Mitä mieltä nimestä Karo Akseli?
Karo
9
699
Vastaukset
- kieppi
Karoliinasta tuleva lempinimi,ei pojan nimi,
- tapani
Samoin, Karo esiintyy myös koiran nimenä.
- jooo
tapani kirjoitti:
Samoin, Karo esiintyy myös koiran nimenä.
koira nimeltä Karo.
Ei lapselle tuota nimeä! - mirkku
jooo kirjoitti:
koira nimeltä Karo.
Ei lapselle tuota nimeä!mun mielestä lapselle sopii vallan mainiosti nimi Karo!!!!
mä tunnen 2karo nimistä poikaa...että!
onhan mirkakin tytön ja pojan nimi!!!!!!!
ja on niitä paljon pahempiakin nimiä...
=)
joo no karo akseli sopii ihan ok yhdistelmä...
- jokunen
niinkuin tuossa aiemmat kirjottajat jo sanoivat niin minunkin mielestä se Karo on lempinimi tytön nimestä Karoliina tai Karo voi olla myös koiran tai muun lemmikin nimi.
Ei siis missään nimessä ihmisen pojalle!!! - Lorelei
Karo on koiran nimi!
Akseli on tosi kiva, antakaa mielummin se kutsumanimeksi! - Harakka
Onko sukunimi kenties Smith?
- ???
...tulee kyllä mieleen tyttö.
- Väestörk
Väestörekisterikeskuksen etunimitilastossa on vuoteen 2018 mennessä annettu Karo nimi 359 miehelle ja 28 naiselle.
Miehille nimeä on annettu eniten 1960-2009. Naisille annettu yksittäisiä kappaleita/v.
Karo Aleksi tai Karo Axel kuulostaa paremmalta kuin Karo Akseli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2511556IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk311471Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70916Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421863Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136818