En tiedä kuuluko tämä nyt aivan tälle palstalle mutta kirjoitetaan silti tänne.
Tossa kesällä on yhden hyvän kaverin häät johon odotin saavani kutsun.
Meillä on tosi tiivis kaveriporukka ja kaikki muut kaverit kyllä puolisoineen saivat kutsun tulla häihin.
Kysyin sitten yhdeltä toiselta kaverilta kerran ohimennen että onko saanut kutsua tämän X pariskunnan häihin. No hänkään ei ollut saanut ja ruettiin siinä miettimään tarkemmin asiaa niin meissä on vissiin se ero että ollaan sinkkuja molemmat...
No tämä kaveri kun on aika suorapuheinen niin oli sitten kysäissyt meidän kaverilta joka nyt on naimisiin menossa että miksi ei ole meille kahdelle kutsuja tullut vaikka kuitenkin polttareita vietettiin yhdessä jne jne.
Tämä meidän kaveri oli kierrellyt ja kaarrellut asiaa mutta sitten oli lopuksi sanonut siksi kun olette sinkkuja.. SIIS VOIKO TÄMÄ OLLA MAHDOLLISTA!!!
Kyllä jäi niin mahtava fiilis tuosta.
No nytpä sitten tarvitse miettiä miksei minua ja tätä toista kaveria ikinä pyydettykkään mihinkään yhteisiin illanistujaisiin ynnä muihin vastaaviin.
Ollaanko me ihmiset jotenkin niin vastenmielisiä sen takia kun ollaan sinkkuja ei kyllä vapaasta tahdosta mutta silti...
Koska olin sinkku.
12
1011
Vastaukset
- Kohtalon t o v e r i
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tuon. Ei minullekaan tullut kutsua parhaan kaverini häihin. Toisaalta tuossa kaverissa on alkanut paljastua aivan naurettavuuksiin yltynyttä kateutta ja katkeruutta minua kohtaan, vaikka tältä "kaverilta" löytyy kaikkea. On talot, vaimot, isän yritys turvaamassa tiukan paikan tullen jne.
Silti hän on alkanut häidensä jälkeen piikittelemään melkein jokaisesta pikkuasiastakin. (Ei taida parisuhde oikein hymyillä?)
Hän on myös yksi itsekkäimmistä ihmisistä ketä olen koskaan ehkä kohdannut. On aina oikeassa ja tietää kaiken kaikesta luonnevammainen.
Itselläni ei ole paljon mitään, mutta koska olen siihenkin vähään mitä minulla on tyytyväinen, ei sekään hänelle riitä. Pitäisi mennä vielä huonommin, että tämän häiden jälkeen överiksi asti yltynyt naurettavan lapsellinen piikittely ehkä päättyisi. Siis ehkä.
Hän on ikäänkuin kääntänyt takkinsa minulle joka asiassa. Ja kaikki faktat mitä hän minusti tunnusti ovat muuttuneet muka feikeiksi. Eli en olekaan enää se huumeeton rehti kulkija, vaan täysi fiasko kaikessa hänen mielestään nyttemmin.
Olen huomannut myos sen, että vaikka tämän kotiväen puolelta haluttaisiin istua iltaa, on hän pitänyt siitä huolen, etten ole paikalle päässyt.
Ja jotenkin kyllä aavistinkin, ettei tämä minua häihinsä kutsuisikaan, mutta että kun se lopulta tapahtui, olin ymmälläni.
Se, että olen sinkku(ollaan), kuten sinäkin,- voi ollakin vain yksi syy suurempaa syyvyyhtiä. Ehkä taustalla on seläntakana tapahtuvaa arvostelua, mitä ei vain ole itse tajunnut huomata. Kateelliset kun osaavat oman aikansa piilotella pahettaan "taitavahkosti".
Eli yksi pahin puoli hänessä, minkä olen huomannut lähinnä vasta tehtyäni elämäni suurimpia ostoksia on kateus.
Kaiken hän mitätöi. Toisinaan taas ylen kehuu. Narsismia? Huoh...
Ja kyllä muuten alkaa minullakin jäädä tästä viheltelijästä harvinaisen "hjyvä fiilis"!!
Itse olen melko iäkäs sinkku jo, vaikka kyllähän nuo naiset ovat minua yrittäneet iskeäkin silloin tällöin.
Ei vain ole sitä sopivaa tärppiä kohdalleni vielä tullut. Toisaalta, saanhan ottaa rennosti, päivän kerrallaan. Ei huoleta moinen minua.
Ehkäpä ainut sinkkuuden huono puoli on todellakin se, että kun näillä parisuhteessa elävillä menee huonosti alkaa v1ttuilu ja kuittailu välittömästi.
Oma on valintani kele.
Voimia kaikille kohtalontovereille ja oikein mukavaa kevät-talvea ja tulevaa kesää, huonoista kavereista huolimatta!- oikaisu sinulle
>AP:lle kyllähän sinä ymmärrät yskän ,että kutsu ei tullut sen takia ,koska
ystäväsi luulee sinun jakavan pesää tulevalle miehelleen. Jatkoa seuraa
häiden jälkeen, tuleva pari pyrkii sinusta kaikin tahoin erilleen.
Tiedäthän sen ,että on vaarassa jopa sellainen vaihe kun nuori nainen
saatetaan siunattuun tilaan ,niin kenties alat vierailla uuden aviomiehen luona.
Näin olen ymmärtänyt tilanteen.
- 6+14
no ne jotka saivat kutsun olivat hänen mielestään vielä parempia ystäviä taikka kavereita kuin sinä, että siinä se syy: et ole niin tärkeä ihminen hänen elämässään, että olisit kutsun arvoinen.... tässäpä oli se todellinen syy, joka on monesti niin vaikea todeta elämän tosiasiaksi varsinkin tilanteessa kun jäät ilman kutsua.
- bvbvcvb
Miksi sitten pyydettiin polttareihin jos asia olisi näin?
- C-W
Ei kai sitä sitten olisi polttareihinkaan pyydettäy jos näin asia olisi? Tuskin sinne polttareihinkaan nyt ihan ketä tahansa vastaan tulijaa kadulta repästään?? itselleni käynyt samoin, kyseessä vaan syntymäpäivät.Eräs kaverini vielä ihmetteli, ettei minua kutsuttu syntymäpäiville vaikka kolmen kimpassa synttärisankarin kaa liikuttu. Huomasin saman syyn, olin sinkku. Josko se on sitten joku tarttuva tauti?!
- Siinnkkuu
Aloittaja. Mitä sä vonkaat parien kekkereihin. Itse olen sinkku, enkä suostu menemään tuttavaperheitten kutsuille. Minua ei kiinnosta parien lässynlässyn keskustelut. Sensijaan menen mielelläni kavereitten illanistujaisiin (miesporukalla). En mennyt kaverini häihin vaikka kutsuivat.
- sinkkukamu jätetään
En minäkään saanut kutsua häihin. Muutamien vuosien kuluttua perheellistyneet ystävät katsoivat parhaaksi erkaantuivat sitten lopullisesti. Jonkin aikaa asia painoi, mutta sitten ajattelin, että ei kenenkään tarvitse vastentahtoaan pitää yhteyttä.
Omista kokemuksistani on jo pitkä aika. Jännää huomata täällä, että sama ilmiö jatkuu sukupolvesta toiseen. - näin se menee
Ne vihittävät ovat löytäneet sen ainoan oikean. He eivät kaipaa paikalle sinkkututtuja, jotka voivat vietellä saaliin.
Elämässä menee niin, että 20-45 vuotiaat seurustelevat samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Sinkut keskenään, pariskunnan keskenään ja perheelliset keskenään. Perheet vielä erottautuvavat kahden vanhemman ja yhden vanhemman perheisiin. Sitten 50 vuoden korvilla huomataan, että elämä on tyhjää ja tylsää, jos ei laajenna elämänpiiriään. - PAHA PAHA SINKKU
Aloittaja olen.
"Mitä sä vonkaat parien kekkereihin"
Ainut joka tästä on vonkaamisesta puhunut niin sinä Siinnkkuu
"no ne jotka saivat kutsun olivat hänen mielestään vielä parempia ystäviä taikka kavereita kuin sinä, että siinä se syy: et ole niin tärkeä ihminen hänen elämässään, että olisit kutsun arvoinen.... tässäpä oli se todellinen syy, joka on monesti niin vaikea todeta elämän tosiasiaksi varsinkin tilanteessa kun jäät ilman kutsua. "
Hyviä pointteja täytyy myöntää.
No en tiedä kait mä oon niin huono ihminen kun oon heitäkin auttanut elämäntilanteessa että hommasin siskon kautta töitä tälle tulevalle morsiammelle pari vuotta sitten.
Niin ja autoin heidän keittöremontissa kun kaveri oli onnistunut sähläämään sen.
"Ne vihittävät ovat löytäneet sen ainoan oikean. He eivät kaipaa paikalle sinkkututtuja, jotka voivat vietellä saaliin."
Saaliin....???
Nyt meni totaalisesti ohi...
Minullakin on kuitenkin sen verta kunnioitusta että en mene pariskuntien väliin sohlaamaan ja iskemään.
Ei me kaikki sinkut niin epätoivosia olla :)
Niin ja tuolla ystävyyspalstalle kirjoitin tämän ja siellä on vähän enemmän informaaitota asiasta ja tapahtumista tästä aiheesta. - ..............
Varmaan ajatus on se että et viihdy juhlissa jos tulet yksin paikalle.
Varsinkin jos muut innokkaasti tanssivat sinä seisoskelisit vain jossakin.
Mutta siis ensi kesän häihin? what? Minä olen menossa naimisiin kesällä ja hääpaikka ja vihkimisaikakin on auki. - PAHA PAHA SINKKU
Aloittaja olen
">AP:lle kyllähän sinä ymmärrät yskän ,että kutsu ei tullut sen takia ,koska
ystäväsi luulee sinun jakavan pesää tulevalle miehelleen. Jatkoa seuraa
häiden jälkeen, tuleva pari pyrkii sinusta kaikin tahoin erilleen.
Tiedäthän sen ,että on vaarassa jopa sellainen vaihe kun nuori nainen
saatetaan siunattuun tilaan ,niin kenties alat vierailla uuden aviomiehen luona.
Näin olen ymmärtänyt tilanteen."
Ai niin olen muuten mies että ei meni tolta sun tekstiltä pohja pois...- Bi-seksuaali :p
"Ai niin olen muuten mies että ei meni tolta sun tekstiltä pohja pois..."
Eipä välttämättä....!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559