Niin, elikkä tässä on ainakin vuosi (melkeen kaksi) ollut sellaista, että esim pyörittyäni päivän huvipuistossa, niin vielä illalla ei saa unta, kun pää pyörii kuin pahimmassa humalatilassa. Siinä tuon nyt huomaa parhaiten. Tätä jota voisi kai jonkinnäköiseksi huimauksesi sanoa, huomaa vasta kun asettuu sängylle makaamaan. Nyt tässä paripäivää sitten, kun olin päivän laskettelemassa laudalla ja tuli pompittua hypyistä ja pyörittyä rinteessä niin samaa pyörimistä ja pudotuksia tuntui illalla.
En sano että olisi loppujenlopuksi kovin yleistä minulla, mutta outoa tässä on se että ennen sitä voisi viettää vaikka 10tuntia putkeen huvipuistossa eikä illalla ollut mitään ongelmaa. Nyt tuntuu, että kun vähänkin tekee jotain vauhdikkaampaa niin illalla tuntuu, kuin meno jatkuisi edelleen?
Ja muistan kesästä, että huvipuiston jälkeen illalla päässä pyöri sitten todella huomattavasti. Meni pitkään ennenkuin sai unta. Ja korostan että parivuotta sitten kesällä ei ollut tälläistä ongelmaa.
Mihin voisi liittyä?
Päässä pyörii ajoittain
3
770
Vastaukset
- huvipuisto12
normaalia, mä nautin siitä. vielä huvipuostossa saa olla kun makaa sängyssä, mikä sen parempaa, rinnalle vaan pahoinvointilääkettä.
- ####################
IKÄÄN. se menee ohi kun tulee muutakin tekemistä kuin tyhjänpäiväinen ajantappo sossun laskuun.
- pyörrytys pyörrytys
Hei poika. En tiedä luetko tätä keskustelu palstaa enään, mutta minulla saattaa olla tietoa siitä mikä sinua vaivaa. Itselläni oireet ovat tulleet todennäköisesti paljon voimakkaampina kuin sinulla. Keskellä yötä huone on alkanut pyörimään niin lujaa että en ole tiennyt miten päin tai missä olen. Kokemuksiini on kuitenkin liittynyt myös voimakasta pelkoa siitä, että mitä tässä nyt taphatuu. Toisin kuin sinulla niin minulla ei ole saman päivän aikana ollut mitään tavallisuudesta poikkeavampaa vauhdikasta kuten sinulla. Ystävä lääkärini kanssa keskusteltuani kuitenkin ymmärsin oloani huomattavasti paremmin.
Tasapaino, pyöryttäminen ja huimaus kokemukset ovat usein liitossa tasapainohäiriöön. Tasapainohäiriön saattaa aiheuttaa vauhdikas ja uuvuttava, pään pyörälle pistävä toiminta. Tasapainohäiriön aiheuttaa useimmiten sisäkorvassa tapahtuva verenkiertohäiriö. Tasapaino aisti sijaitsee korvassa ja veren kierron häiriintyessä, se saattaa aiheuttaa voimakastakin tai lievempää pyörrytystä ja huonovintisuutta. Sisäkorvan verenkiertohäiriö voi myös syntyä ilman mitään painavampaa syytä kuten minulla.
Toivottavasti et enään kärsi pyörrytyksestä tai olet jo keksinyt siihen oivan lääkkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794