Missä paikoissa on maalis-huhtikuun vaihteessa jo lämmintä 20 astetta? Aasia ja sellaiset liian kaukana kun vaan viikon loma tiedossa.
Apua!
3
146
Vastaukset
- Juuri palanneet
Menkää Gran Canarialle ja siellä esim. Puerto Ricoon, eli saaren etelä osaan.Takuu varma aurinkoinen saari etelä osastaan.
- hiihtämään vaan
mitään takuuta ei ole että Kanarilla on maaliskuussa 20 C varjossa...voi olla mutta voi olla sataa 2 pv viikossa. Yö on se ongelma Kanarialla talvella eli lämmöt voi laskea jopa 10C tuntumaan huoneissa missä on vielä aina kivilattiat. Lämmitystä ei ole niin voi kuvitella mitkä tuntemukset on aamulla kun herää jos nyt yleensä on yöllä pystynyt nukkumaan? Villapusero .sukat ovat pakko ottaa mukaan ja myös pitkähihaista...paikalliset ovat päivälläkin toppatakeissa. Ja sitten että Kanarialla tuulee lähes aina ja se viilentää myös todella paljon. Minä menisin Suomen Lappiin....tietää ainakin mitä tilaa.
- SInne vaan
Kanaria on silloin jo aika varma, joulu-helmikuussa tosi onnenkauppaa. Pomminvarma lämpö löytyy 6,5 tunnin lennon päästä Dubaista. Ei sovi kovin hyvin biletykseen, mutta aurinkolomailuun ja shoppailuun mitä mainioin. Egypti on myös aika varma paikka noinkin myöhään keväällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit685782KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274483Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111373Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT701298Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281276Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191141Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1431116- 911086