Uusi sudokuohjelma Aly-Sudoku 2012

Alybadix

Alla olevasta linkistä voit ladata hienon Aly-Sudoku ohjelman sudokuiden täyttämiseen ja ratkaisemiseen. Vaikeimmatkin sudokut ratkeavat pienen harjoittelun jälkeen minuuteissa! Ohjelma toimii seuraavien toimisto-ohjelmien alaisuudessa:
Microsoft Excel (maksullinen),
OpenOffice (ilmainen),
LibreOffice(ilmainen).

http://alybadix.wippiespace.com/sudo.htm

2

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi?

... mutta mitä hauskaa on siinä, että tietokone ratkaisee sudokut minun puolestani?

• Örkki...

Eipä niin, itse käytän noita tarkistusohjelmia vaan testausmielessä, eli jo ratkomani tehtävän tarkistukseen. Itseltäni taisi loppua innostus koko sudokuihin, miksiköhän, no kun ratkoin noi maailman vaikeimiksi väitetyt sudokut aika pienessä ajassa. Laitoimpa piruuttani sit noi molemmat johonkin ratkojaan ett kuinka kauan niiltä menee niiden ratkaisemiseen, toista tehtävää se raksutti 4 tuntia, kyllästyn lopulta ja suljin koko ohjelman. Kokeilen joskus vielä kuinka kauan sillä menee siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4472
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2423
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1595
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1486
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1360
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      119
      1270
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1189
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1176
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1115
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35