Demonit

unessani yöt

Olen joutunut useana yönä demonin/demonien hyökkäyksen kohteeksi unen aikana. Jostain syystä ne katoavat kun kun kutsun Jumalani nimeä ja herään. Nämä olennot eivät omaa fyysistä näkyvää kehoa, mutta tunnen kuinka ne yrittävät jotenki vahingoittaa minua. Viime yönä yritin katsoa sitä/niitä ja ne olivat jonkinlaisia tumman usvan/savujuovien kaltaisia. Ne on unessa huoneessani ja yrittävät painaa kivuliaasti jostakin kohtaa ja joskus yrittävät peitollani tukehduttaa minua tai paaunavat rintaani. Tiedän aina kun ne ovat läsnä, silloin valtava pelko on läsnä.

106

9592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunausta sinulle ja

      Nämä riivaajahenget elidemoni ovat tosdellisia: Ne kiusasivat Raamatun aikana monia ja Jeesus Kristus Jumalan Poika vapautti henkilön niiden otteesta. Vain uskon rukous Jeesusken Kristuksen kautta auttaa.
      Jos et ole vielä uudestisyntynyt kristitty pyydä Jeesusta Kristusta tulemaan elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksi.
      Kun olemme Jumalan omat pahaoilla voimilla ei ole mmitään tuhoavaa valtaa meihin. Joskus ne voivat kiusata ja koetella ja sevain vahvistaa uskoamme.

      • Tuuleija

        En voi mitenkään uskoa, että demoneita on olemassa. Voin kyllä lukea uskontunnustuksen ja uskoa siinä mainittuihin asioihin. Mutta demonijutut tuntuvat vähän siltä kuin joku uskoisi peikkoihin. Mitä ne demonit voisivat olla: näkyviä vai näkymättömiä, pieniä vai isoja, mustia vai valkoisia. Vai ovatko ne vallan näkymättömiä. Jumalan luomia? Paholaisen siittämiä? Vai normaaleja sairauksia? En ainakaan (Onneksi) ole tavannut.


      • käsitykseni
        Tuuleija kirjoitti:

        En voi mitenkään uskoa, että demoneita on olemassa. Voin kyllä lukea uskontunnustuksen ja uskoa siinä mainittuihin asioihin. Mutta demonijutut tuntuvat vähän siltä kuin joku uskoisi peikkoihin. Mitä ne demonit voisivat olla: näkyviä vai näkymättömiä, pieniä vai isoja, mustia vai valkoisia. Vai ovatko ne vallan näkymättömiä. Jumalan luomia? Paholaisen siittämiä? Vai normaaleja sairauksia? En ainakaan (Onneksi) ole tavannut.

        En ota kantaa, ovatko aloittajan kokemukset demonista alkuperää vai unihalvaushoireita. Mutta kysymykseen demoneista: Minä käsittäisin ne negatiivisiksi energioiksi, joilla on myös persoona. Kuten Jumala on persoonallinen henki myös hänen luomansa enkelit ovat persoonallisia henkiä, ihmiselle sen sijaan on annettu ruumis. Käsittääkseni demonit ovat näitä henkiä, jotka ovat erkaantuneet Jumalasta eli Luojastaan ja menettäneet näin valon itsestään eli ovat oikeastaan negatiivista energiaa ja näin Jumalan enkelten irvikuvia, täynnä pimeyttä ja vihaa (Jumalan enkelit säteilevät Jumalan valoa ja rakkautta). Koska heillä ei ole ruumista, niin he ovat kuolemattomia eivätkä näin ole osallisia pelastuksesta ja tästä syystä hyvin kateellisia ihmisille. Raamatun mukaan Jumala loi ensin henkivallat ja ruumiittoman maailman, vasta sitten näkyvän materiamaailman. "Alussa Jumala loi taivaan ja maan" eli henkimaailman (taivas) ja materiamaailman (maa).


      • Jacop
        Tuuleija kirjoitti:

        En voi mitenkään uskoa, että demoneita on olemassa. Voin kyllä lukea uskontunnustuksen ja uskoa siinä mainittuihin asioihin. Mutta demonijutut tuntuvat vähän siltä kuin joku uskoisi peikkoihin. Mitä ne demonit voisivat olla: näkyviä vai näkymättömiä, pieniä vai isoja, mustia vai valkoisia. Vai ovatko ne vallan näkymättömiä. Jumalan luomia? Paholaisen siittämiä? Vai normaaleja sairauksia? En ainakaan (Onneksi) ole tavannut.

        En voi millään uskoa, että demoneita on olemassa.

        Uskovat pitävät demooneita saatanan enkeleinä tai sitten jonkin pahuuden työn tekiöinä Mutta minulle näytäytyvät henget on jo pitkään olleet hyviä ns kilttejä kummituksi jotka on esm aukoneet mulle ovia ym. Joillakin uskovilla on taipumus pitää kaikkia henkiolentoja pahoina, miksiköhän? Raamatussa on enemmän kilttejä kuin pahoja henkiä mainittu. Nykyisin minulle ikkuna verhon kuviot saavat ihmis kasvot jotka keskustelevat keskenään, olen niin tottunut niihin, että annan niiten keskustella pelkäämättäniitä. Joskus nukahdan kun väsyn niitä katselemaan.. näin tavallisia minun henget minulle on, että nukahdan joskus niitten läsnä ollessa. Olen leski ja asun yksin ja olen mies leski.


      • Anonyymi
        Tuuleija kirjoitti:

        En voi mitenkään uskoa, että demoneita on olemassa. Voin kyllä lukea uskontunnustuksen ja uskoa siinä mainittuihin asioihin. Mutta demonijutut tuntuvat vähän siltä kuin joku uskoisi peikkoihin. Mitä ne demonit voisivat olla: näkyviä vai näkymättömiä, pieniä vai isoja, mustia vai valkoisia. Vai ovatko ne vallan näkymättömiä. Jumalan luomia? Paholaisen siittämiä? Vai normaaleja sairauksia? En ainakaan (Onneksi) ole tavannut.

        Ne on mustia noin ihmisen kokosia olentoja joilla ei ole naama lyhyesti sanottuna -omasta kokemuksesta


      • Anonyymi
        Tuuleija kirjoitti:

        En voi mitenkään uskoa, että demoneita on olemassa. Voin kyllä lukea uskontunnustuksen ja uskoa siinä mainittuihin asioihin. Mutta demonijutut tuntuvat vähän siltä kuin joku uskoisi peikkoihin. Mitä ne demonit voisivat olla: näkyviä vai näkymättömiä, pieniä vai isoja, mustia vai valkoisia. Vai ovatko ne vallan näkymättömiä. Jumalan luomia? Paholaisen siittämiä? Vai normaaleja sairauksia? En ainakaan (Onneksi) ole tavannut.

        Kyllä on demoneita olemassa koska onhan niillä oma jumalansakin eli belsebub tai saatana. Käy lukemassa ilmestyskirjaa kuinka siellä kerrotaan tuomionpäivästä ja kun jumala tulee hävittämään pahuuden maan päältä. Jumala tulee tuhoamaan saatanan joka oli ennen ja hyvin kauan aikaa sitten vielä Jumalan luottoenkeli (kerubi). En nyt muista oliko Matteuksen ja mikä luku ja jae missä sanotaan kuinka saatana ylpistyi omasta kauneudestaan ja halusi päästä Jeesuksen asemaan mm. kun Jeesus oli 40 päivää ja yötä paastoamassa erämaassa niin saatana koetteli jeesusta ja yritti saada jeesusta lankeamaan mihin Jeesus ei tietenkään mennyt. Mutta siinä nyt pari esimerkkiä siitä että onko saatana ja demoneita olemassa niin kyllä on. Ja niiden tarkoitus on eksyttää ihmisiä pois Jumalan vallasta jotta ihminen ei selviäisi. Raamatussa myös kuvataan miten paljon saatana vihaa ihmisiä ja samalla sanotaan että saatanalla on monta nimeä joka on valheen isä ja myös murhaaja. Et sellainen tyyppi on saatana jonka kanssa ei pidä joutua tekemisiin esim tällaiset oujalautojen ja tarot korttien kanssa ei pidä mennä leikkimään koska silloin avaa saatanalle portit omaan elämäänsä ja eikä siitä pääse eroon kuin vain uskomalla Jumalaan.


      • Anonyymi
        Jacop kirjoitti:

        En voi millään uskoa, että demoneita on olemassa.

