Mitä tehdä

young ladyt

Varasin Ryanairin halppislennot Tampereelta Budapestiin. Maksoivat muutaman kympin. Mutta mitä tehdä siellä muutaman päivän aikana? Missä on kauppahallit, torit, halvat ostospaikat? Kuinka julkinen liikenne pelaa?
Onko olemassa ns. turistikorttia, jolla pääsee kulkemaan edullisesti julkisilla muutaman päivän? Kuinka pääsen hotellille kentältäT2? Mikä on kohtuuhinta, jonka kannattaa maksaa taksista, kuskit kun kuulemma huijaavat. Mistä ostetaan metro/vussiliput? Paljonko maksavat? Jne?
Olen käynyt kerran Budapestissa, mutta siitä on jo aikaa.
Jospa vaikka opas Moonika vastaisi.

2

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edfvrr

Saat kaikkiin kysymyksiin vastauksen Budapest oppaasta ,tai jos viitsit lukea näitä juttuja Budapestistä. Niin ei mene sormesi suuhun lentoasemalla

• http://www.budapest-tourist-guide.com/budapest-card.html Siellä tietoa budapes cardista jolla saa myös käyttää julkista liikennettä

http://www.bkv.hu/en/travel_cards Siellä tietoa pelkistä matkalipuista. Travel cardin saa ostettua mm. jokaisella metroasemalla olevalta lippuluukulta. Julkinen liikenne on erittäin helppo käyttöinen. Nuo useamman päivän matkakortit on ns. näyttökortteja joita ei tarvi leimata busseissa yms. Näytät vaan tarkastajalle jos tulee kyseleen. Metroon mentäessä yleensä kysytään ennen kuin pääset portaita alas

Vanhakauppahalli sijaitsee lähellä tonavanrantaa ratikkapysäkki Fövam ter. Ratikat 47,49 ja myös 2 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe