McLarenin ja Ferrarin tallipäälliköt Ron Dennis ja Jean Todt juttelivat ja siinä sivussa Jean Todt mainitsi, että Ferrari pärjää kisoissa McLarenia paremmin, koska Ferrarin kuskit ovat McLarenin kuskeja viisaampia. Ron Dennis ei tätä tietysti uskonut, joten Todt päätti todistaa asian. Hän pyysi Michael Schumacherin paikalle ja kysyi tältä: "Kuka on isäsi poika, muttei ole veljesi?" "No minä tietenkin" Michael vastasi. Myöhemmin samana päivänä Ron Dennis sitten päätti testata David Couldhardia samalla kysymyksellä. David mietti vähän aikaa ja pyysi sitten Dennisiltä aikaa miettiä huomiseen. Kotiin tultuaan hän mietti ja mietti, muttei keksinyt vastausta, joten hän päätti soittaa Kimille. No Kimihän vastasi kysymykseen heti että "No minä". Seuraavana päivänä David tuli iloisena Denniksen luo: "Minä tiedän vastauksen! Se on Kimi Räikkönen!" "Hölmö!" sanoi siihen Ron Dennis "Sehän on Michael Schumacher!!"
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731929Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 1411008
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu20969- 89685
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa106675Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 56624
- 58580