        Uskovat pitävät demooneita saatanan enkeleinä tai sitten jonkin pahuuden työn tekiöinä Mutta minulle näytäytyvät henget on jo pitkään olleet hyviä ns kilttejä kummituksi jotka on esm aukoneet mulle ovia ym. Joillakin uskovilla on taipumus pitää kaikkia henkiolentoja pahoina, miksiköhän? Raamatussa on enemmän kilttejä kuin pahoja henkiä mainittu. Nykyisin minulle ikkuna verhon kuviot saavat ihmis kasvot jotka keskustelevat keskenään, olen niin tottunut niihin, että annan niiten keskustella pelkäämättäniitä. Joskus nukahdan kun väsyn niitä katselemaan.. näin tavallisia minun henget minulle on, että nukahdan joskus niitten läsnä ollessa. Olen leski ja asun yksin ja olen mies leski.

        Demonit ovat Luziferin kanssa maahan heitettyjä kapinallisia enkeleitä. Luzifer on tuo saatanaksi mainittu kapinan johtaja. Ylienkeli, joka ylpistyi vallastaan ja kauneudestaan ja pyrki syrjäyttämään Isä Jumalan. Aikaajoin joku demoni koettaa onneaan, päästäkseen mieleeni vaikuttamaan ja irstailemaan kehoni kautta. Mutta kun hän yöllä lähestyy ihmishahmoisesena vuodettani ja kääntää uskomattoman irvokkaat pahuuden kasvot minuun, niin katson häntä silmiin ja käsken hänet rauhallisesti Jeesuksen Kristuksen nimeen ikuisesti katoamaan kodistani. Hän alkaa vastahakoisesti lähteä. Annan hänelle vielä vauhtia sanomalla häivy äkkiä Jeesuksen Kristuksen nimeen Amen. Hän hälvenee savuna jonnekin. Käännän kylkeä ja kiitän Jeesusta ja pyydän Pyhää Henkeä mieleni vaikuttajaksi ja nukahdan makeasti uniini.


      • Anonyymi
        Tuuleija kirjoitti:

        En voi mitenkään uskoa, että demoneita on olemassa. Voin kyllä lukea uskontunnustuksen ja uskoa siinä mainittuihin asioihin. Mutta demonijutut tuntuvat vähän siltä kuin joku uskoisi peikkoihin. Mitä ne demonit voisivat olla: näkyviä vai näkymättömiä, pieniä vai isoja, mustia vai valkoisia. Vai ovatko ne vallan näkymättömiä. Jumalan luomia? Paholaisen siittämiä? Vai normaaleja sairauksia? En ainakaan (Onneksi) ole tavannut.

        Olen nähnyt itse demonin se seisoi ikkunan takana, kun katsoin sitä näin, että sillä ei ollut kasvoja se oli laiha, pitkä olento, jolla oli ihmisen vartalo mutta puuttui kasvot..pelästyin melkein kuoliaaksi, kun se yht äkkiä katosi...


    • ssssssr3g3

      Demoni-oppi on kirkkoisä Agustinuksen käsialaa.

      • astaroth

        Demoneista on puhuttu ja kirjoitettu eri maailman mantereilla jo kymmeniä tuhansia vuosia. Ne ovat olleet täällä Maapallolla jo ennen ensimmäistä ihmistä.


      • Vanhempi aihe

        "Demoni-oppi on kirkkoisä Agustinuksen käsialaa. "

        Varmasti väärä väite. Demonit ja muut kiusaavat henget ovat tunnettuja jo ennen ajanlaskun alkua, erittäin monista uskonnoista.


    • entinen uhri

      Älä hätäile

      Minulla oli vuosia sitten sama tilanne. Ala käymään seurakunnissa (Joissa Pyhän Hengen läsnäolo), rukoile, tee mahdollinen parannus kaikesta pahasta mitä sinulla on elämässäsi. Tarkista, ettet ole tekemisissä minkään okkultistisen asian kanssa. (Itse olin tehnyt tämän virheen)

      Vetoa Jeesuksen voittoon (ei omiin tekoihisi tms.), omilla voimillasi et voita.

      Jos näin teet, niin hyvin pian huomaat, että nämä eivät voi sinulle mitään ja luovuttavat. Kaikki tälläiset unet katoavat varmuudella tällä tavoin toimimalla.

