Latasin uusimman Audacityn beta version 1.3.14.
Tällä kun tallentaa musaa niin se rätisee kovasti.
Aikaisemmilla versioilla tätä ei ole tapahtunut.
Olen kokeillut monia juttuja mut mikään ei oo auttanut.
Voisko joku jeesata.
Audacity rätisee
28
1031
Vastaukset
- Voi beta beta
Miksi et asenna viimeisintä vakaata julkaisua?
Beta versiot ovat keskeneräisiä ja tarkoitettu testaajille bugien löytämisen tehostamiseksi! Jos sellaiseen on intoa niin raportoi kehittäjille ongelmastasi, muussa tapauksessa asenna 1.2.6 versio joka siis on viimeisin valmis julkaisu!! - Blondi-tytteli
Koneessani on nykyään windows 7 ja käsittääkseni tuo beta-versio on ainoa joka on tehty em. käyttikselle
- ------>
Olet oikeassa. Tuo beta on tosiaan beta eli vasta testausvaiheessa! Joten ei muu auta kuin että odottelet päivityksiä ja vakaata versiota :(
- 3+4
En tiedä,miten tottunut Audacityn käyttäjä olet,mutta olethan huomannut säätää
äänitystason sopivan pienelle? - Blondi-tytteli
Olen kokeillut äänitystasoakin säätää lähes minimii,n muttei sekään auttanut.
- Blondi-tytteli
Eikö mitään ole tehtävissä?
Ymmärsinkö oikein että sinulla on vasta asennettu Windows 7, jossa et ole ennen Audacityä käyttänyt? Miten olet selvittänyt vian olevan juuri Audacityssä eikä esimerkiksi äänikortin Windows 7 -ajureissa? Mitä ja miten olet testannut?
- Blondi-tytteli
Kun soittaa musaa jota ei ole "nauhoitettu" Audacityllä niin musiikki OK, mutta kun "nauhoittaa" sen Audacityllä niin johan rätisee....
Oletko koettanut tallentaa mikillä ääntä jollain muulla ohjelmalla, vaikka sillä Ääninauhurilla tai minkä niminen se nyt Seiskassa onkaan?
- Blondi-tytteli
Jokohan audacity toimii Windows 7:ssa?
- Jeppeli.
Mistä tallenat musiikkia? Soitatko itse... olisiko äänikortti hiukan "mopo" tai .. mikitys pielessä?
Beta versio on aina beta.. vakaa olisi suositeltavampi. - tämä toimii
seiskassa ja kasissa http://audacity.sourceforge.net/
- näin onnistuu
audasityllä ta windosin omalla nauhurilla http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic76438.html
jos laitat tuon jakajan ja kuulokkeet niin ääni pienentyy nahoitukseen vaikka olet laittanut äänen täysille kaiuttimen mixeristä mutta kun otat kuulokkeet irti niin ääni tulee hienosti
itse käytän nykyään windowsin omaa nauhuria ja voi käsitellä ääntä sitten audasityssä jälkeenpäin- windowsin
ääninauhurissa on vain kaksi toimintoa aloita tallennus ja lopeta tallennus ja sitten tallenna ja tulee siihen vielä että jatka tallentamista mutta toimii varmasti
- Blondi-tytteli
Mulla on tällä koneella sekä windows 7 että xp eri kovalevyillä. XP.llä versio 1.3.6 ja ei rätise. 7:lla versio 2.0.2 ja rätisee joten rätinä ei kai kuitenkaan johdu laitteistosta.
Kuka tämän ongelman osaisi ratkaista? - Blondi-tytteli
Kokeilin windowsin ääninauhuria ja rätinä tulee myös sillä!
Mitä ihmettä mä nyt teen?- Uputupuna
1. asennat oikean version audacitystä esi. 64bittisen.
2. asennat asio4all ajurit.
3. säädät latensain, yleensä vakiona menee aika hyvin kohdilleen.
4. Jos ei auta edellä mainitut asiat, kannattaa hommata vaikka usb äänikortti asio2 ajureilla. - JoonasNiggerqvist
Uputupuna kirjoitti:
1. asennat oikean version audacitystä esi. 64bittisen.
2. asennat asio4all ajurit.
3. säädät latensain, yleensä vakiona menee aika hyvin kohdilleen.
4. Jos ei auta edellä mainitut asiat, kannattaa hommata vaikka usb äänikortti asio2 ajureilla.Audacitystä ei ole tarjolla 64-bittistä versiota.
- Uputuna
JoonasNiggerqvist kirjoitti:
Audacitystä ei ole tarjolla 64-bittistä versiota.
eikö, no ei sitte.
Lainaus:
Windows 7/ Windows 8 (64-bit) 4 GB / 2 GHz 2 GB / 1 GHz
Tuettu on. - Uputupuna
JoonasNiggerqvist kirjoitti:
Audacitystä ei ole tarjolla 64-bittistä versiota.
Eli 2.0 versio pelaa myös 64 bittisessä ihan mukisematta.
Alottaja ei vain kerro mitä tarvitsee mutta 2.0 versio toimii kyllä Win7 ihan hyvin.
- Uputupuna
Tietokoneeni on 32-bittinen.
Toimiiko Uputupunalla Audacity Windows 7:ssa?- Uputupuna
Toimii kyllä, sanoin jo aikaisemmin.
Mulla on tosin 64 bittinen Win7
- Blondi-tytteli
eiks kukaan ymmärrä tietokoneiden päälle?
- Dark-puppeli
Kyllä ymmärtää ja sisällekin ja mennä blondi tyttöjen päälle.
- Blondi-tytteli
Ihan oikeesti eikö kukaan tiiä?
Samalla laitteistolla mutta eri windowsilla rätisee, mikä vikana?
(XP:llä toimii 7:lla toimii)- Blondi-tytteli
siis 7:lla rätisee
Olisiko vika äänikortissa tai sen ajareissa (vanhat)?
Jos koneessa on erillinen ja integroitu (emolevylle), niin kokeile poistaa integroitu käytöstä tai päivittää ajurit:
Ohjauspaneeli ->
Laitteisto ja äänet ->
Laitehallinta ->
Ääni , video- ja peliohjaimet ->
klikkaa hiiren oikealla napilla minkä haluat poistaa käytöstä ->
Klikkaa "Poista käytöstä" tai "Päivitä ohjainohjelmisto..."
Voit myös katsoa onko jossain keltainen huutomerkki :)- Blondi-tytteli
ei oo kuin integroitu ja sama ajuri käytössä kummallakin windowsilla.
Eli summa summarum. Ainoat erot on vain ja ainoastaan: Eri windows ja eri kovalevy, kaikki muu on yhteistä ja win7:lla rätisee!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760