Miten blondin saa nauramaan lauantaina? -Kertoo vitsin keskiviikkona!!!
blondivitsi LUKEKAA!!!
6
2322
Vastaukset
- heh
Miten saadaan mies nauramaan maanantaina?
-Kerrotaan sille perjantaina vitsi...- a??mitah
siis mita ma en tajunnu tota juttuu.. elikka jos kerrot vitsin perjantaina se on hyva maanantaina.... elikka maanantaina tapahtuu jotain samanlaista mita vitsissa sanottiin.. Nyt tajusin :)
- polttajapimut
a??mitah kirjoitti:
siis mita ma en tajunnu tota juttuu.. elikka jos kerrot vitsin perjantaina se on hyva maanantaina.... elikka maanantaina tapahtuu jotain samanlaista mita vitsissa sanottiin.. Nyt tajusin :)
sä taidat olla kunnon blondi ja sieltä tyhmimmästä päästä!!!!!!
Blondit on nii helvetin tyhmii et ne tajuu vitsin vast parin päivän pääst...sitä se kato meinas!!! - eheeehhhheee
a??mitah kirjoitti:
tuo oli vissii paras vitsi koko hiton palstalla
- valkohiuksinen nainen
polttajapimut kirjoitti:
sä taidat olla kunnon blondi ja sieltä tyhmimmästä päästä!!!!!!
Blondit on nii helvetin tyhmii et ne tajuu vitsin vast parin päivän pääst...sitä se kato meinas!!!... olen kyllä blondi mutta mitä sä tarkotit? Kuin niin tajuu vasta parinpäivän päästä? (:-/
- jorma2
eheeehhhheee kirjoitti:
tuo oli vissii paras vitsi koko hiton palstalla
jos on blondi, niin ei se tarkota että ne on idiootteja!! mä meen kertoo apina äidille tästä!!! NIH!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682