Kyteekö Kreikassa Suomi-viha?
julkaistu tänään 13.2. klo 10:58
Mellakoitsijoiden sytyttämä rakennus palaa Ateenan keskustassa.
Kuva: Reuters-TV
Suomi ja Saksa ovat joutuneet Kreikassa epäsuosioon vaadittuaan maahan tiukkaa talouskuria. Saako Suomi osansa kreikkalaisten mellakoissa?
Pääkaupungista Ateenasta alkunsa saaneet levottomuudet ovat levinneet turistisaarille. Viikonlopun aikana mielenosoituksiin on osallistunut pelkästään Ateenassa noin 80 000 ihmistä.
Mielenosoittajien protesti on kohdistunut paitsi kreikkalaisiin päättäjiin myös Suomeen ja Saksaan, jotka ovat ajaneet maahan tiukkaa talouskuria. Saksassa mitta alkaa täyttyä, kun kreikkalaiset raivoavat heille.
Saako Suomi osansa kreikkalaisten mellakoissa? Ovatko maassa toimivat suomalaisyritykset ja -koulut joutuneet tulilinjalle?
Lisää aiheesta:
Kreikan väkivaltaisuudet levisivät turistisaarille
KREIKKAAN LASTEN KANSSA ?
EPÄRÖIVÄ
1
216
Vastaukset
- uekös
Kyllä me osataan nettilehtiä lukea itsekin. Oliko sulla jotain asiaakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261796Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121093- 49971
- 85939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23865- 112811
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50794Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32765