Lastenhoitaja Espooseen

espoossa

Haemme siis perheemme neljälle alle kouluikäiselle lapselle lastenhoitajaa Espooseen.Lapsista viides nuorimmainen on vauva ja hänet minä hoidan itse.Tarkoitus on, että vietätä mahdollisimman paljon aikaa lasten kanssa pihassa leikkien ja touhuen säällä kuin säällä.Piha on aidattu ja siinä on liukumäki, hiekkalaatikko tms. aamupalan jälkeen n.klo 7.00-7.30 ulkoilua aina lounaaseen astiklo 11.30 samoin lounaan jälkeen12.30-15.30 iltäpäivä ulkoilua.Lapsista vain 2v nukkuu lyhyet päiväunet n.1t rattaissa, 4 -ja 5v tarvitsevat leikkejä.Itse olen sisällä vauvan kanssa tai asioilla, ravintolassa syömässä tai ostoksilla ystävieni kanssa tms. mitä nyt mieleeni tuleekaan.Välipalaa syödään myös ulkona, wc käynnit hoidetaan siinä reippaasti samassa.Sinun tulee siis olla ulkoilusta pitävä ja reipas, osaat ohjat ja leikittää lapsia, olet innostunut ja motivaatiosi on erinomainen.Koulutus ja kokemus ovat hyväksi ja mielellään suosittelijoita.Työpäiviä ma-pe ja aamulla klo 7.00-15.30 isän tullessa töistä hoitamaan lapsia.Palkka kokemuksen ja suositusten perusteella siis riippuu itsestäsi.

1

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vicke97

Moi!
      Olen kohta 16-vuotias tyttö ja haluasin tämän työn koska pidän tosi paljon lapsista ja viihdyn lasten seurassa. Olen suomenruotsalainen mutta puhun hyvin suomea. Olen aktiivinen ja puhelias ja leikin mielelläni lapsien kanssa. Olen ollut pari päivää apulaisena päiväkodissa ja kaksi viikkoa TeT-oppilaana koulussa 3. luokan kanssa. Olen myös aktiivinen seurakunnan rippi- ja lastenleiri apulainen. Olen iloinen ja lapset viihtyvät seurassani.
      Jos olette kiinnostunut, ottakaa yhteyttä 0404124845 tai [email protected]
      Terveisin: Victoria Lundberg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8168
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2039
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1735
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe