Me vanhemmat emme ole koskaan lasketelleet, mutta 6 vuotias lapsemme on nyt innostunut ja kysyisinkin miten laskettelukeskuksissa pääsee lapsi harjoittelemaan? Onko "mattohissit" ilmaisia? Mihinkään Wernerikouluihin emme voi osallistua, välimatkat kuitenkin pitkiä. Neuvokaa tietämätöntä. Kiitos
Aloittelevan lapsen laskettelu?
tietämätön
3
284
Vastaukset
- mk
Joka paikassa on se ilmainen lasten rinne ja ei muuta kun itsellennekin sukset jalkaan koska laskettelu on painon siirtämistä jalalta toiselle ja iaka helppoa opetella että sillen.
- rinteessä
rinteessä
- Urhoska
Fiksuja vastauksia taas nämä kaksi ensimmäistä..
Olisi hyvä tietää missä asut, missä kenties on lähin laskettelukeskus? Ainakin Turussa, Hirvensalon laskettelukeskuksessa on Wernerikurssin lisäksi kertaluontoinen Naperokurssi (http://www.tusla.net/uusi/hiihtokoulu.html . Laskettelukeskusten kotisivuilla varmaan on tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184