Miten linkkaan tämän vahvistimen?
http://www.focusacoustics.com/new/shop/?p=productsMore&iProduct=7&sName=fx-1500d
Tuolla sanotaan että 1500w antaa 1 ohmiin mutta miten saan sen linkatuksi 2 ohmiin? Ja onko tämä sitten se jatkuva teho vai piikki?
Formula X 1500D Linkkaus?
10
1101
Vastaukset
- ö?
Linkkaus?= varmaan saa sillattua kaksi vahvistinta, eli jonkunlainen bridge-ohjainnappi vahvarista löytynee? Ohjekirjasta tai myyj'ltä kysymällä selviää. Piikkiteho.
- Aloittelija hifi
Elikkä se ei voi yksinään antaa sitä 2700w? Pitää olla toinen vahvistin.
- hiffisti69
Mihin ihmeeseen tarvitsee tuollaisia vahvistintehoja?
- 30-300hz
subbariinhan toi. Kyllä siinä bemu jytkyy ;)
- hiffisti69
30-300hz kirjoitti:
subbariinhan toi. Kyllä siinä bemu jytkyy ;)
Nopeasti laskettuna 2700 W tarkoittaa noin 190 ampeerin virtaa 14 voltin autojännitteellä. Saattaa bemarin laturi, akku ja koko sähköjärjestelmä kyykähtää pahemman kerran.
- Aloittelefa hifi
Tarvitsen niitä tehoja uudelle ground zerolle mutta jos kysyt siltä pohjalta että miksi pitää kuulua nuin lujaa on selityksenä se että toiset tykkää ja toiset ei ;)
- En mää kuule
Se on katsos niin, että vanhempana on sitten kiva vastailla joka kysymykseen "MITÄ!?!??" :)
- Haittaakse?
Mihin sitä vanhana kuuloo tarvihtee ku elämä on jo eletty...
- tietäjä.
noin mäkin ajattelin teininä. Väärässä olin.
- Mutta...
Ja toinen kysymys, tarvihteeko sitä luukuttaa täysillä? Voihan sitä aina kokeilla miten se soi ja lähtä vaikka sitten kisailemaan. Ei sitä pakko oo täysillä kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815