Ritva Salunen lastenlääkäri

mensgele:I

Vieläkö pitää vastaanottoaan?

28

5516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isien lapzi

sanotaanko nyt näin kiltisti; en suosittele.

Vanhoista alibeista varmaan löytyy juttua.

• Jättäkää!!!

Jo lääkärit rauhaan...
      On ollut valejupakat, hiihtolääkärit, pihtivirtasen "sokeat" rötgenlääkärit sekä
      keikkalääkärit sokerina maalaisjärkilääkäri...

• Äiti -70

Vastaanotosta en tiedä, mutta sukunimi lienee vaihtunut avioliiton myötä. Käytin vuosia sitten lapsia hänen vastaanotollaan. Diagnoosi oli oikea, mutta lääkemäärä, jonka hän määräsi, oli valtava. Myös annostusta piti apteekissa korjata. Tästä tosin on vuosia aikaa, tämän päivän tilannetta en tiedä. Itse en enää veisi...

• läheltä nähty

tunnetusti antaa helpolla lääkkeitä myös narkkareille muutenkin vähän pipipää muija

• Anonyymi

Minä käytin lapsiani Salusen vastaanotolla ja olin erittäin tyytyväinen. Hän lääkärinä hoiti hyvin lapsiani ja myöskin ystäviäni. ISO KIITOS RITVA SALUSELLE 👋❤ EI ole minkäänlaista negatiivista sanottavaa 🙏👍🌹

• Anonyymi
        läheltä nähty kirjoitti:

tunnetusti antaa helpolla lääkkeitä myös narkkareille muutenkin vähän pipipää muija

Ikävää kirjoittelua ja panettelua ! Eikä pidä paikkaansa. Ritva Salunen on lääkäreistä parhaimpia ❣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää kirjoittelua ja panettelua ! Eikä pidä paikkaansa. Ritva Salunen on lääkäreistä parhaimpia ❣

👍🌹🌹🌹🌹🌹👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Olen täysin samaa mieltä. Lääkärestä parhaimpia. Kiitos Kiitos Ritva !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Olen täysin samaa mieltä. Lääkärestä parhaimpia. Kiitos Kiitos Ritva !

No huh huh

• Äijälässä

Oliko hänellä joskus aikomus perustaa oma SOS-lapsikylä Jyväskylän mlk Jyskään eli ent. Äijälän pappilaan. On kartanomainen punainen pitkä rakennus. En tiedä on tuo vielä Ritva Salusen omistuksessa, mutta siellä pitää kehitysvammaisia vanhempi pariskunta ja muitakin jotka ovat hätämajoituksen tarpeessa. Lähellä Viherlandiaa.

• Tuuppasintukkijätkää

Aivan siitä on puutetta majoituksen yhteydessä.
        Mutta kun menet piipsaarelle saat ehtaa sahuria.Luonto ja ympäristö tekniikka ja sahuria. Siinä on laukeaminen lähellä.

• MällinLentorata

Se Laukeaminen on löylykauhan aiheuttama orgasmi.

• vbz

Ei pidä.

• kukasanoinäin

Varokaa mustia aluhousuja! Sairaus ei tule, ellei sitä itse hanki! Ovat hengenvaarallisia kaikki vaivat!

• Jatakkookakoseen

Sahuria lempi on jouluna raakaa muttarehellistä. Tunteista ei puhuta. Eikä liukuvoiteet käytetä.

• tgfdss

Pääseekö vielä vastaanotolle?

• Dingdingdingg

Puhu omasta puolestas tyhjäpää luuseri

• Anonyymi

Niin, minäkin haluaisin käydä ĺääkäri Ritva Salusen vastaanotolla. On pelkästään positiivisia muistoja !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minäkin haluaisin käydä ĺääkäri Ritva Salusen vastaanotolla. On pelkästään positiivisia muistoja !!!

Saitko isonkin perinnön?

• Anonyymi

Todella negatiivisia kokemuksia.

• Anonyymi

Toivottavasti ei.

• Anonyymi

Ritva oli pätevä lääkäri ja aina tavoitettavissa. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä

• Anonyymi

Oli?

• Anonyymi

Karu lääkäri

• Anonyymi

Kyllä hyvä yskänlääke parantaa kaikki vaivat.

• Anonyymi

Ritva pidätkö vastaanottoa vielä

• Anonyymi

Ritvalta bentsoja, ei niitä kukaan muu määrää enää nykyään. On vanha puhelinnumero vielä mulla, pitäiskö kokeilla vastaako.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4297
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3120
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2287
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2049
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1974
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      188
      1831
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1526
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe