Miten eroon yösyötöstä? :(

apuvaa

Hölmö olen antanut velliä lapselle.ikä 10kk..halusin päästä eroon yötissittelystä ja sitten se meni vellin syötöksi kun en halunnut huudattaa..ei juo vettä pullosta sitä koetettu eikä mene enää lankaan..huutaa vaan ja tutinkin sylkee pois ja alkaa konttaamaan pitkin sänkyä (nukkuu vieressä)mitä teen ennenkuin menee lopullisesti voimat?

3

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kärsi. Itseppähän olet kakaras hemmotellu

    • tiptiptii

      Jostain kuulin tälläisen neuvon, että yösyötön voisi saada pois (varsinkin, jos tämä tapahtuu aamuyöstä esim. neljän jälkeen) sillä, että nouset lapsen kanssa kokonaan ylös sängystä ja annat sen vellin/maidon esim. olohuoneessa ja sitten jäätte hereille ja syötte aamupuurot sun muut. Tällöin lapsi ikäänkuin assioisi sen, että syöminen tapahtuu päivisin ja jossain muualla kuin sängyssä.

    • unikkokeko

      Itse kuulin hyvän neuvon. Antaa lapselle ruokaa tai juomaa vasta sitten kun on kunnolla herännyt. Niinkuin tuossa ylläolevassakin vastauksessa annetaan ymmärtää,
      Meillä loppui yösyötöt vasta vähän alle puolitoistavuotiaana. Otin tuttipullon kokonaan pois käytöstä ja siirryin nokkamukiin. Ensimmäisen viikon aikana tyttö heräsi aamulla normaalia aikaisemmin, kun ei saanut maitoa. Sitten oltiin taas normaalissa rytmissä ja kolmen viikon päästä yösyötöistä on alkanut nukkumaan yötkin paremmin. Tutinkin saa vain enää nukkuessaan.

      Epäasiallisia ovat tuollaiset kärsi-vastaukset. Oletko sitten täydellinen äiti itse jolla on varaa arvostella toisia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe