Khao lak vai krabi

Kumpikampi voittaa

Nyt kaikki khao lakissa ja krabilla käyneet äkkiä kertomaan paikkojen hyviä ja huonoja puolia! Kumpikin kiinnostaa kauneuden takia , krabissa mietityttää mieletön turistimäärä ja kl:ssa tekemisen puute. Veneillä en halua mennä pitkälle niin löytyykö läheltä mitään nähtävää? Onko siisteydessä ja ruoassa eroja? Kuinka kauan bussi on mennyt Phuketista khao lakiin? Kertokaa omia kokemuksianne.

10

2873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molemmissa käynyt

      Mikäli tahtoo rentoa rantalomaa, Khao Lak on helpompi, kun ei tarvi lähteä lähisaarille veneillä. Rantahotelleja on hyvä valikoima, toisin kuin Krabilla. Paikka on myös rauhallisempi, siisti, uusia hotelleja ym. mutta se riippuu ihan siitä, mitä matkaltaan hakee. Sieltäkin pääsee esim. Similanille ja muille lähisaarille retkeilemään, jos paikka kyllästyttää, Phukettiinkin voi lähteä vaikka päiväreissulle.

      Krabilla (Ao Nangissa) ei rannat ole ihan niin hyvät, eli venematkan päässä parhaat. Siellä on sitten enemmän elämää. Minulle ehkä liikaakin.
      Itse valitsin Khao Lakin toistamiseen yhden Krabin reissun jälkeen. Mutta se on niin makuasia. Khao Lak on vähän edullisempi kohde hintatasoltaan. Toisaalta, yhdistelmälomalla voi kokea molemmat.

      • ergf

        siis missä tälläinen on?? aonangilla vai krabi townissa?
        me yövyimme 2 vko ao nangilla ja ei törmätty tähän...


      • Hä?
        ergf kirjoitti:

        siis missä tälläinen on?? aonangilla vai krabi townissa?
        me yövyimme 2 vko ao nangilla ja ei törmätty tähän...

        Millainen? Mikä? Mihin ette törmänneet?


    • m.y.m
    • savilahti

      ollaan pari kertaa käyty ao nangissa ja nyt kerran khao lakissa. molemmat hienoja paikkoja ja itse kallistuisin ehkä lakin suuntaan. samalla reisulla käytiin myos phuketin karon beetsillä. sinne en tahtoisi mennä pidempään lomaani viettämään. kentältä bussi kestää noi tunti puolitoista ja siitä tekemisen puuttesta olisin eri mieltä. tuolta sitä tekemistä löytyy saman verran kun krapiltakin. paikkana puhtaampi ja edullisempi ja vilinää vähemmän kuka tykkää mistäkin.

    • rabi

      Krabilla on hienoja paikkoja, ei kai ole pakko mennä siihen karmeimpaan rysään?

    • uutta matkaa vailla

      Viime yönä KhaoLakista palanneena, kätden Krabilla ja Phuketissa molemmissa pari yötä, KhaoLak vie voiton ihan jo siitä syystä ettei Venäläisiä ole juurikaan, kun muualla on ruokalistatkin venäjäksi....

      100-0 KhaoLakille

    • mrs matkaaja

      Me ratkaistiin asia niin, että ensin 5 yötä Ao Nang ja sitten 9 yötä Khao Lak. Lennot Phuketiin, josta suoraan Ao Nangiin vanhoja muistelemaan eli edellisestä visiitistä kolme vuotta, joten kiva mennä tsekkaamaan paikka uudelleen.

      Phuketia emme edes harkinneet ja luulen, että 9 vrk Khao Lakissa on meille riittävä aika rentoutua. (Olemme pariskunta.)

    • Thaifani

      Viime tammikuussa olimme kaksi viikkoa Khao Lakissa,eikä ole mitään huonoa sanomista paikasta.Ihanan rauhallista,mahtavat rannat,kaunista jne.Menisimme uudestaan,mutta kun on kiva nähdä muitakin paikkoja,niin valitsimme ensi talveksi Koh lantan.Sieltä käymme eri saarilla ,kuin myös krabilla(Ao Nangissa)

      • BHT

        Koh lanta kuuluu krabin provinssiin jossa myös Ao nang sijaitsee joten tuo kuullostaa hieman höpsöltä. Sama kuin sanoisit varanneesi hotellin helsingistä josta sitten vierailette etelä-suomen lääniin (porvooseen).

        Tästä hieman apuja: http://fi.wikipedia.org/wiki/Thaimaan_provinssit

        Vinkkinä, jos varaatte saarikierroken niin varmista että siihen kuuluu Koh mook ja emerald cave, sellainen kokemus jota et koskaan unohda. Noita saarikierroksien järjestäjiä on koh lantalla kuin sieniä sateella ja siten myös kierrosten sisältö vaihtelee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe