Kuuntelu koe pitkä Englanti kevät 2012

Hemmetin jees

Että oli raivostuttava kuuntelu, jakakaa toki mielipiteitä.

17

3048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yo2012

      Aika perus kuuntelu oli, luulisin että ihan hyvin meni mulla. Se viimeinen avoin kysymys meni tosin vähän ohi :D

    • hjklyt

      laittakaa tänne mitä ootte vastannu, haluttais jo tietää miten meni :D

    • Manlyman

      Oli kyllä vaikee mielestäni, raiskaavat paviaanit oli kovia

    • Hanmita

      Joo, mun mielestä oli myös vaikee. Tai tällä kertaa oli jotenki tyhmiäkin juttuja ja jopa järettömiä.. Tauot välissä oli kans inhottavan lyhyitä.

    • vaikea oli

      Samaa mieltä,oli vaikea! Etenkin ne avot oli melko vaikeita.... mikä se lammas juttuki oli? jotain niiden jalostamista että sopis paremmin ilmastoon vai? :D

      • inalo

        Mulle tuli tämmönen rivi :ABACB CBACC BACBC AABBA BCCAB. En kyllä tiedä kuinka väärin toi on.. Ja avot
        1) 1000 asui usassa, n. 100 osallistui sotaan, ja nuo melkein 100 jatko armeijassa vielä sodan jälkeen
        2) lampaat siirrettii kylmempään ilmastoon, joten niiden villa kasvoi pidemmäksi ja niin niistä sai paremmin lankaa
        3) betonitiili, joissa oli 2-3mm kokoisia reikiä, nämä reidät oli täytetty muovilla, sai seinän näyttämään jättimäiseltä ikkunalta
        4) 5min suihkuja ja joka talossa tulisi olla yksi kylpyamme, silla siinä on mukava rentoutua ja lapset tykkää
        5)DAMPE tarkoittaa syvää ja merkityksetöntä eeppistä poppia, vaihetta jonka jokainen poikabändi kohtaa


      • Pilkunnussija
        inalo kirjoitti:

        Mulle tuli tämmönen rivi :ABACB CBACC BACBC AABBA BCCAB. En kyllä tiedä kuinka väärin toi on.. Ja avot
        1) 1000 asui usassa, n. 100 osallistui sotaan, ja nuo melkein 100 jatko armeijassa vielä sodan jälkeen
        2) lampaat siirrettii kylmempään ilmastoon, joten niiden villa kasvoi pidemmäksi ja niin niistä sai paremmin lankaa
        3) betonitiili, joissa oli 2-3mm kokoisia reikiä, nämä reidät oli täytetty muovilla, sai seinän näyttämään jättimäiseltä ikkunalta
        4) 5min suihkuja ja joka talossa tulisi olla yksi kylpyamme, silla siinä on mukava rentoutua ja lapset tykkää
        5)DAMPE tarkoittaa syvää ja merkityksetöntä eeppistä poppia, vaihetta jonka jokainen poikabändi kohtaa

        Iha järkeviltä noi muuten vaikuttaa paitsi että, 3. kohdassa transparent concrete on läpinäkyvä betoni eikä betonitiili.

        Ja sit 4. kohdassa imo kun kysymys oli "Mitä kahta asiaa suositellaan" niin parempi vastaus ois ollu: 5 min suihkuja kylpyjen sijaan ja sitä, että talossa pitäisi olla kuitenkin ainakin yksi kylpyamme. Tuo sun vastaus on aika hassusti sanottu.


    • Vituiksihan se kuite

      Mistä mä nään sen kuunteluvihon netistä? kun en nyt muista vastauksiani ulkoo ilman :D että voisi vertailla muiden kanssa, VAI MISSÄ ON NE OIKEET VASTAUKSET???

    • katso sieltä

      ne tule abi treenien sivuille klo 16 jälkeen ja vastaukset niihin huomenna iltapäivästä

    • liian lyhyet tauot!!

      Kysymysten välissä tais olla aikaisempaa lyhyemmät tauot??
      Kuuntelujen harjotukset menny aina tosi hyvin, mut nyt en kerenny lukee kysymyksiä loppuu :( Menihän se kuitenki ihan hyvin... Paitsi avot :'D

    • ~Snorkfröken~

      Eikös se avojen c-kohta ollut jokin läpinäkyvä betoni? Transparent concrete???

    • ~Snorkfröken~

      Ja joo, tauot tuntu olevan tavallista lyhyemmät, erityisesti niissä "Mitä nainen/mies luultavasti sanoo seuraavaksi"-kohdissa. Ei edes ehtinyt lukea vaihtoehtoja kun se kohta jo tulikin. Piti vain kuunnella ja sit sen jälkeen päättää mikä kohta kävis parhaitan. :) Toivottavasti meni hyvin!!!

    • Englanti yooo

      Pikkasen oli häiritsevää ku se muija joka puhu melkee joka kohdassa oli skinssistä pandora?? Tai ainaki kuulosti ihan siltä :D joo aika vaikee kyllä oli munki mielestä, voi kyllä johtua siitä etten oo englannin kuunteluita harjotellu pitkää aikaa...

    • JUUUUenglanti

      BBACB CBACC BBCBC BABBA BCCAB oli oma lottorivi mutta saas nyt nähdä...
      avot about mitä yläpuolella jo sanottu.

    • ~Snorkfröken~

      Nimimerkki Englanti yooo, ei ole voinut olla Skinsistä kukaan, ne on YTL:n tyypit jotka niillä nauhoilla puhuu. :D Ja ne asuu Suomessa ja on usein täysin suomalaisia tai sitten kaksikielisiä. :D

    • minä77

      Normaalia vähän vaikeampi, pari tosi jännää kikkaa mitä en hiffannut ja tulos tässä:
      sain kysymyksistä 50/60 pistettä, vähän suututtaa..
      Meni 3 kysymystä väärin. Jännitän vielä avoimia, toivon ainakin 10 pistettä, mutta harmittaa tosi paljon jos saan 60/90...
      Mutta kyllä tämä ihan hyvä tulos on kun en ole lukenut englantia pariin vuoteen. Pitää panostaa sit kirjalliseen!

    • Anonyymi

      raivostuttaa ihan vitusti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe