turvatarkastuksessa

babbaduuda

Olin lähdössä parin päivän työmatkalle ja odottelin lentokentän turvatarkastusjonossa pääsyäni lähtöaulaan. Tarkastin peiliseinästä kampaukseni, tumman housujakkupukuni istuvuuden ja katsahdan vielä tyytyväisenä uusiin korkkareihini, joihin olin rakastunut ensisilmäyksellä. Siirryin jonossa eteenpäin ja riisuin hillityt koruni, kellon ja jakkupukuni takin koriin. Tylsistyneen näköinen turvatarkastaja viisasi minua astumaan portista läpi. Keräilin tavarani korista, puin jakkuni takaisin päälleni ja olin valmiina jatkamaan matkaani ajatukset tulevissa työpäivissä, kun vartija-asuinen, tummahiuksinen ja hiukan tuimakatseinen noin 30-vuotias nainen lähestyi minua. Hän sanoo laukussani näkyneen jotain, minkä vuoksi minun tulisi seurata häntä tarkastustiloihin. Vaikka tiesin ettei laukussani ollut mitään luvatonta, sydämeni alkaa lyömään nopeaan tahtiin ja mieleeni hiipii kauhukuvia laukkuuni salaa ujutetuista huumeista tai muusta yhtä kamalasta.

Nainen pitää huoneen ovea auki ja sulkee sen kun olen astunut sisään. Vaikka olen tilaneesta hermostuksissani en voinut olla kiinnittämättä huomiota naisen kauniisiin kasvoihin. Hän ei todellakaan ole mikään "elovena-tyttö" vaan ennemminkin, niin sanotusti "coolin" näköinen, ehdottoman itsevarma pakkaus. Tummat lyhyehköt hiukset kehystävät hänen siroja, mutta totisia kasvoja.

Huone jatkuu ovesta katsottuna oikealle usean metrin verran ja nainen ohjaa minut peremmälle lasiseinän edessä olevan pienen toimistopöydän luo. Lasiseinästä näkee suoraan turvatarkastusjonoon. Juuri siihen missä olin itse noin kymmenen minuuttia sitten peilaillut. Ja niin tekivät näköjään monet muutkin.

-Huomasin sinut tuossa jonossa ja ajattelin heti, että sinussa on jotain tarkistettavaa.
En saa sanaa suustani, vaan katson häntä hämmentyneenä.
-Ja vaikka sanoin,että epäilen sun laukussa olevan jotain epäilyttävää, aloitetaan susta ittestäs.
-Mutta minähän vaan tarkastin peilistä, että kaikki on kunnossa. Eikai siinä nyt mitään epäilyttävää voi olla!
Seison selin lasiin. Nainen seisoo noin metrin päässä edessäni ryhdikkäänä kädet etupuolella yhdessä -ja ohittaa kommenttini täysin.
-Ota yltäsi jakku ja paitapusero!
-Ei tämä kyllä kuulosta ihan normaalilta, sanon osittain epävarmana ja peloissani, mutta toisaalta tunnen miten tilanteen kiihotus alkaa vyörymään ylleni. Olen aina pitänyt roolileikeistä ja hiukan rajummista otteista ja tämä tilanne on ihan kuin ennalta suunniteltu "leikki" vaikka tiedänkin ettei niin ole.
-Normaalia tai ei, tee kuten sanon tai minä riisun ne itse.
Emmin hetken mutta päätän totella ja sujautan jakun päältäni ja avaan kerman värisen puseroni pikkunapit sukkelasti. Ihoni menee kananlihalle kun annan kevyen paidan lipua pois iholtani ja pudotan sen jakun päälle lattialle.
Hetkeen nainen ei sano mitään. Ensin hän katsoo minua silmiin kasvoillaan ihana, viekas ilme, sitten hän laskee katsettaan sentti sentiltä kenkieni kärkiin asti. Tuntuu kuin ihonikin tietäisi mihin nainen on katseensa suunnannut ja katseen päästessä varpaihini asti, koko kroppani on jännittinyt kiihkoon ja odottaa vain mitä tuleman pitää.

Rintojani peittävät mustat, yksinkertaiset, mutta muotojani imartelevat rintaliivit ja tiedän näyttäväni hyvältä tummissa housuissa, korkkareissani ja mustissa liiveissäni. Hiljaisuus tuntuu painostavalta ja odotan uutta käskyä.
-Käänny selin minuun ja avaa housusi ja anna niiden tippua lattialle. Kädet hieman täristen avaan napin, sitten vetoketjun ja pudotan housuni. Uusi kylmien väreiden aalto kulkee lävitseni, tiedän nännieni sojottavan pinkeinä rintsikoiden alla ja tunnen kuinka pitsisten alushousujen sisällä klitorikseni sykkii ja viestittää minulle haluavansa kosketusta. Astun pois lahkeista ja nojaan käteni edessäni olevaan pöytään.
-Ohhoh, sinulla taitaa todellakin olla jotain paljastettavaa ja ymmärsit että yhteystyö nopeuttaa asioiden etenemistä, nainen sanoo, tietäen olevansa tilanteen herra ja minä vietävissä kuin pikkutyttö.

3

4761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • babbaduuda

      Nainen kävelee kiinni minuun, ja tunnen hänen pukunsa metalliosat kylmänä, lämpimänä hyrräävää vartaloani vasten. Hän sujauttaa kätensä rinnoilleni ja hyväilee niitä samalla pehmeästi ja määrätietoisesti. Hän pujottaa sormensa rintsikoiden sisään ja saa minut voihkaisemaan kuuluvasti nipistäessään kovana törröttäviä nännejäni. Käännän päätäni sivulle niin, että tunnen hänen hengityksensä korvallani ja joudun taistelemaan itseäni vastaan etten käänny ympäri ja upota huuliani hänen siroihin ja houkutteleviin huuliinsa. Nainen asettaa kätensä vyötärölleni ja painautuu kiinni takamukseeni työntäen käsillään minua kumartumaan enemmän eteenpäin. Nainen suoristuu ja vetäytyy kauemmaksi saatuaan minut haluamaansa asentoon.
      Muistan missä olemme ja katsahdan oveen ja nainen lukee ajatukseni.
      -Ei sieltä ketään tule. Ainakaan toivottavasti, hän naurahtaa ilkikurisesti.
      -Sinun pitäisi muuten pystyä peilaamaan itseäsi tässä asennossa, hän kehaisee. Pyllysi näyttää upealta ja nuo sun ihailemasi kengät ovat oikea piste i:n päälle. Nainen tulee taas lähemmäksi, hyväilee peppuposkiani ja tarttuu pikkuhousujeni yläreunaan ja vetää ne hitaasti jalastani.

