Miten blondin saa nauramaan lauantaina? -Kertoo vitsin keskiviikkona!!!
blondivitsi LUKEKAA!!!
6
2351
Vastaukset
- heh
Miten saadaan mies nauramaan maanantaina?
-Kerrotaan sille perjantaina vitsi...- a??mitah
siis mita ma en tajunnu tota juttuu.. elikka jos kerrot vitsin perjantaina se on hyva maanantaina.... elikka maanantaina tapahtuu jotain samanlaista mita vitsissa sanottiin.. Nyt tajusin :)
- polttajapimut
a??mitah kirjoitti:
siis mita ma en tajunnu tota juttuu.. elikka jos kerrot vitsin perjantaina se on hyva maanantaina.... elikka maanantaina tapahtuu jotain samanlaista mita vitsissa sanottiin.. Nyt tajusin :)
sä taidat olla kunnon blondi ja sieltä tyhmimmästä päästä!!!!!!
Blondit on nii helvetin tyhmii et ne tajuu vitsin vast parin päivän pääst...sitä se kato meinas!!! - eheeehhhheee
a??mitah kirjoitti:
tuo oli vissii paras vitsi koko hiton palstalla
- valkohiuksinen nainen
polttajapimut kirjoitti:
sä taidat olla kunnon blondi ja sieltä tyhmimmästä päästä!!!!!!
Blondit on nii helvetin tyhmii et ne tajuu vitsin vast parin päivän pääst...sitä se kato meinas!!!... olen kyllä blondi mutta mitä sä tarkotit? Kuin niin tajuu vasta parinpäivän päästä? (:-/
- jorma2
eheeehhhheee kirjoitti:
tuo oli vissii paras vitsi koko hiton palstalla
jos on blondi, niin ei se tarkota että ne on idiootteja!! mä meen kertoo apina äidille tästä!!! NIH!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839