Muita nuoria äitejä tampereella vailla juttu seuraa?

zonna

Heippa
Oon 20 vuotias nuori nainen, muutimme tampereelle noin viikko sitten.
Haluaisin seuraa muista nuorista äideistä.
Sekä mahdollista vaunuttelu seuraa :)

43

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K:K

      Moi!
      Olen 27-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti tampereelta(muutettii kans vähän aikaa sitte). Minäkin kaipaisin juttelu/kahvittelu/ulkoilu seuraa muista äideistä...Missä päin tamperetta asut?

      • zonna

        Minne päin Tamperetta muutit ?


      • zonna

        Asun hervannassa.


    • Täällä kans

      Ylöjärveltä. 28 vuotias äiti, kaks lasta löytyy, 4 -ja 8-vuotiaat. Ja kavereita ei ole koskaan liikaa :)

      • N83p11

        Täällä olis Ylöjärveltä myöskin 28-vuotias äiti, poika 10kk:) Olis mukava tutustua uusiin ihmisiin tällä seudulla, kun kaikki kaverit jäi Tampereen toiselle laidalle muutettuamme:/ Lenkkiseura yms on siis vähissä:(


      • Ylöjärven äiti
        N83p11 kirjoitti:

        Täällä olis Ylöjärveltä myöskin 28-vuotias äiti, poika 10kk:) Olis mukava tutustua uusiin ihmisiin tällä seudulla, kun kaikki kaverit jäi Tampereen toiselle laidalle muutettuamme:/ Lenkkiseura yms on siis vähissä:(

        No hyvä :) Mun sähköpostiosote on [email protected] niin laita vaikka sinne viestiä niin jatketaan juttua sen kautta :)


    • M88

      Moikka! Täällä 23v 1,5 vuotiaan tytön äiti. Olisi mukava saada seuraa niin itselle kuin tytöllekkin. Asumme Hatanpäällä. S.posti osoitteeni in [email protected]

      • treasure.island

        Heip!
        Täällä vielä odottava (ja piiitkäääään vielä! ) tuleva äityli, joka kaipailis kanssa juttuseuraa muista äideistä, vaikkei musta vaunuttelijaksi vielä olekaan :) Mutta toki voin työntää muiden ipanoita ;) ennenkuin oman saa syliin...

        Itäreunalla asutaan, mutta auto löytyy niin kulkeminen ei oo ongelma. :)


      • zonna
        treasure.island kirjoitti:

        Heip!
        Täällä vielä odottava (ja piiitkäääään vielä! ) tuleva äityli, joka kaipailis kanssa juttuseuraa muista äideistä, vaikkei musta vaunuttelijaksi vielä olekaan :) Mutta toki voin työntää muiden ipanoita ;) ennenkuin oman saa syliin...

        Itäreunalla asutaan, mutta auto löytyy niin kulkeminen ei oo ongelma. :)

        Missä päin Tamperetta asut ? :)


      • treasure.island
        zonna kirjoitti:

        Missä päin Tamperetta asut ? :)

        ^ Linnainmaalla :)


    • Nuori kans

      Hei! täällä kans 22v äippä, treelle muuttanut viime kesänä. (Koivistonkylä)
      Lapset 3,5v poika ja tyttö syntyy enskuun lopussa.

    • zonna

      Olis kyllä tosi kiva nähdä :) pitää vaan sopia joku ajankohta, sillä joudun kulkeen bussilla :)

    • Moiksu!
      En ite oo äiti, kun oon vähän nuorempi.. Tampereen lähel asun, ja mielellään itekkin tutustuisi uusiin ihmisiin. Lisäilkää meseen [email protected]

      Yksinäisyys ja masistelu kiusaavat joskus:(
      Sara

    • mirena

      Hei, vieläkö täältä löytyy nuoria äitejä. Itse olen kohta vuoden asunut Tampereella ja kaipailisin muiden äitien seuraa. Olen 18-vuotias ja minulla on kaksikuukautinen tyttö.

      • zonna

        Missä päin tamperetta asut :)?


      • mirena
        zonna kirjoitti:

        Missä päin tamperetta asut :)?

        Moi, en ookkaan täällä hetkeen käynyt.. toivottavasti täällä joku vielä on. Mutta asun Hervannassa :)


      • PetraPP
        mirena kirjoitti:

        Moi, en ookkaan täällä hetkeen käynyt.. toivottavasti täällä joku vielä on. Mutta asun Hervannassa :)

        Laita mulle vaikka sähköpostia olis kiva tutustuu asun korkinmäessä :))

        [email protected]


    • Moikka kaikille! Toisten äitien seuraa kaipaan minäkin :) Erityisesti muista yksinhuoltajista olis ihana saaha juttukavereita. Olen 22-vuotias, pian 2 vuotta täyttävän pojan äiti. Meidän pieni perhe on nauravainen, vauhdikas ja sinnikäs. Ollaan vasta nyt ruvettu kunnolla seikkailemaan Tampereen leikkipuistoissa yms. pienen lapsen kanssa mukavissa paikoissa, ja olis hauskaa saaha siihen samanhenkisiä kavereita. Sekä minä että "isäntä" ollaan aluksi vähän ujoja, mutta tullaan nopeasti rohkeammaksi :)

    • :)

      Moikka. Täällä kohta 23v 2 lapsen äiti. Asun itse Tasanteella,mutta kaupunkiin aina pääsee kahvittelemaan. Tässä s.posti niin voidaan jutella :) [email protected]

    • -ansu-

      Moi! Täälä olisi vielä 28 vuotias kahden pienen lapsen äiti! Vuoden tampereella asuttu itäpuolella. [email protected]

    • Wei!! Täällä olis yks lisää eli Tampereelta kans 25 vuotias esikoistaan ( rv 15 ) odotteleva joka haluu kans juttu seuraa saman henkisistä.. Sillä arvatenkin juttu aiheet on muuttunu työteosta kirjaimellisesti omaan napaan, lapsen sukupuolen miettimiseen ym ym... :)

    • Mamma86

      Moi. Ootko jo löytänyt paljon uusia kavereita? Oon 26-vuotias yh-äiti tampereen vierestä ja itsekin kaipailen uusia kavereita elämään. :) Itselläni on jo 5-vuotias lapsi.

      • Hei :) Uusia kavereita ei ole koskaan liikaa! Mulle voi vapaasti edelleen laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected], ihan vain kirjotellakseen tai sitten voidaan nähä ja keksiä jotain kivaa yhessä :)

        Mulle ei jostain syystä ole tullu ilmotusta vastauksista tai uusista viesteistä tällä alueella, joten mulla on jääny huomaamatta suurin osa muistakin mun jälkeen kirjottaneista. Viestiä vain, jos vielä kiinnostaa! :)

        - pikkkusisko


    • =)

      Moikka!
      Täällä 27v kahden pienen tytön kotiäiti koillis-tampereelta.
      [email protected]

    • PetraPP

      Heippa!

      Nyt olisi kiva saada juttelu ja vaunuttelu kavereita olen itse nyt 5kk tytön äiti olemme muuttanut tampereelle kun mies sai töitä. joten itselläni ei ole lainkaan tuttuja täällä ://
      Voi ottaa yhteyttä vaikka sähköpostiin:

      [email protected]

      Olis kiva jutella!! =))))

    • Anzelika

      Hei!
      Olen 24 v 2,5 vuotiaisen tytön yh-äiti. Muutin Tampereelle viime syksynä ja nyt eron jälkeen olen jäänyt lapsen kanssa ihan yksin. Asumme Viialassa. Olis kiva löydä juttukavereita :)
      Mun sähköposti on [email protected]

    • wilhelmiinala

      Löytyisikö vielä äitejä Ylöjärveltä tai lähistöltä?
      Olen 25v. 2-vuotiaan äiti ja olisi kiva saada vaunuttelu- ja kahviseuraa!
      [email protected]

    • jejjejejeje

      Täällä olis 23v äityli ja 13kk poika treeltä. :)

