Tuntematon numero soittelee

Stabilo

Prepaid liittymän hankinnan jälkeen, tullut puheluita säännöllisesti tuntemattomasta numerosta. Vastatessa ei kuulu mitään, ei mitään suhinaa eikä vastaavaa, ja puhelu jatkuu niin kauan kun itse jaksaa pitää luuria auki. Puhelua ei näy puhelutiedoissa, soittoja tulee kellonajasta riippumatta.
Eikä tätä uutta numeroa ole jaeltu minnekkään, vaan puhelut alkoivat lähes heti liittymän käyttöönoton jälkeen..

14

3923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo vain

      Mistä hankit prepaidin? Itse huuto.netistä ja oli otettu irti korttikehyksestä eli ehkä jo otettu käyttöön? Eli itsellä johtuu ilmeisesti siitä.

      • ???

        Mitä järkeä on ostaa prepaid liittymä huutonetistä?? Eihän ne maksa uutena kioskilla juuri mitään. Ja jos ostaa käytetyn liittymän niin siihenhän voi soittaa kuka vaan. sehän voi olla vaikka kellä se numero.


    • Jan-18726386123

      Yksinkertaisinta hankkia toinen liittymä. Kulut alle kympin.

    • 19+12

      Sama juttu mulla. Tulee noin kerran viikossa soitto tuntemattomasta numerosta. Näytössä lukee vain että puhelu. Vastattaessa ei kuulu mitään ja puhelu katkeaa itsestään noin kolmen sekunnin kuluessa.
      Aika kummallista??

      • 19+12

        Lisäksi mainittakoon että tämä mun numero ei ole brebaid.


      • Anonyymi

        lisää whatsappiin. varokaa tätä numeroa henkilö on aggressiivinen 0400 838443. mutta jos olet mies voipi olla yhteyden otostasi iloinen.....


    • Just guessing

      Minun arvaus: Jonkun yrityksen tietokone soittelee numerojärjestyksessä numeroihin ja testaa, vastataanko niihin. Jos numeroon vastataan, he myyvät numeron eteenpäin puhelinmyyntiä harjoittaville yrityksille.

    • Haloo...

      Prepaid liittymien numerot menevät kiertoon,kun on kulunut tietty aika ettei numeroa ole käytetty,eli numerosi saattaa olla jonkun vanha numero,mutta sitä ei vain ole käytetty aikoihin.Tuo on kyllä omituista,ettei kuulu mitään ja ettei munero jää talteen?Eihän sulla ole puhelin sellaista mallia,johon saat omasoiton päälle,eli soitat tavallaan itse itsellesi?Jos oot vaikka ottanut ominaisuuden vahingossa käyttöösi?Kaverille kerran kävi näin,ja oli jo tekemässä poliisiilmoitusta asiasta,ennenkuin hokasi että asetukset on muuttuneet...Silloin ei nimittäin jää numeroa mistä soitettu...

      • no jooo

        Niin, voihan se olla valepuhelu.....Minulla on ollut vuosia sama prepaid, ei ole mitään outoja puheluita tullut. Joskus joku on soittanut väärään numeroon, mutta niitä sattui jo pelkkien lankapuhelintenkin aikaan ja tulee aina sattumaan, eli joku painelee vahingossa väärän numeron.


    • sellastaseon

      Mullakin oli sama juttu mut myöhemmi paljastu et mun puhelimes aktivoitu "valepuhelu" jotai nappia pohjassa painamalla, ja sen takia tuntematon numero soitti. Eli soitin itselleni vahingossa

    • Stabilo

      No valepuhelu ei ole kyseessä, koska puhelu on tullut niin, että kännykkä on pöydällä, eli ei ole vahingossakaan voinut painaa mitään nappia..
      Onko valepuhelu sama kuin tuo nk. omasoitto?

    • Tuntematon potilas

      Mulle kans soitellu. Soitin takaisin ja vastas, muttei sanonut mitään.
      Hyvä puoli näis tuntemattomissa numeroissa on se, ettei niihin soittaminen maksa mitään vaik toisessa päässä vastataan. Asian varmistin asiakaspalvelusta ja on kuulemma ollut käytäntö jo jonkin aikaa.

      • FDSA11.

        Jos sun puhelimen näytössä lukee TUNTEMATON NUMERO, niin miten soitat siihen takas?? Tässä keskustelussa puhutaan TUNTEMATTOMISTA numeroista....


    • Anonyymi

      Tuntematon numero = ei numeroa. Mitä nämä ovat, kun soittavat parin sekunnin puhelun jostain hälinän keskeltä ja huutavat haloo? Voisi olla vahinko väärään numeroon, mutta kun tekevät sitä jopa päivittäin, kun alkuun pääsevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe