O: lahjoitetaan

ihaa2

eli palautuksen takia nyt etsii uutta kotia sekarotuinen koira tyttö.ikää on 3kk.emä on dopperi/ajokoira ja isä puhas rotikka....ei ihan viel oo sisäsiisti,pieniä vahinkoja tulee....vastuuntunnolliseen kotiin,ei kiertokoiraksi.jos haluaa niin voi ostaa pannan ja hihnan hintaan 20e...koirasta en ota maksua mutta olen tarkka kenelle annan koiran koska rotu on vaativa
Hinta: 0.10
Yhteystiedot: 045-3518334

4

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maire

kuulostaa vaativalta mutta minulla on kokemusta 25v koirista ja on ollu rotikka mutta hänestä aika jätti valitettavasti ja lapsena meillä oli ajokoira. kiinnostaisi kovasti ja aikaa olisi kun olen työtön.toivottavasti löytyy hyvä koti jos ei täältä.

• pööhah

kirjoitat,että"lahjoitetaan",sitten pyydät 20,10e.oletko tyhmä!!!

• jyrsijÄ :)

"jos haluaa niin voi ostaa pannan ja hihnan hintaan 20e"

Ja luulenpa että tohon hinnaksi on pakko laittaa jotakin... Ei ole kovin kivaa tulla tollee kirjottelemaan, jos ei ole itse lukenut ilmoitusta edes kunnolla...

• Ezzy

Onko koira saanut jo kodin? Minulla on ennestään jo 4v leikattu uros Romanian kaduilta. tulee toimeen kaikkien kanssa! Iso kerrostalo asunto upeat lenkkimahdollisuudet ja aikaa touhuta pennun kanssa! Jos koira kaipaa viellä kotia niin ota yhteyttä nii keskustellaan paremmin 0445010404
      terveisin Essi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2627
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      116
      2323
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1648
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      193
      1156
    5. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1068
    6. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      49
      1063
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      981
    8. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      783
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      783
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      754
    Aihe