Mulla on sellanen ongelma etta mun kissa on ottanu mun kädestä TODELLA lujaa kiinni ja aikonut astua käteni päälle.... se on toistunu todella useesti... on kyllä sitten outo juttu koska yleensä kissat ei nylkytä :D kissani on uros maatiainen, 2 vuotias ja painaa 7 kg
nylkyttää??
8
6697
Vastaukset
- 0.-
Oma kissa puuhasteli pehmolelujen kans :'D jonkun aikaa vielä senkin jälkeen ku se oli leikattu, mut sit se väheni ja loppu kokonaan. Kannattaa leikkuuttaa se nii se varmaan loppuu sit ajan kans :)
- stop nylkytys
jos haluut ton loppuvan niin karjaiset seuraavalla kerralla oikein lujaa sille niin eiköhän lopu.
- maunokisu
unohdin kirjottaa, se on leikattu !! :D
- hjkljk
meidän 3 vuotias leikkaamaton tyttökissa tekee samaa.Ottaa hampailla kiinni kädestä ja alkaa ns.tallomaan päälle...outoa varsinkin kun se on tyttö...
- iltajumppa
leikattu kolli keksi tallomis- nylkytys-puuha kaks vuotta pallien poiston jälkeen. Polkee iltaisin jalkaa, saa viis kuus kertaa illassa tyrkätä tosissa sivuun, ennekuin asetuu nukkumaan, sänkyyn. Ei siis ota itteensä edes lattialle tuuppauksesta, potkaisusta, vaan kiipee yhä uudestaan. Miten sais loppumaan ilman jokailtaista tappelua. On tehnyt sitä viimeisen kolme kuukautta
- maunokisu
meidän kissa ei oikeestaan lopeta siitäkään !! se maukasee oikeen tosissaan ihan niinku sitä sattuis ja tulee uuestaa, silloin ruiskasen usein vedellä ettei se jatka :o
- 19+87
Meidän 16-vuotias kastraatti nylkyttää ja on tehnyt sitä nyt muutaman vuoden. En yhtään keksi että mistä se tuon tavan kehitti, mutta aina minun sylissä ollessaan se alkaa lemmekkääksi käsivarteni suhteen samalla hurjasti kehräten. Mieheni ja toisen kissani se jättää aina näistä puuhista rauhaan.
Leikattu kissa joka ei varmasti tajua tekevänsä mitään sopimatonta vaan kyseessä on joku vaistomainen toiminta. Olen huomannut ettei kiellot auta ja toisaalta en koskaan kyllä kissaani löisi, potkaisisi tai edes kädellä läpsäisisi kun en ole väkivallan kannattaja!
Joskus annan kissani touhuta omiaan enkä siitä välitä, mutta jos se innostuu liikaa, nostan sen vain nätisti pois sylistäni lattialle jossa se marahtaa minulle hieman närkästyneenä. Olen tullut siihen tulokseen että nylkyttäköön jos siltä tuntuu, sillä en todellakaan koe sitä millään lailla "seksuaaliseksi häirinnäksi" eikä kastraattikaan varmasti tajua mitä tekee kun pallithan siltä puuttuu!
Toinen kissoistani (15v) ei ole koskaan nylkyttänyt vaikka muuten onkin luonteeltaan huomattavasti ihmisrakkaampi ja läheisyyttä hakevampi kuin tämä toinen.
En tiedä että vaikuttaisiko nylkyttämishaluun se, että vanhempi kissani on tullut meille vain muutaman viikon ikäisenä eli todella reilusti alaikäisenä? Toinen kissani oli tullessaan hieman yli 3kk.- maunokisu
meillä kissa nylkyttää minun siskoa ja sen poikaystävääkin, oikeestaan kaikkia muita kun minun vanhempia, ehkä sen takia koska he käyvät harvoin luonani...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187