Omistan vanhan luvallisen haulikon ja panoksia, luovuttaisin nämä tarvikkeet valtiolle. Kuinka toimitaan. Olen itse estynyt toimittamaan ne poliisille.
Haulikon luovutus poliisille
3
125
Vastaukset
- Helppoo...
Soitat poliisille ja käsket hakea pois.
- Haavakko Haalikko
Eikös PV:llä ole tarpeeksi rahaa, että valtiolle pitää haulikoita lahjoittaa?
Ehkä kannattais kokeilla myydä se ihan aseenhankkimisluvan omaavalle henkilölle, jos se nyt on edes toimiva....muuten joo soita poliisille, niitä kiinnostaa vain luvallisten aseiden pois hakeminen, ei niinkään luvattomat joten ei mene varmasti kuin max. 5min soitosta. ja siellä ollaan kuola valuen sitä hakemassa....- Shotkani
Niin ja todennäköisesti vielä karhukoplan kanssa rynnäkkövarustein hakeevat dekon pois. Iltalehteen saadaan taas myyvä otsikko "Piiritystilanne Tampereella päättyi poliisin erikoisryhmän rynnäkköön, asemies haavoittui vakavasti" Joten mieti nyt ainakin kaksi kertaa soitatko nuo urpot sen sinulta hakemaan vai valtuutatko mielummin lakimiehen paikalle ennen poliiseja vois hommat sujua inhimillisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783