      Muista toimia aina näin kun pienintäkin pahan uhkaa on unessa.

    • VL Kominkinen

      Katoavat iän mukana . Käytätkö mahdollisesti päihteitä rankemmin. Itselläni oli vastaavia juttuja juomaputkien jälkeen ,joskus muutenkin . Ikää on jo sen verran ettei ole enää näkynyt , enkä ole vetänyt viinaakaan vuosiin. Ei ole mitään demoneja . Jos vielä tulevat niin ennen kun kutsut Jumalaasi nimeltä niin kysy demonilta loton oikeat numerot ja kirjoita ne heti herättyäsi muistiin. Sitten vain kuponki vetämään. Niin tein minäkin . Kurjuus loppui ja onnellinen elämä alkoi.

    • IGK

      Kuvauksesi perusteella vaikuttaa siltä että olet kokenut öisin unihalvauksia, niihin voi liittyä kuvailemiasi tuntemuksia pahan läsnäolosta.

      • eri juttuja

        Olisi terveellistä erottaa unihalvaukset demonien aiheuttamista ilmiöistä.


    • Es ei oo hyvää

      Kyseessä on mitä todennäköisimmin unihalvaus, eli unen rajapinnalla muodostuva tila, jossa saatat tuntea tukehtumista,pahan läsnäoloa,painetta rinnassa, etkä pysty puhumaan, sekä raajojen liikuttamiseen ei kykene aivojen ollessa vielä lepotilassa. Itse olen kokenut näitä paljon olleessani stressaantuneena kouluasioista. Suurempi mahdollisuus saada unihalvaus on, jos nukut selällään, pelkäät sitä, olet stressaantunut,päihtynyt.

      • 03-perwo-paparazzi

        Naapuri tykkää kuvata lämpökameralla toisten asuntoihin ja laittaa videon nettiin ja sen mielestä se ihan normaalia.


    • teknikka friikki

      Olen kokenut samaa , mutta unessa olen auton kyydissä ja kuski katoaa ja ajamme ojaan ja sitten tuntuu kuin saisin jonkinlaisen sähkö shokin ja "putoan" takaisin sänkyyn ja herään. Olin tuolloin noin 5-6 V


      "Sähkö shokkeja" on myös tuntunut ilman unia.

      • make vaan

        Itse olen käyttänyt 30vuotta taktiikkaa joka pitää pahat unet ja ahdistuksen poissa 100% aina niin lue Isä meidän rukous joka ilta ennen nukkumaan menoa ja nukut rauhallisesti.Kokeile !


      • pelottavaa

        Tiiän että tää viesti tulee vähän myöhässä mutta mulle kävi saman lailla kerran olin iskän js äidin kannssa ajelulla siis mun unessa ja siitten yhtäkkiä tuli kylmä ja iskä rupes lausuu jumalsn nimee samoin äiti säikähin ja kiljaisin sem jälkeen molemmat vanhemmat siis äiti ja isi katsoivat minua ja irvistivät pelottavasti ja molempien silmät olivat mustat ja sitten molemmat katosivat ja auto ajoi alas kielekkeeltä ja sitten tipuin sänkyyn samanlailla ja sitten heräsinkin. Ja vielä herättyäni tunsin kylmän viiman mun vieressä olin silloin kanssa 5-6v kysyisin onko tämö normaalia osaako joju vastata?


      • LakuParty

        Tämä on jo vanha palsta niin mulla kävi sellainen ku ite olin jokunen 4-6v niin näin unta että laskettelin mäkeä alas pulkalla ja molemmista sivuista tuli äiti ja iskä puukot kädessä ja paha virne naamalla ja ku pääsin alas niin iskä puukotti mut unessa ja säpsähdin ja heräsin sängystä. Nähny myös joka 4vuosi yhden unen Missäs putoan esim. Talon katolta tai mustaan aukkoon :/


      • Anonyymi
        LakuParty kirjoitti:

        Tämä on jo vanha palsta niin mulla kävi sellainen ku ite olin jokunen 4-6v niin näin unta että laskettelin mäkeä alas pulkalla ja molemmista sivuista tuli äiti ja iskä puukot kädessä ja paha virne naamalla ja ku pääsin alas niin iskä puukotti mut unessa ja säpsähdin ja heräsin sängystä. Nähny myös joka 4vuosi yhden unen Missäs putoan esim. Talon katolta tai mustaan aukkoon :/

        Nii pä tietysti monta kertaa!


    • :)

      ite oon joutunu henkie raiskaamaksi ja pilkkomaksi ja häirityksi jossa o jo enemmä kui mitä ihmiste oma ymmärrys tai sietokyky tai kokemus.

      osta itelle muutama vuorikide ja laita makuuhuoneeseen ja lue mantraa 7 kertaa enne kui nukut (tai lue oma rukous 7 kertaa enne kui nukut). 3 kertaa esitetty kysymys tarkoittaa että henkilön tarvii tietää ja 7 kertaa esitetty päämäärä toteutuu henkilölle (lue pelotta ja leikkimättä ja vakaasti ja unet kirkastuu ja korkeamma avu luonne tulee henkilölle itelle tutuksi):

      "Say seven times before sleep,
      holding the thought:

      "Destination, Hollow Earth"
      Distance, darkness fade away,
      I seek the mystic traveling ray.
      Reveal before my mind's bright eye
      The secrets that I wish to spy."

      demonit o yhtä vaarallista ja todellista kui o ihmiste oma välipitämättömyys ja nii kaua kui ihmiste oma toiminta o samaa tasoa kui demonie nii nii kaua demonit o häiritsevä osatekiä. ku henkilö ite ei pelkää ja ku henkilö oma ymmärrys kasvaa ja ku henkilö oppii sanomaa EI aina ku tarvii sanoa EI nii häirintä loppuu ja henkilöstä tulee itestä merkittävä joka ei kuvia kumarra.

      kanna vuorikidettä tai rukousta tai rauhaa aina mukanasi. ei oo merkitystä uskooko tai tietääkö tai ymmärtääkö muut koska ei oo heidä ongelma ja useimmat eivät edes huomaa ku ovat syvässä unessa samaa aikaa ku ovat hyökkäykse kohteita tai ovat jatkuvassa ohjailussa kui räsynuket iha huomaamattaa tai eivät oo kiinnostuneista mitä tapahtuu ja mitä aiheuttaa ja mitä tehä.

      itellä o 4 vuode kokemus alemma taso hengistä joita pelko ja tietämättömyys ja ymmärtämättömyys pitää alhaalla. voi toki olla että joku syyttää henkilöä tai tahoo henkilö huomio tai yrtittää kertoa henkilölle jotai vaa ei auta syyttely eikä pelko eikä tuupiskelu. mikäli et kuule mitä hengillä o sanottavaa nii et ehkä oo avannu omaa kolmatta silmää ymmärtämää enemmä.

      hanki pieni vuorikide joka tuntuu hyvältä pitää kädessä ja laita otsallesi kädellä pitäe samassa oo ajattelematta tuntie miltä vuorikide tuntuu otsalla ja laita nauha avulla yöksi vuorikide otsalle. vuorikiteet ovat voimmakas apuväline herkälle ymmärtää kuinka parantavaa oikeasti korkeampi taajuus o. isompi vuorikide siivoaa makuuhuonee energiaa välittömästi. jos tuntee jo omie käsie energia nii vuorikiteet ovat toimiva lisä tuntea enemmä.

      temppu tuo ei oo vaa taikaa jota elämä o. eikä tuoho tarvi uskoa vaa tuo kaikki o tunnettavissa iha fyysisesti ku ette enää oo 3. fyysisessä ulottuvuudessa vaa ootte kaikki 4. fyysisessä ulottuvuudessa matkalla 5. fyysiseen ulottuvuutee kaikkie henkie tullessa fyysisesti vastaa 4. ja 5. fyysise ulottuvuude välillä.

      näette tänä vuonna jotai mitä ette uskoneet näkevänne. henget todella tulevat olemaa fyysisiä ja saavat uude fyysise keho siirryttyää 5. fyysiseen ulottuvuutee ja tuleva näkyvii jo ennemmi samoi kui taivaa kappaleet mitä ette aiemmi oo tienneet oleva olemassa.

