Animaatio nettiin lähtöselvityksestä

Kentällä ypö yksin

Ihminen on käynyt kuussa ja Marsiinkin suunnitellaan matkoja. Siispä olisiko täysin mahdotonta Helsingin (vantaan) sivuille laatia jonkun viisaan peliosaajan toimesta animaatio-opetus, joka olisi helposti löydettävissä kentän sivuistoilta. Siinä voisi havainnollisesti käydä läpi lähtöselvityksen ja miten sen jälkeen toimitaan. Kovempipäiset (kuten itse olen) voisimme kotona suorittaa kylmäharjoittelua. Sama opastus voisi olla myös lentoyhtiöiden sivuilla. Se olisi tarpeen, koska Finnair luopuu kokonaan tiskiselvityksistä.

9

272

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisodj
      • Kentällä ypö yksin

Annoit todella hyviä linkkejä. Niitä katsomalla pääsee jotenkin jyvälle. Harvemmin matkustavan lomareissun odotus voi olla piinaavaa, jos epäilee selviytymistä muodollisuuksista.

• kiitti.
        Kentällä ypö yksin kirjoitti:

Annoit todella hyviä linkkejä. Niitä katsomalla pääsee jotenkin jyvälle. Harvemmin matkustavan lomareissun odotus voi olla piinaavaa, jos epäilee selviytymistä muodollisuuksista.

Näitä ei sitten ainakaan vielä ole Helsinki-Vantaalla. Se lähtöselvitysautomaatti on erilainen.

• Neuvosta kiiitolinen
        kiitti. kirjoitti:

Näitä ei sitten ainakaan vielä ole Helsinki-Vantaalla. Se lähtöselvitysautomaatti on erilainen.

Niinpä tietysti! Sitten joku nimittää uusavuttomaksi

• tbu
      • homma hoidettu

Aika selkeä. Kun vielä ekakertalaisille näyttäisivät ruudun kunnolla ja eri vaiheet. Nyt infona on, että on helppo. Ei huono, tekisin vielä toisenkin.

• Ohjaajaoppilas
        homma hoidettu kirjoitti:

Aika selkeä. Kun vielä ekakertalaisille näyttäisivät ruudun kunnolla ja eri vaiheet. Nyt infona on, että on helppo. Ei huono, tekisin vielä toisenkin.

Olet oikeassa ja olen samaa mieltä. Kun kerran on ruvettu tekemään niin olisi sen voinut samalla vaivalla tehdä selkeämmäksi. Minuutti lisää aikaa, kamera ammattilaisen käteen ja liikkeet tajuttavalla nopeudella, niin tulisi hyvä

• Kiitti vaan

Kiva kun Finnair on tehnyt opastusvideon. Olisi vaan ollut kiva nähdäkin, mitä videossa tapahtui. Kuvassa nainen näpytteli ruutua sieltä ja täältä, eikä katsoja saanut mitään käsitystä siitä, miten lähtöselvitys todellisuudessa tapahtuu.

No, onhan Finnairin pomoilla tärkeämpää tekemistä asunnonmyyntien kanssa kuin miettiä niiden matkustajien auttamista, joille itse tehty lähtöselvitys on tuntematon proseduuri.

• melkein hyvä
        Kiitti vaan kirjoitti:

Kiva kun Finnair on tehnyt opastusvideon. Olisi vaan ollut kiva nähdäkin, mitä videossa tapahtui. Kuvassa nainen näpytteli ruutua sieltä ja täältä, eikä katsoja saanut mitään käsitystä siitä, miten lähtöselvitys todellisuudessa tapahtuu.

No, onhan Finnairin pomoilla tärkeämpää tekemistä asunnonmyyntien kanssa kuin miettiä niiden matkustajien auttamista, joille itse tehty lähtöselvitys on tuntematon proseduuri.

Pysytääs asiassa eikä rönsyillä vanhoilla värittyneillä jutuilla.

Demossa kannattaisi näyttää ruutu ja eri vaihtoehdot niin selkeästi, että ne voi opetella vaikka ulkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1433
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      868
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe