Kysyisin nyt teiltä yhtä asiaa tai no aika monta asiaa....
1. Onko amsterdamissa paljon kauppoja/ kauppakeskuksia?
2. Millaista siellä on?
3. Mitkä huumeet siellä on sallittuja?
4. Tarjotaanko kahviloissa ja muualla huumeita?
Kiitos jos vastaat koska olen lähdössä perheeni kanssa lomalle sinne!
Ja kiitti jos kertoisitte jotain muutakin amsterdamista
Amsterdam
3
569
Vastaukset
- Upppp vieraiöia
UP
- ..d..
1 On paljon pikkukauppoja ja yleisimmät ketjutkin löytyy. 2 Ihmiset ovat erittäin ystävällisiä ja osaavat englantia hyvin, paljon turisteja. 3 Cannabis on sallittu tietyissä luvanvaraisissa kahviloissa. Turisteille myyminen loppuu Hollannissa jo tämän vuoden aikana, Amsterdamissa myydään vuoden loppuun. Ensi vuonna myydään vain paikallisille jotka ovat hakeneet erikoisluvan ja rekisteröityneet tietyn kahvilan asiakkaaksi.
- Viiiiiilma
1. On paljon kauppoja ja kauppakeskuksia kuten kaikissa eurooppalaisissa kaupungeissa nykyään.
2. Aivan samaa mieltä kuin yllä oleva kirjoittaja. Kaunis kaupunki, helppo liikkua.
3. Sekin sanottiin yllä.
4. Kukaan ei tullut kertaakaan tarjoamaan. No, olen keski-ikäinen tavallisen näköinen akka. Tavalliset kahvilat ja ravintolat ovat amsterdamissa erittäin kivoja, suosittelen mn. omenakakkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882