      • Tämä mitä yrität edustaa hyvänä apuna, ei ole muuta kuin harhaoppia. Älkää missää nimessa ottako mallia tämän henkilön kirjoituksista. Demonit eivät kunnioita mitään muuta nimeä kuin Jeesuksen nimeä. Miksi näin? Jeesus kuoli meidän kärsi meille kuuluvan rangaistuksen puolesta ja näin hän otti kaiken vallan demoniselta maailmalta. Ja hän opetti opetuslapsia käyttämään sitä arvovaltaa mik ä hänellä on. Jeesus sanoi: " Menkää ja julistakaa hyvä sanoma minusta (evankeliumi) ja parantakaa sairaita, vapauttakaa vangitut (demonisissa siteissä olevat) , parantakaa sairaat, ajakaa ulos riivaajia. " Tässä on mitä me voimme tehdä, Jeesuksen omilla on auktoriteetti kaiken demonisen maailman yllä. Pyydän Jeesusta antamaan sinun rikkomukset (synnit) anteeksi ja pyydän häntä tulemaan sydämeesi. Ja sinä tulet hallitsemaan elämääsi Pyhän- Hengen voimalla. (Jumalan kolmas persoona) =)


    • :)

      "Itse olen käyttänyt 30vuotta taktiikkaa joka pitää pahat unet ja ahdistuksen poissa 100% aina niin lue Isä meidän rukous joka ilta ennen nukkumaan menoa ja nukut rauhallisesti.Kokeile !"

      "levolle laske luojani" toimi hyvi ku oli lapsi. myöhemmi en käyttäny rukousta enkä oo käyttäny mandrojakaa. mentaalisti pääsee mihi tahtoo ja oon lopulta tahtonu olla fyysisesti läsnä vaikka voisi olla mentaalisti mihi tahtoo ja ihmiste fyysine keho käytännössä seuraa ihmiste omaa mieltä 2-4 päivä viiveellä jolloi "sana tulee lihaksi". ihmiste tukema järjetäytyny rikollisuus o luonu 5 päivä ahdingo ja 2 päivä riittämättömä levo jollo ihmiste muutos 2-4 päivä viiveellä ei toteudu ellei henkilö ite tee elämää rauhaa kaike hulluude keskellä.

    • ap

      Ajattelinkin seuraavan kerran tehdä testejä, kun kohtaan nämä, etten huudakaan Jumalani nimeä vaan olen hiljaa ja seuraan tilannetta tai yritän keskustelukontaktia. Tiedän yleensä siinä unta nähdessäni,että olen vain unsessa. Toivottavasti ne eivät kykene tappamaan minua oikeasti, vaikka valtaisa pelko onkin tuolloin läsnä.

      • Anonyymi

        Kyllä nevoi pahan ihmisen nitistää! Nii ett alahan olla ihmisenkuvalla!


    • :)

      ellei henkilö oma pelko henkilöä tapa nii ei henkilöä muukaa tapa ja mikäli henkilö ite tahtoo ymmärtää mitä ympärillä tapahtuu pelotta nii henkilö kestää katsoa ymmärtääkseen ja ainoa mitä negatiivisuus koettaa hyödyntää o henkilö oma tietämättömyys ja osaamattomuus ja pelko joka pahimmillaa henkilö omaa mielenkiintoa tietämättömänä ja osaamattomana ja peloissaa. huomaa että pelko minkä tunnet oleva läsnä ei välttämättä oo omaa pelkoasi vaa aistimaasi pelkoa. ellei tunne mielenkiintoa demoneja kohtaa nii ei pidä tuntea mielenkiintoa myöhemminkää koska tie vie minne oma mielenkiinto ohjaa vaa tosi o että kaikki ollaa ny todella lähellä samaa paikkaa jollo ainoastaa ymmärrys o aitoa välittämistä vaa jos o kiinnostunu totuudesta nii kui totuus o nii näkee kaikelaista eikä ainoastaa vaa neutraalia tai hyvää tai pahaa vaa kaikkea tuota jota ympärillä o. voi toki ottaa suunna ylös jollo näkee vaa niitä jotka matkalla ylös vaa jos o paikallaa nii totuus o että näkee kaikkia mitä ympärillä.

    • Mertti

      Nuo tuollaiset olennot, savu/varjojuovat, ovat Modan hiuksia. Modan tai Malan olentojen ilmaantuminen tahtoo sanoa sitä, että sinun elämässäsi jokin asia on niin pahasti kallellaan suuntaan tai toiseen, että kyseiset epätasapainon olennot näkevät sinut ruokana. Ne eivät tule jättämään sinua koskaan rauhaan, ellet palauta tasapainoa itsessäsi.

