Miten eroon yösyötöstä? :(

apuvaa

Hölmö olen antanut velliä lapselle.ikä 10kk..halusin päästä eroon yötissittelystä ja sitten se meni vellin syötöksi kun en halunnut huudattaa..ei juo vettä pullosta sitä koetettu eikä mene enää lankaan..huutaa vaan ja tutinkin sylkee pois ja alkaa konttaamaan pitkin sänkyä (nukkuu vieressä)mitä teen ennenkuin menee lopullisesti voimat?

3

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kärsi. Itseppähän olet kakaras hemmotellu

• tiptiptii

Jostain kuulin tälläisen neuvon, että yösyötön voisi saada pois (varsinkin, jos tämä tapahtuu aamuyöstä esim. neljän jälkeen) sillä, että nouset lapsen kanssa kokonaan ylös sängystä ja annat sen vellin/maidon esim. olohuoneessa ja sitten jäätte hereille ja syötte aamupuurot sun muut. Tällöin lapsi ikäänkuin assioisi sen, että syöminen tapahtuu päivisin ja jossain muualla kuin sängyssä.

• unikkokeko

Itse kuulin hyvän neuvon. Antaa lapselle ruokaa tai juomaa vasta sitten kun on kunnolla herännyt. Niinkuin tuossa ylläolevassakin vastauksessa annetaan ymmärtää,
      Meillä loppui yösyötöt vasta vähän alle puolitoistavuotiaana. Otin tuttipullon kokonaan pois käytöstä ja siirryin nokkamukiin. Ensimmäisen viikon aikana tyttö heräsi aamulla normaalia aikaisemmin, kun ei saanut maitoa. Sitten oltiin taas normaalissa rytmissä ja kolmen viikon päästä yösyötöistä on alkanut nukkumaan yötkin paremmin. Tutinkin saa vain enää nukkuessaan.

Epäasiallisia ovat tuollaiset kärsi-vastaukset. Oletko sitten täydellinen äiti itse jolla on varaa arvostella toisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2413
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1640
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      931
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      907
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      814
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      698
    Aihe