Kun käynnistän koneen (Max OS X 10.7.3) avautuu vanhat ohjelmat/ikkunat ruutuun ja vaikka käyn asettamassa uusia "määräyksiä" ne kumoutuvat sammuttaessa. Mitä tämä tällainen on?
Koneen käynnistäessä pongahtaa vanhoja ikkunoita/ohjelmia
5
262
Vastaukset
- 1stMacFinn
Sammuta ne ohjelmat ennen koneen sammutusta. Silloin eivät aukea käynnistyksessä, ellet ole niitä asettanut erikseen käynnistyksessä avattaviksi.
Toisekseen, miksi edes sammutat sitä konetta?
Kerro vähän tarkemmin noista uusista "määräyksistä", kristallipalloni takkuaa taas. - yhyy...
Olen sammuttanut ne monta kertaa ja tyhjentänyt safarin muistinkin mutta silti vanhat tiedot niin safarin sivuhistoria kuin vanhat tiedot pongahtavat esiin.
Sammutan koneen välillä koska olen välillä pitkilläkin matkoilla.
"Määräyksillä" tarkoitan asetuksia. Laitan joka kerta asetuksiin älä avaa ikkunoita uudestaan käynnistäessä. Sammutan ja myöhemmin käynnistän uudestaan avautuvat melkein kaikki ohjelmat ja safariin aukeaa vanhoja nettisivuja sivuhistorioineen.Kysymyksessä on muistaakseni Resume-toiminto, joka palauttaa näkymän siihen tilaan jossa se oli sammutettaessa. Itse jätän aina rastin pois, kun sammutan koneen loppuilmoituksessa.
- apu lähellä
Pieni scripti ohjelma auttaa, saa netistä
En ole varma, mutta kokeilepa käyttää kätke-toimintoa sulkemisen sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272105
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221500Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671189Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111109Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101107- 88962
- 80829
- 17827
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681