Alla olevasta linkistä voit ladata hienon Aly-Sudoku ohjelman sudokuiden täyttämiseen ja ratkaisemiseen. Vaikeimmatkin sudokut ratkeavat pienen harjoittelun jälkeen minuuteissa! Ohjelma toimii seuraavien toimisto-ohjelmien alaisuudessa:
Microsoft Excel (maksullinen),
OpenOffice (ilmainen),
LibreOffice(ilmainen).
http://alybadix.wippiespace.com/sudo.htm
Uusi sudokuohjelma Aly-Sudoku 2012
2
377
Vastaukset
- miksi?
... mutta mitä hauskaa on siinä, että tietokone ratkaisee sudokut minun puolestani?
- Örkki...
Eipä niin, itse käytän noita tarkistusohjelmia vaan testausmielessä, eli jo ratkomani tehtävän tarkistukseen. Itseltäni taisi loppua innostus koko sudokuihin, miksiköhän, no kun ratkoin noi maailman vaikeimiksi väitetyt sudokut aika pienessä ajassa. Laitoimpa piruuttani sit noi molemmat johonkin ratkojaan ett kuinka kauan niiltä menee niiden ratkaisemiseen, toista tehtävää se raksutti 4 tuntia, kyllästyn lopulta ja suljin koko ohjelman. Kokeilen joskus vielä kuinka kauan sillä menee siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892