Kysyisin nyt teiltä yhtä asiaa tai no aika monta asiaa....
1. Onko amsterdamissa paljon kauppoja/ kauppakeskuksia?
2. Millaista siellä on?
3. Mitkä huumeet siellä on sallittuja?
4. Tarjotaanko kahviloissa ja muualla huumeita?
Kiitos jos vastaat koska olen lähdössä perheeni kanssa lomalle sinne!
Ja kiitti jos kertoisitte jotain muutakin amsterdamista
Amsterdam
3
641
Vastaukset
- Upppp vieraiöia
UP
- ..d..
1 On paljon pikkukauppoja ja yleisimmät ketjutkin löytyy. 2 Ihmiset ovat erittäin ystävällisiä ja osaavat englantia hyvin, paljon turisteja. 3 Cannabis on sallittu tietyissä luvanvaraisissa kahviloissa. Turisteille myyminen loppuu Hollannissa jo tämän vuoden aikana, Amsterdamissa myydään vuoden loppuun. Ensi vuonna myydään vain paikallisille jotka ovat hakeneet erikoisluvan ja rekisteröityneet tietyn kahvilan asiakkaaksi.
- Viiiiiilma
1. On paljon kauppoja ja kauppakeskuksia kuten kaikissa eurooppalaisissa kaupungeissa nykyään.
2. Aivan samaa mieltä kuin yllä oleva kirjoittaja. Kaunis kaupunki, helppo liikkua.
3. Sekin sanottiin yllä.
4. Kukaan ei tullut kertaakaan tarjoamaan. No, olen keski-ikäinen tavallisen näköinen akka. Tavalliset kahvilat ja ravintolat ovat amsterdamissa erittäin kivoja, suosittelen mn. omenakakkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 64677
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492