oikeen sydäntä särkee ku oon niin innoissaan.
ups anteeksi. päätin pysyä asiallisessa kirjakielessä, mutta näin 16 vuotiaana innostuneena lapsena se on välillä vaikeaa. (: mutta siis asiaan.
olen sairastanut bulimiaa kohta 2 vuotta ja diagnosoitua lievää masennusta puoli vuotta. en muista edes niitä aikoja jolloin olin onnellinen nuori joka vietti viikonloput kavereiden kanssa.
nyt olen löytänyt wiccalaisuuden. itse asiassa siitä on jo pari kuukautta. sormet syyhyävät kirjoittaa niitä kysymyksiä joita jo niin monet ovat kirjoittaneet: "kuinka tullaan wiccaksi?" "voitteko kertoa joitain loitsuja". En kuitenkaan aio kirjoittaa niin.
Aion opiskella rauhassa ainakin vuoden, ennen kuin alan minkäänlaisia rituaaleja suorittelemaan.
Mutta sitä asiaa vain oli, että olen nyt löytänyt elämäni takaisin. Nyt minulla on jotain muutakin kuin vain sairaat syömisvammailu ajatukset. tuntuu, etten enää ikinä voisi olla masentunut. ja tuntuu, että pitkäaikainen ystäväni MIA alkaa olla tekemässä lähtöään.
kiitos
(:
yksi pieni tyttö -95
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339