Vieläkö pitää vastaanottoaan?
Ritva Salunen lastenlääkäri
28
5430
Vastaukset
- isien lapzi
sanotaanko nyt näin kiltisti; en suosittele.
Vanhoista alibeista varmaan löytyy juttua. - Jättäkää!!!
Jo lääkärit rauhaan...
On ollut valejupakat, hiihtolääkärit, pihtivirtasen "sokeat" rötgenlääkärit sekä
keikkalääkärit sokerina maalaisjärkilääkäri... - Äiti -70
Vastaanotosta en tiedä, mutta sukunimi lienee vaihtunut avioliiton myötä. Käytin vuosia sitten lapsia hänen vastaanotollaan. Diagnoosi oli oikea, mutta lääkemäärä, jonka hän määräsi, oli valtava. Myös annostusta piti apteekissa korjata. Tästä tosin on vuosia aikaa, tämän päivän tilannetta en tiedä. Itse en enää veisi...
- läheltä nähty
tunnetusti antaa helpolla lääkkeitä myös narkkareille muutenkin vähän pipipää muija
- Anonyymi
Minä käytin lapsiani Salusen vastaanotolla ja olin erittäin tyytyväinen. Hän lääkärinä hoiti hyvin lapsiani ja myöskin ystäviäni. ISO KIITOS RITVA SALUSELLE 👋❤ EI ole minkäänlaista negatiivista sanottavaa 🙏👍🌹
- Anonyymi
läheltä nähty kirjoitti:
tunnetusti antaa helpolla lääkkeitä myös narkkareille muutenkin vähän pipipää muija
Ikävää kirjoittelua ja panettelua ! Eikä pidä paikkaansa. Ritva Salunen on lääkäreistä parhaimpia ❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää kirjoittelua ja panettelua ! Eikä pidä paikkaansa. Ritva Salunen on lääkäreistä parhaimpia ❣
👍🌹🌹🌹🌹🌹👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Olen täysin samaa mieltä. Lääkärestä parhaimpia. Kiitos Kiitos Ritva !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Olen täysin samaa mieltä. Lääkärestä parhaimpia. Kiitos Kiitos Ritva !
No huh huh
- Äijälässä
Oliko hänellä joskus aikomus perustaa oma SOS-lapsikylä Jyväskylän mlk Jyskään eli ent. Äijälän pappilaan. On kartanomainen punainen pitkä rakennus. En tiedä on tuo vielä Ritva Salusen omistuksessa, mutta siellä pitää kehitysvammaisia vanhempi pariskunta ja muitakin jotka ovat hätämajoituksen tarpeessa. Lähellä Viherlandiaa.
- Tuuppasintukkijätkää
Aivan siitä on puutetta majoituksen yhteydessä.
Mutta kun menet piipsaarelle saat ehtaa sahuria.Luonto ja ympäristö tekniikka ja sahuria. Siinä on laukeaminen lähellä.
- MällinLentorata
Se Laukeaminen on löylykauhan aiheuttama orgasmi.
- Löytäjä.Jaakko
Tällaisen löysin:
http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?t=572&sid=54ff436e0a51179c861ce5fbf6028c80 - vbz
Ei pidä.
- kukasanoinäin
Varokaa mustia aluhousuja! Sairaus ei tule, ellei sitä itse hanki! Ovat hengenvaarallisia kaikki vaivat!
- Jatakkookakoseen
Sahuria lempi on jouluna raakaa muttarehellistä. Tunteista ei puhuta. Eikä liukuvoiteet käytetä.
- tgfdss
Pääseekö vielä vastaanotolle?
- Dingdingdingg
Puhu omasta puolestas tyhjäpää luuseri
- Anonyymi
Niin, minäkin haluaisin käydä ĺääkäri Ritva Salusen vastaanotolla. On pelkästään positiivisia muistoja !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minäkin haluaisin käydä ĺääkäri Ritva Salusen vastaanotolla. On pelkästään positiivisia muistoja !!!
Saitko isonkin perinnön?
- Anonyymi
Todella negatiivisia kokemuksia.
- Anonyymi
Toivottavasti ei.
- Anonyymi
Ritva oli pätevä lääkäri ja aina tavoitettavissa. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä
- Anonyymi
Oli?
- Anonyymi
Karu lääkäri
- Anonyymi
Kyllä hyvä yskänlääke parantaa kaikki vaivat.
- Anonyymi
Ritva pidätkö vastaanottoa vielä
- Anonyymi
Ritvalta bentsoja, ei niitä kukaan muu määrää enää nykyään. On vanha puhelinnumero vielä mulla, pitäiskö kokeilla vastaako.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.595668- 1024770
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902832Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s871334Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65941
- 28903
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829