Pakettiauto retkiautona

kesä tulee

minkä paksuisen makuualustan voi laittaa autoon, ettei tule ongelmia verojen kanssa.Itse ajattelin 3sentin paksuista itsestään täyttyvää ilmapatjaa, vai onko tuolla patjan paksuudella mitään väliä.

3

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soffakuljetus

Kaippa sillä voi kuljettaa vaikka 0,5 m paksua patjaa...
      Ongelma tulee vasta kiinteiden asennusten myötä, eli jos asennat sinne sängyn jne.

• s. eikkailija

Pakettiauto on ihan hyvä vaihtoehto. Varsinkin yksinään matkaavalle seikkailijalle.
      Meikäläisellä on ollut iät ajat ihan oikea mukava sänky kunnon patjoineen peitteineen mukana. Pikku pöytä ja tuoli myös. Eipä ole kukaan puuttunut. Ne on ajon aikana kuormahihnalla kiinni, kun meen parkkiin niin irroitan. Pääsee majoittumaan mukaviin mestoihin, järvien ja jokien rannoille ym. Kyllä sitä tulee hotelleitakin käytettyä mutta teltoista en pidä. Siksi paku.

• sarras

Itse olen tehnyt samalla tavalla kun s. eikkailija. Takatilaan laitoin lisäksi pienen säätimellisen tuulettimen ilmanpoistoaukkoon että kosteus poistuu tilasta. Vaikka yhden Eurooppareissun aikana jouduin kaksi kertaa ratsiaan jossa takatila tarkastettiin, niin mitään ei sängystä tai patjasta sanottu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27