McLarenin ja Ferrarin tallipäälliköt Ron Dennis ja Jean Todt juttelivat ja siinä sivussa Jean Todt mainitsi, että Ferrari pärjää kisoissa McLarenia paremmin, koska Ferrarin kuskit ovat McLarenin kuskeja viisaampia. Ron Dennis ei tätä tietysti uskonut, joten Todt päätti todistaa asian. Hän pyysi Michael Schumacherin paikalle ja kysyi tältä: "Kuka on isäsi poika, muttei ole veljesi?" "No minä tietenkin" Michael vastasi. Myöhemmin samana päivänä Ron Dennis sitten päätti testata David Couldhardia samalla kysymyksellä. David mietti vähän aikaa ja pyysi sitten Dennisiltä aikaa miettiä huomiseen. Kotiin tultuaan hän mietti ja mietti, muttei keksinyt vastausta, joten hän päätti soittaa Kimille. No Kimihän vastasi kysymykseen heti että "No minä". Seuraavana päivänä David tuli iloisena Denniksen luo: "Minä tiedän vastauksen! Se on Kimi Räikkönen!" "Hölmö!" sanoi siihen Ron Dennis "Sehän on Michael Schumacher!!"
formulakuskien viisaustesti
mää
1
2030
Vastaukset
- hyvä
HAHAha..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054