Hei kaikki kotisivutehtailijat !
Ostin hiljakkoin ADOBEN Creative Suite 5.5. koko paketin ja siinä tuli ohessa mm. Dreamweaver ?
Onko täällä ketään kenellä olisi kokemusta nyky dreamweaveristä ? Moni kavahtaa puhuttaessa ohjelmasta että se on raskas ja vaikea, mutta toisaalta kun sen oppii sillä voi myös tehdä ja hallita kaiken tarvittavan !
Olen matkalla ja tarvitsisin kuitenkin vähän apuja, please ! Suomeksi eii tahdo löytyä apuja, olisiko jollain jotain vinkkiosoitteita edes ?
Kotisivu ja Dreamweaver !?
2
314
Vastaukset
- ukko30v
Itse olen käyttänyt enemmänkin. Ja sanottava on että vaikeus riippuu täysin osaamistasosta. Jos ei osaa html/css perusteitakaan on ohjelma käytännössä mahdoton hallita/tehdä mitään.
On se hyvä auttamaan koodin kirjoituksessa jne. mutta en tiedä onko se kuitenkaan hintansa väärtti, muutakuin jos ostaa koko suite paketin. Ilmaisiakin ohjelmia on ihan hyviäkin vieläpä. - 7+6
Äskeiseen voi lisätä että mm. microsoft sharepoint 2007 on ilmainen tällä hetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138