      • mooooii

        Moikka! Täällä myös 23v äippä Trelta ja minulla on tasan 1v tyttönen. Tässä s.postini niin voit halutessa ottaa yhteyttä! [email protected]


    • marjut5

      Moi! Täälläolis 26v. äippä Hämeenkyröstä. Esikoinen on 1,5v ja toista odotellan.
      Kahvitteluseuraa ei ole koskaan liikaa :) tässä s.postini [email protected]

    • freebird

      Täälläpä olis 1-vuotiaan pojan 21vee yksinhuoltaja Linnainmaalta, kaivataan kovasti kahvittelu- ja puistoiluseuraa muista äideistä :) Olen avoin, hömppä ja tykkään liikkua luonnossa. Poikani on ihana, ehkä hieman määräilevä :D

      • freebird

      • No täältä voisi löytyä kahvittelu/puistoilu seuraa, jos vaan nuoren miehen seura kelpaa? :)


    • Kahvineito

      Täällä ois Tren Tasanteelta 23-vuotias vajaa 5kuisen pojan äiti. Löytyskö muita äitiyslomalaisia lähettyviltä? Juttuseuraa kaipailen :) [email protected]

    • Hoppis

      Välillä on taloudellisesti tiukkaa! Tampereen HOPE (www.hopeyhdistys.fi) auttaa lapsiperheitä Suomessa. :) Avun tarpeesi voi olla pieni (esim. toppahaalari) tai sitten iso (pinnasänky ja kaikki vauvalle), Hopessa autetaan parhaan mukaan! Voit tulla katsomaan HOPEn varastolle torstaisin klo 16-18.00 osoitteeseen Sorinkatu 16 (vihreä puurakennus, jonka alapäädystä on käynti sisään). - katso Facebook-sivuilta (Tampereen Hope Yhdistys) tai yllä olevasta nettiosoitteesta yhteystiedot mikäli haluat olla sähköpostitse yhteydessä.

    • jonna,

      Vieläkö täältä löytyisi seuraa vailla olevia äitejä ja lapsia? Itse olen 24v 4kk vanhan tytön äiti Tampereen ja Kangasalan rajalta. Mielelläni ajelen kaupunkiin päin vaunulenkeille ym, jos seuraa vain löytyisi vaikka saman ikäisestä "parista" :)

    • äiti/09/06

      Heissan, kyselin kanssa että vieläkö täällä äidit ja lapset olis seuraa vailla? Olen 27vuotias ja mulla on kaks poikaa, iältään 4v ja 6v. Ollaan muuttamassa Tampereelle ja haluttais seuraa toisista äideistä/ lapsista.

      • mmmmoi

        Moikka! Täällä kans Tampereella asusteleva yh äippä:) Ikää on 20vuotta ja kaks lasta:) 4 ja 1 vuotiaat:)


      • mmmmoi kirjoitti:

        Moikka! Täällä kans Tampereella asusteleva yh äippä:) Ikää on 20vuotta ja kaks lasta:) 4 ja 1 vuotiaat:)

        Moimoi, haluaisitko 18vuotiaan miehen rattaiden lykkääjäksi?


    • äiti 2014

      täällä olisi odottava äiti 18v :Dkaipaan juttelu seuraa

      • Jonskiiijopoo

        Joko on vauveli tullut? :)


    • marjut5

      Täällä olis Hämeenkyröstä 27v äiti. tyttö on 2v ja poika 6kk.

      Olisko vielä muita äitejä vailla kahvittelu seuraa?
      Mielellään Tampereen tältä puolen, Nokialta, Ylöjärveltä tms. koska poika ei tällähetkellä viihdy autossa yhtään. Ei viitsisi kovin pitkää matkaa huudattaa.
      [email protected]

    • Morjes, täälä 18vuotias nuori mies Tampereen suunnalta... Vaikkapa ulos lähtö kaveriks naisille, jos ei muuta! Ottakaa yhteyttä viestitse täälä! :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      4025
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      194
      2871
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1746
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      118
      1710
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1528
    6. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      69
      1404
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1357
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      94
      1309
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      62
      1291
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      76
      1229
    Aihe