Mulla on emolevynä Abitin IS7 Series. Kun kone on ollut esim. yön yli pois päältä ja kun aamulla laitan käyntiin sen, niin sieltä kuuluu joku aivan outo pärinä. Kone on on alle vuoden vanha. Olen katsellut että ei näy johdotkaan ottavan tuulettimiin kiinni. Kun koneen sammuttaa lämpimänä ja käynnistää ennen kuin se on jäähtynyt ei lähde mitään pärinää. Neuvoisitte nyt
Mikä Kehvelin pärinä??????
3
752
Vastaukset
- Karhu
Kyllä sieltä joku tuuletin on menossa, kannattaa aukaista kotelo ja käynnistää kone kylmänä, sitten kun ääni kuuluu niin yks kerrallaan pysäytät sormella tuulettimia niin kyllä se vika sieltä löytyy.
Virtalähteen tuulettimeen voi olla hankala koskea, mutta jos muista tuulettimista ei löydy vikaa niin sittenhän sen täytyy olla virtalähteen vika.- Abit
Tuli samalla mieleen että kun pysäytän käynnissä olevan puhaltimen, pelkän että menee puhaltimen moottori,laakerit tai jotain muita sähköongelmia.
Onko rikkoutumis mahdollisuus?
- Sepesusi
Ota teipit pois tuulettimien päältä, ja laita ompelukoneöljyä laakereille ja teipit takas. Toimii, on itsellä vanha kone ja vörkkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940