minkä paksuisen makuualustan voi laittaa autoon, ettei tule ongelmia verojen kanssa.Itse ajattelin 3sentin paksuista itsestään täyttyvää ilmapatjaa, vai onko tuolla patjan paksuudella mitään väliä.
Pakettiauto retkiautona
3
290
Vastaukset
- Soffakuljetus
Kaippa sillä voi kuljettaa vaikka 0,5 m paksua patjaa...
Ongelma tulee vasta kiinteiden asennusten myötä, eli jos asennat sinne sängyn jne. - s. eikkailija
Pakettiauto on ihan hyvä vaihtoehto. Varsinkin yksinään matkaavalle seikkailijalle.
Meikäläisellä on ollut iät ajat ihan oikea mukava sänky kunnon patjoineen peitteineen mukana. Pikku pöytä ja tuoli myös. Eipä ole kukaan puuttunut. Ne on ajon aikana kuormahihnalla kiinni, kun meen parkkiin niin irroitan. Pääsee majoittumaan mukaviin mestoihin, järvien ja jokien rannoille ym. Kyllä sitä tulee hotelleitakin käytettyä mutta teltoista en pidä. Siksi paku. - sarras
Itse olen tehnyt samalla tavalla kun s. eikkailija. Takatilaan laitoin lisäksi pienen säätimellisen tuulettimen ilmanpoistoaukkoon että kosteus poistuu tilasta. Vaikka yhden Eurooppareissun aikana jouduin kaksi kertaa ratsiaan jossa takatila tarkastettiin, niin mitään ei sängystä tai patjasta sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882