minkä takia 18-20v pikkupoika ostaa auton? mihin se sitä tarvii?
ujo apina on valmis antamaan kaikkensa pikkup*llulle koska pikkup*llu
on niin avuton että sitä pitää kuljettaa.
sitten kun se on 30 vuotias kaunis nainen laittautunut niin sitten sitä kiinnostaa
äijien rahat ja itse se on kotiäitinä.
sillä laalla .!
niin ja se autohan ei saa olla halpa, vaan se pitää olla velkapirssi.
v*tun idiootit.
miksi pikkutyttöjä pitää ajeluttaa?
5
358
Vastaukset
- ahhhaa
Kyllä mä ainakii ostan auton ihan itteäni varten :P ja tottakai omaa kultaa pitää välillä kuskata : ) Nii ja monestihan naisia kiinostaa menestyvät miehet ; )
- Janne34.
Ostatko isin rahoilla vai äidin? Maksaako isi vakuutukset jne. kuten muillakin teineillä ?
Niitä menestyviä miehiä ei taida 20v pikkupoikien keskuudesta juurikaan löytyä kun se miehekkyyskin on vielä lapsen kengissä :D
Niin no... sen tiedän että h*uoria kiinnostaa raha mutta ethän sinä ole edes kropaltasi niin komea mitä me miehet ja rahan suhteenkin olet onneton.. eli jos haluat horoissa käydä niin pukeudu kuten 30 vuotias ja kasvata parta, tai kokeile tehdä se vaikka perskarvoistasi?
Se on kiva että se sun oma kulta on niin kaunis ja naisellinen 30v nainen...:D hehheh.. tai sitten ei ...xD
- booy6794
niin, minullaki auto vain omiin menoihin, välillä pari tytsyy myös kyydissä :)
- Janne.
Pari pikkutyttöä ?
Entäs miten meinasit saada kauniita naisia kyytiin? Vai myönnätkö jo olevasi epäonnistuja eli teini?
Kyllähän nyt kaikki pikkutyttöjä kyytsää, mitäs ihmeellistä siinä on.
- ewrfwsetrrwe43r
Minä ajan iten ku pojallei oo korttia :D:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636