Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

LOIS-ELÄKE ON AINUTLAATUINEN

Sinä maksat

Osa työkykyisistä kansalaisista nauttii lois-eläkettä eli he saavat joka kuukausi rahaa yhteisistä verovaroistamme ilman mitään syytä. Samanaikaisesti puhutaan työurien pidentämisestä, vaikka osa ei edes ole työssä. Lois-eläkeläiset ovat omituinen eliittijoukko, joita muut joutuvat vasten tahtoaan elättämään. Valetyöttömyys onkin helppo kitkeä, laittamalla jokainen rahaa tarvitseva tekemään työtä sen eteen.

10

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmintä on

      Mene töihin äläkä täällä kirjoittele.Haluan eläkkeeni ajallaan,jotta saan nauttia täällä Thaimaassa niistä sinun rahoista.

      • ansiosidonnainen

        Joo olen kuullut että lomailet siellä liiton päivärahoilla,varo ettet jää kiinni sillä sehän on petos


      • 6356574kk

        pershielle haiseva runkkari olet, yhteiskuntakelvoton loinen. mätänt viimeiset vuotesi. se on varma....hah hah Haaaaa.


    • jotkut osaa

      Minä en lomaile liiton rahoilla vaan hyvin järjestetyllä sairaseläkkeellä jossa olliut jo 12 vuotta 38 vuotiaasta lähtien.1723€ käteen kuussa ja velaton asunto mukavasti.

    • tähhhhhhhhhhhhhh??
    • yksinkertainen eläke

      Huomasitteko jotta vihdoin aletaan puhua asiaa lesken eläke ei ole oikein ja kun et menetä vaikka meet uusiin naimisiin saat sen.aika suuri prosentti joka menee toisten tilistä -.paljonkohoan venemiljonääriin leski Alanen saa elekettä suomesta.onhan se vangittu poissa olevana ,pitää lopettaa kaikki avustukset siltä lapsilisätkin eiköhän routa porsaan joskus kotia tuo.MINÄ OLEN AINA KUUNNELLUT SILMÄT PYÖREINÄ näitä leskeneläkkeitä. samaa peliä kun kreikassa.miksi tämä timo soini ei ole puuttunut asiaan .hyvä hesari .

    • Hys hys, hiljaa

      ei saa valittaa mehän ne musta- ja somaloiset tänne olemme vaatineet.

    • Puurot /vellit?

      Lois-eläke onko se Kelan vai vakluutusyhtiöiden eläkettä?

    • ABC saaret kotomaa??

      Miten niin yhteisistä verovaroistamme, minulla ainakin on yli neljänkymmenen vuoden ajan eläkeotteen mukaan kertynyt omista vuosiansioistani n.70 € / vuosi ja 43x70€ =3010€ - verot = käteen jäävä eläke ,mutta kun olen vasta 59 v niin maamme hallituksen mielestä täytyy jatkaa porskuttamista hamaan hautaan asti ...vituttaaa...

    • -

      Kateellisuus tuhoaa maan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe