Mitä mieltä nimestä Karo Akseli?
Karo
9
587
Vastaukset
- kieppi
Karoliinasta tuleva lempinimi,ei pojan nimi,
- tapani
Samoin, Karo esiintyy myös koiran nimenä.
- jooo
tapani kirjoitti:
Samoin, Karo esiintyy myös koiran nimenä.
koira nimeltä Karo.
Ei lapselle tuota nimeä! - mirkku
jooo kirjoitti:
koira nimeltä Karo.
Ei lapselle tuota nimeä!mun mielestä lapselle sopii vallan mainiosti nimi Karo!!!!
mä tunnen 2karo nimistä poikaa...että!
onhan mirkakin tytön ja pojan nimi!!!!!!!
ja on niitä paljon pahempiakin nimiä...
=)
joo no karo akseli sopii ihan ok yhdistelmä...
- jokunen
niinkuin tuossa aiemmat kirjottajat jo sanoivat niin minunkin mielestä se Karo on lempinimi tytön nimestä Karoliina tai Karo voi olla myös koiran tai muun lemmikin nimi.
Ei siis missään nimessä ihmisen pojalle!!! - Lorelei
Karo on koiran nimi!
Akseli on tosi kiva, antakaa mielummin se kutsumanimeksi! - Harakka
Onko sukunimi kenties Smith?
- ???
...tulee kyllä mieleen tyttö.
- Väestörk
Väestörekisterikeskuksen etunimitilastossa on vuoteen 2018 mennessä annettu Karo nimi 359 miehelle ja 28 naiselle.
Miehille nimeä on annettu eniten 1960-2009. Naisille annettu yksittäisiä kappaleita/v.
Karo Aleksi tai Karo Axel kuulostaa paremmalta kuin Karo Akseli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762