eli missä voi harrastaa Airsofttausta tai Paintballia kemissä tai torniossa?
ps. en haluais mitään "Airsoft on parastaa!! ala harrastaa sitä!!" tai "Paitball on pers*estä!" juttuja . kiitos :))
missä voi harrastaa Airsofttausta tai Paintballia kemissä tai..
missä??
5
1942
Vastaukset
- peinttaaja90
Taitaa paintball-hommat olla Kemin suunnalla nykyään aika hiljaisia, tuolta kartalta => http://www.paintball.fi/joukkueet löytyy yksi porukka Kemistä, mutta lieköhän nykyään miten toiminnassa.
Airsoft-hommista kannattanee kysellä airsoft-forumin puolelta.- missä??
kiitos oikeen paljon :DD
- ,,
lapin airsoftaajat ry tuolta
- PB_
Paintballia voi myöskin pelata Kallilla Keminmaassa. Kallilta löytyy myös vuokramerkkaimia. Kesäksi alueelle on ousemassa "oikea" ratakin pelaajille.
- Softaaja32
Ainaski tuolla Välivainolla voi softata ku siel on Atapoc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013