McLarenin ja Ferrarin tallipäälliköt Ron Dennis ja Jean Todt juttelivat ja siinä sivussa Jean Todt mainitsi, että Ferrari pärjää kisoissa McLarenia paremmin, koska Ferrarin kuskit ovat McLarenin kuskeja viisaampia. Ron Dennis ei tätä tietysti uskonut, joten Todt päätti todistaa asian. Hän pyysi Michael Schumacherin paikalle ja kysyi tältä: "Kuka on isäsi poika, muttei ole veljesi?" "No minä tietenkin" Michael vastasi. Myöhemmin samana päivänä Ron Dennis sitten päätti testata David Couldhardia samalla kysymyksellä. David mietti vähän aikaa ja pyysi sitten Dennisiltä aikaa miettiä huomiseen. Kotiin tultuaan hän mietti ja mietti, muttei keksinyt vastausta, joten hän päätti soittaa Kimille. No Kimihän vastasi kysymykseen heti että "No minä". Seuraavana päivänä David tuli iloisena Denniksen luo: "Minä tiedän vastauksen! Se on Kimi Räikkönen!" "Hölmö!" sanoi siihen Ron Dennis "Sehän on Michael Schumacher!!"
formulakuskien viisaustesti
mää
1
2013
Vastaukset
- hyvä
HAHAha..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286