Ihminen on käynyt kuussa ja Marsiinkin suunnitellaan matkoja. Siispä olisiko täysin mahdotonta Helsingin (vantaan) sivuille laatia jonkun viisaan peliosaajan toimesta animaatio-opetus, joka olisi helposti löydettävissä kentän sivuistoilta. Siinä voisi havainnollisesti käydä läpi lähtöselvityksen ja miten sen jälkeen toimitaan. Kovempipäiset (kuten itse olen) voisimme kotona suorittaa kylmäharjoittelua. Sama opastus voisi olla myös lentoyhtiöiden sivuilla. Se olisi tarpeen, koska Finnair luopuu kokonaan tiskiselvityksistä.
Animaatio nettiin lähtöselvityksestä
9
205
Vastaukset
- aisodj
Tämä on hyvä ajatus, kts. mm. KLM:n automaatista
http://www.youtube.com/watch?v=WGO9SmTrfV0&
http://www.youtube.com/watch?v=skHdxlGPDF8&- Kentällä ypö yksin
Annoit todella hyviä linkkejä. Niitä katsomalla pääsee jotenkin jyvälle. Harvemmin matkustavan lomareissun odotus voi olla piinaavaa, jos epäilee selviytymistä muodollisuuksista.
- kiitti.
Kentällä ypö yksin kirjoitti:
Annoit todella hyviä linkkejä. Niitä katsomalla pääsee jotenkin jyvälle. Harvemmin matkustavan lomareissun odotus voi olla piinaavaa, jos epäilee selviytymistä muodollisuuksista.
Näitä ei sitten ainakaan vielä ole Helsinki-Vantaalla. Se lähtöselvitysautomaatti on erilainen.
- Neuvosta kiiitolinen
kiitti. kirjoitti:
Näitä ei sitten ainakaan vielä ole Helsinki-Vantaalla. Se lähtöselvitysautomaatti on erilainen.
Niinpä tietysti! Sitten joku nimittää uusavuttomaksi
- tbu
Kyllä se opastus sieltä löytyy. Tässä Finskin http://www.finnair.com/FI/FI/information-services/check-in/self-service-check-in-kiosk
- homma hoidettu
Aika selkeä. Kun vielä ekakertalaisille näyttäisivät ruudun kunnolla ja eri vaiheet. Nyt infona on, että on helppo. Ei huono, tekisin vielä toisenkin.
- Ohjaajaoppilas
homma hoidettu kirjoitti:
Aika selkeä. Kun vielä ekakertalaisille näyttäisivät ruudun kunnolla ja eri vaiheet. Nyt infona on, että on helppo. Ei huono, tekisin vielä toisenkin.
Olet oikeassa ja olen samaa mieltä. Kun kerran on ruvettu tekemään niin olisi sen voinut samalla vaivalla tehdä selkeämmäksi. Minuutti lisää aikaa, kamera ammattilaisen käteen ja liikkeet tajuttavalla nopeudella, niin tulisi hyvä
- Kiitti vaan
Kiva kun Finnair on tehnyt opastusvideon. Olisi vaan ollut kiva nähdäkin, mitä videossa tapahtui. Kuvassa nainen näpytteli ruutua sieltä ja täältä, eikä katsoja saanut mitään käsitystä siitä, miten lähtöselvitys todellisuudessa tapahtuu.
No, onhan Finnairin pomoilla tärkeämpää tekemistä asunnonmyyntien kanssa kuin miettiä niiden matkustajien auttamista, joille itse tehty lähtöselvitys on tuntematon proseduuri. - melkein hyvä
Kiitti vaan kirjoitti:
Kiva kun Finnair on tehnyt opastusvideon. Olisi vaan ollut kiva nähdäkin, mitä videossa tapahtui. Kuvassa nainen näpytteli ruutua sieltä ja täältä, eikä katsoja saanut mitään käsitystä siitä, miten lähtöselvitys todellisuudessa tapahtuu.
No, onhan Finnairin pomoilla tärkeämpää tekemistä asunnonmyyntien kanssa kuin miettiä niiden matkustajien auttamista, joille itse tehty lähtöselvitys on tuntematon proseduuri.Pysytääs asiassa eikä rönsyillä vanhoilla värittyneillä jutuilla.
Demossa kannattaisi näyttää ruutu ja eri vaihtoehdot niin selkeästi, että ne voi opetella vaikka ulkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882