MIRC ja rekisteröinti(pakko)

....'

niin, siinäpä se aihe siis. olen käyttänyt mirciä vuosia jo, ja nyt viime aikoin on alkanut herjaamaan että pakko rekisteröidä. siinä alussa kun avaan mircin, painan "continue", mutta nykyään seuraavaan ikkunaan aukeaa aina vain vaihdoehdot "register tai "quit" eikä siis pysty jatkamaan enää ilman rekisteröintiä. olen käyttänyt vielä vanhaa versiota, koska sitä on pystynyt ilman rekisteröintiä tähän asti käyttämään.
mutta mutta, nykyään on siis pakko maksaa se 20$ ja rekisteröidä vai?

http://vileda.kapsi.fi/irc/mirc/

tuossa linkissäkin on kohta, jossa sanotaan:

"1. Rekisteröinti

Ohjelma pyytää rekisteröimään mIRC:n, mutta siitä ei tarvitse välittää, sillä ohjelma toimii normaalisti ilman rekisteröintiäkin. Klikkaa siis "Continue". Tosin evaluaatio-periodin jälkeen "Continue"-nappia ei pysty painamaan kuin jonkin ajan kuluttua."

eipä siis toimi enää noin, ei avaudu koko ohjelma enää jollei ole reg. keytä.

6

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Web-nörtti

Kapsin juttu on 2 vuotta vanha. Jos olet jo vuosia käyttänyt MIRCiä, niin 20$ tuskin on paha summa siinä kohtaa maksaa hyvästä tuotteesta.

Tietenkin myös vaihtoehtoisia IRC-clienttejä löytyy, kuten irssi

• Ei mulla ainakaan ole moista ongelmaa. Webchatilla pääsee myös irkkiin.

• juujuu.

sen kokeiluajan voi helposti nollata. laittaa vaan työpöydälle rekisteritoiedoston jossa "[-HKEY_CURRENT_USER\Software\mIRC\LastRun]" ja suorittaa tuon rekisteritiedoston kerran kuukaudessa.

mielelläni maksaisin, mutta kun nollatulot.

• helposti irkkiin

helpoin webchat lienee tämä: www.mirc.fi

• kopkopkop

Itse käytän myös IceChat clienttia. Erinomainen vaihtoehto mIRC:lle. Olen ollut todella tyytyväinen, vaikka joitakin bugejakin tullut vastaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4432
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2343
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1527
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1311
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1062
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35