Eli idea olisi sellainen, että:
Joku pomo istuu nahkatuolissaan polttaa sikareita, juo viskiä, ja pystyy määräilemään ihmisiä kostamaan jos joku asia ärsyttää, esim tuomareille kostamaan niiden rakkauksia kohtaan..
Jussi Lampi voisi olla oikeana kätenä sitten näytetlemässä nahkatuolissa-istujan oikeata kättä, että mitä tehdään?
"... jaah no dynamiittia emme kai käytä, mutta, sen tytön moni-raiskaus ehkä olisi sopiva rangaistus tuomari-isännälle.."
Taisin nähdä tosiaan Jussi Lammen joskus Jyväskylässä teatterissa, olin kävelemässä kaupungilla, tulee iso äijä tuo on jostain tuttu, oli tuossa elokuvassakin.. jäätynyt enkeli :) Veli osti sellaisen kun on tapana katsoa jouluna aina kuvia..
Tuo idea mikä oli, tähän sopisi Jussi Lampi mm..
emmekäytädynistänyt
1
147
Vastaukset 1
- emmekäytädynistänyt
tuohon liittyy 1 amerikkalaisten elokuvakin "Seeking Justice", eli missä ihminen sotkeutuu johonkin "maanalaiseen" omankädenoikeus -ryhmään.
... jos jaksaisi niin voisin kirjoittaa kokonaisen käsikirjoituksen, ikinä ei jaksa..
Nimenä voisi olla "Sinistä Terästä"... tarkoittaa tulessa karkaistua haponkestävää terästä, lasin pehmeyttä (kovuutta) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452126Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja206948Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37858- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔48779Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51746- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö285711Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660