      -Levitähän vähän jalkojasi, jotta onnistuu tämä tarkastelu paremmin. Teen kuten hän käskee, samalla tuntien kuinka pilluni on märempi kuin koskaan ennen. Katsoessani jalkoväliini näen kuinka nesteeni valuu sisäreittä pitkin. Nainen riisuu haalarinsa yläosan ja sitoo hihat vyötärölleen. Alta paljastuu treenatut kädet ja valkoinen painijaselkäinen toppi, ja hän näyttää jumalaiselta! Hän laskeutuu taakseni polviensa varaan ja levittää jalkojani vielä hiukan ja työntää kasvonsa minuun. Suustani purkautuu vaikerrus ja yritän painaa itseni tiukemmin kiinni hänen kieleensä, mutta saman verran kun minä työnnän itseäni alas, hän vetäytyy kauemmaksi.
      -Etkö muista että minä määrään miten homma etenee? hän kysyy. Nainen kiusoittelee minua kevyin lipaisun hetken, mutta kiihdyttää onnekseni tahtia ja panaa kielensä tiukemmin minuun. Toivon, ja samalla pelkään, että tulen heti. Hän tietää lopettaa ajoissa ja jättää minut kitumaan peppu pystyssä ja hengästyneenä pöytää vasten. Kuulen kun hän askeltaa huoneen toiselle puolen ja palaa hetken päästä yllään pelkät alusvaatteet ja kädessään lannedildo.
      -Tulkitsinko oikein, että haluaisit jotain tälläistä sisääsi? hän kysyy.
      -Tulkitsit. Kyllä, vastaan kiihkosta värisevällä äänellä.
      Näppärästi nainen pukee kapistuksen ylleen. Olen tulla hulluksi odotuksesta ja tunnen kuinka alapääni on räjähtää halusta.
      Nainen tulee jälleen taakseni ja asettaa dildon reiälleni. Työnnän automaattisesti itseäni häntä kohti, mutta edelleen hän muistuttaa pomon asemastaan. Naisen kädet hakeutuvat vyötärölleni ja ensin hän vain pyörittelee dildoa reiälläni ja sitten kiduttavan hitaasti hän alkaa hieromaan dildoa sisääni, uusi työntö on vain pari milliä edellistään pidempi ja toivon vain, että hän survaisisi dildon kokonaan sisääni. Kasvoni ovat lasiin päin enkä voi mitään tunteelle, että yhtäkkiä lasi muuttuukin myös toiseen suuntaan läpinäkyväksi ja olen vain parin metrin päässä jonottaville ihmisille kuin tarjottimella. Ajatus kiihottaa minua entisestään.

      Nainen siirtää toisen kätensä vyötäröltäni hiuksilleni ja avaa nutturani sekunnissa vetämällä hiusneulan pois. Aaltoilevat pitkät hiukseni valahtavat alaselkääni asti. Nainen kerää hiukseni kimpuksi ja siitä vetämällä taivuttaa pääni taakse ja työntyy minuun pohjaan asti. Tunnen räjähtäväni. Hetki sitten hiljaisen huoneen täyttää minun nautinnosta voihkiva ääneni ja hänen kiihottuneet huokaisut. Nainen siirtää hiukset nyrkissään olevan kätensä takaisin vyötärölleni ja ryhtyy työntymään minuun rytmikkäästi, avaan jalkani niin auki kuin asennossani pystyn, ja se että lonkkaluuni hakkaa kovaa pöydänreunaa vasten, ei haittaa tippaakaan vaan haluan yhä kovempaa kyytiä. Tunnen kuinka orgasmi alkaa vyörymään vartalooni ja voihkintani muuttuu vaikerrukseksi jonka huudan ilmoille kasvot yhä kattoa kohti. Ollessani orgasmin kourissa hän muuttaa rytminsä hitaaksi mutta perusteelliseksi ja kun vavahteluni vihdoin loppuu tunnen olevani niin raukea ja tyydytetty kuin luulen sen vain ikinä olevan mahdollista.
      Nainen suutelee niskaani ja vetäytyy irti minusta. Käänny voipuneena ympäri ja odotan mitä hän sanoo.
      -Pue kultaseni vaatteet takaisin yllesi ja kiiruhda lennollesi. Hiukset voit jättää auki, sun hiukset näyttää upeilta noin.

      Puen rypistyneet vaatteet ylleni hänen tehdessä samoin. Tartun laukkuuni ja astelen hoiperrellen ovelle. Nainen seuraa perässäni ja suutelee minua kevyesti.
      -Hyvää lentoa, muista että saataan tehdä sulle myös tullitarkastuksen kun tulet kotiin päin, hän huikkaa kun käännän oven kahvaa ja astun ulos.

      • ole hyvä

        tosi hyvä! ei ollu hätiköity eli alussa oli kerrottu hyvin ja loppu oli vähän sellanen oltiin sängyssä pantiin tehtiin illai ja sen jälkeen ei puhuttu siitä... tooosi hyvä


    • sysäyksenvahvistin

      Hei ihan kuin mun kynästä, aihepiiri siis ;) Vautsi mikä draivi sulla päällä tässä, lisää näitä sujuvia tarinoita. Oli ilo poiketa pitkästä aikaa lueskelemaan ja löytää heti tällainen helmi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe