minkä paksuisen makuualustan voi laittaa autoon, ettei tule ongelmia verojen kanssa.Itse ajattelin 3sentin paksuista itsestään täyttyvää ilmapatjaa, vai onko tuolla patjan paksuudella mitään väliä.
Pakettiauto retkiautona
3
350
Vastaukset
- Soffakuljetus
Kaippa sillä voi kuljettaa vaikka 0,5 m paksua patjaa...
Ongelma tulee vasta kiinteiden asennusten myötä, eli jos asennat sinne sängyn jne. - s. eikkailija
Pakettiauto on ihan hyvä vaihtoehto. Varsinkin yksinään matkaavalle seikkailijalle.
Meikäläisellä on ollut iät ajat ihan oikea mukava sänky kunnon patjoineen peitteineen mukana. Pikku pöytä ja tuoli myös. Eipä ole kukaan puuttunut. Ne on ajon aikana kuormahihnalla kiinni, kun meen parkkiin niin irroitan. Pääsee majoittumaan mukaviin mestoihin, järvien ja jokien rannoille ym. Kyllä sitä tulee hotelleitakin käytettyä mutta teltoista en pidä. Siksi paku. - sarras
Itse olen tehnyt samalla tavalla kun s. eikkailija. Takatilaan laitoin lisäksi pienen säätimellisen tuulettimen ilmanpoistoaukkoon että kosteus poistuu tilasta. Vaikka yhden Eurooppareissun aikana jouduin kaksi kertaa ratsiaan jossa takatila tarkastettiin, niin mitään ei sängystä tai patjasta sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!912113- 841885
- 491490
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481446- 1441394
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481334Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441264Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261116Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251044- 1011013