Henkiolento naisessa..pelottavaa...

somppu----

Tänään olin helsingin kivikossa. Siellä vietettiin uskonnollista juhlaa ja porukkaa oli paljon. Kaikki meni hyvin kunnes yhtäkkiä kuulin jonkun huutavan. Kaikki katsoi siihen suuntaan mistä huuto tuli. Oltiin siis kaikki liikunta salissa. Aluksi luulin että se oli joku lapsi joka huutaa siellä. Mutta se olin noin 16vee tyttö joka huusi ja kiemurteli. Kaikkia alkoi pelottaa. Tajusin heti mistä oli kyse niinkuin kaikki muutkin. Tytössä oli henkiolento joka riivasi häntä. Siihen meni yks tyyppi joka otti tytön kiinni ettei hän satuta itseään. Tilanne kesti joku ehkä 20 minuutti kunnes se oli ohi

Tyttö huusi se kovaa ja sanoi että päästäisimme hänet menemään. Sitten tyttö oli makasi maassa nukkeen oloisena hetken...sitten hän nousi ja häntä alkoi nolottaa kun huomasi maakanvan maassa ja kaikkien tuijottavan häntä.Tässä vaiheessa Djinni meni siis tytön kehosta pois .

Näitä on siis olemassa. Uskokaa pois:) Joskus se menee niin että ihminen puhuu sen henkiolennon äänellä. Eli nainen voi puhua miehen äänellä tai päinvastoin.Jos tää tapahtuisi suomalaiselle niin ihmiset varmaan luulis et se on hullu tai mielisairas kun suomessa ei niihin yleensä uskota. Mulla oli kännykkä mukana mut en uskaltanut otaa videota kun ajattelin ettei se olis sopivaa. Mut näistä on videoita netissä jos kiinnostaa.

4

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokelo

kuulostaa epileptiselta kohtaukselta.

• Ambulanssistapäivää

Selvääkin selvempi epilepsiakohtaus. Hei haloo?!

• OOOookkeeeiii :D

Epilepsialta toi vaikutti??

• gfdfdfffdfd

Eli somalien uskonnollisessa kokouksessa sattui tuo? No ei ihme! Muslimit ym. muunuskoiset kuin TODELLISET kristityt ovat täynnä riivaajia. Näin se vain on!

Ainoastaan Jeesus Kristus on voittanut paholaisen, ja jokaisessa ihmisessä, jossa ei asu Jeesuksen henki, asuu jokin muu eli demonihenki. Jopa useita. Ainoastaan Jeesuksen nimessä on voima karkottaa riivaajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      97
      5582
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4241
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      46
      2516
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2338
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1178
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      23
      1085
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1071
    Aihe