Teksti Efekti

HienoTekstiEfekti

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaiset tekstit saa lähes millä tahansa editointiohjelmalla. Vaatii kyllä jonkinverran työtä saada rytmitettyä tekstin musiikin mukaan.

• HienoTekstiEfekti

Onko missään ohjelmassa automaattista?

• -
        HienoTekstiEfekti kirjoitti:

Onko missään ohjelmassa automaattista?

kysyisin aloittajalta mitä ohjelmia olet kokeillut,
        oletko edes koneessasi olevaa windows makeria.

toiseksi, en tiedä millä tehty, mutta monella varmaan saa, jos on koneissasi tehoja ja varaa ostaa.
        huomaa että ostetut ohjelmat vaativat tehonsa, tekee kuinka yksinkertaista tahansa,
        lue vaatimukset ennen ostoa.

• uuno.

Eihän tuo erityisemmin tarvitse mitään erikoista ohjelmaa varsinaiseen tekoon.

Hyvin samankaltaista saat helpolla,
      teet vain valokuvia sopivan värisellä pohjalla 1920x1080, jpg muotoon kirjoitat tekstin ja liität kuvat mihin tahansa elokuvaohjelmaan.

tekstiä kirjoittaessasi pidä kuvankäsittelyohjelmassa grid-ruudukko, jotta kirjoitat samaan kohtaan.

valokuvat eivät yhtään välky kun vaihtuvat, tuossahan oli jossain myös >siirtymä< senkin voi laittaa väliin elokuvaohjelmilla.

Itse olen käyttänyt vuosia Studio HD 14 ja se edelleen riittää.
      (tuollaiset kyllä vaati koneelta tehoja melkoisesti jotta ilo säilyy)

Eiköhän se onnistuisi aivan samoin joka koneen mukana tulevalla, Windovs olalla, 7 on nimellä "Windowsin Liven Elokuvatyökalu", vanhemmissa "Movie Maker ?"

====================================
      Kuvat eivät välky, tiedän kokemuksesta,
      itse olen tehnyt "hienoa" hidastettua ja normaalinopeuksisia videota, kun olen kaapannut vain >100 onnistuneita kuvia< ja liittänyt yhteen, usein 15 samaa kuvaa, kunnes taas on ollut täysin onnistunut kuva, tulee todella korkealuokkaista elokuvaa.

Kun elokuvassa on muutama sata kuvaa, kone voi alkaa hidasteleman niin kannattaa tehdä siitä yhtenäinen pätkä ja sitten aloittaa uuden pätkän teko ja liittää pätkät kun elokuva on valmis.

10 min elokuvasta on kova työ, mutta kyllä jokainen vähänkin ymmärtävä kysyy
      ,,, MIKÄ merkkinen kamera sinulla on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      9104
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      37
      4964
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4823
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      198
      3704
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3093
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      42
      2888
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2786
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2503
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      68
      2294
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      172
      2177
    Aihe