      Täällä neuvotaan kaikenmaailman avemarioiden ja isämeitien lukemiseen, mutta mietihän itse: Olet häätänyt ne Jumalan nimellä ja ne silti palaavat.

    • Roope Ankka

      Ajattele vain rahaa niin se parantaa. Itselläni ei muu pyörikkää mielessä ja jos joskus tämmöinen ''demoni'' tuleekin niin otan sen liikekumppaniksi ja tulemme yhdessä rkkaiksi!!!

      • :)

        "....Modan tai Malan olentojen ilmaantuminen tahtoo sanoa sitä, että sinun elämässäsi jokin asia on niin pahasti kallellaan suuntaan tai toiseen, että kyseiset epätasapainon olennot näkevät sinut ruokana. Ne eivät tule jättämään sinua koskaan rauhaan, ellet palauta tasapainoa itsessäsi...."

        tuo ei oo iha tosi. yksilön epätasapaino ei johdu yksilöstä itestä näi alhaalla ja kokonaa vaa kaikelaine moska koettaa puollustella yhteisöllisyyde olemassaoloa järjestelmänä joka tietenkää ei oo valoa vaa pimeyttä jota koettavat puollustella syillä jotka KAIKKI tekosyitä jotka eivät puolla vaa estelevät tasapainoo pääsemistä pimeyde voimmi. myös ite toivovat pääsevät turvaa ruoskimalla muita joka rikkoo vaa lisää.

        "Täällä neuvotaan kaikenmaailman avemarioiden ja isämeitien lukemiseen, mutta mietihän itse: Olet häätänyt ne Jumalan nimellä ja ne silti palaavat."

        tuo oli iha tarpeeto kommentti. jumala nimee ei voi häätää ku jumalaa ei oo nii kui ihmiste luulo o eikä nii kui kerrottu o ja naapuri palaa iha aina samaa huoneesee uudellee jos pystyy kulkemaa seinie läpi tai ellei pääse ite valoo jollo ohjaa valoo tai voi olla varma että samat palaa takas jos ei löydä valoo.

        mieti ite mite paljo varmuus ja pelottomuus ja rauha ohjaa ja mite paljo tietämättömyys ja ymmärtämättömyys ja rauhattomuus ei ohjaa ketää. vaatii sitoutumatonta yhteistyötä jos aikoo näyttää mikä o valoa ja mikä ei oo valoa ja samaa aikaa ymmärtää mitä todella tekee.


    • :)

      "Ajattele vain rahaa niin se parantaa. Itselläni ei muu pyörikkää mielessä ja jos joskus tämmöinen ''demoni'' tuleekin niin otan sen liikekumppaniksi ja tulemme yhdessä rkkaiksi!!!"

      olemattoma kierrättämine käy aja mittaa köyhäksi. rahalla ei oo sielua ja jos o mielestää kestävä sieluttomassa ympäristössä rahalla nii rahatta ei oo mitää jälellä.

    • Black Chost

      Itsekkin olen kokenut samanlaisia kokemuksia.Kerran kun olin vanhassa navetassa, niin näin epätarkan lentävän olennon joka meni seinän läpi.Kuulin sen epätarkasti sanovan edesmenneen isoveljeni nimen.Isoveljeni nimi oli:Hannu.Se oli minun elämäni pelottavin kokemus.Myöhemmin samana päivänä myin tämän navetan, koska luulen että sen on kirottu!!!!!!

    • ap

      Lisää myös muista unistani. Hassua unissani myös kun tiedän usein näkeväni unta mietin, että mitähän sitä nyt keksis tehdä ja minne mennä kun tässä kerta unta näen on mahdollisuudet rajattomat. Pahinta unissani ovat silti käärmeet jotka nämä pirulaiset tahtovat änkeä väkisin päälleni ja sisääni ja ties mitä. Myös kykenen lentää unissani ja juuri nämä lentounet tuntuvat niin äärimmäisen todellisilta.

      Useassa unessani esiintyy eräs tietty vanha iso talo joka herättää äärimmäisiä tunteita ei pelkoa vaan jotain muuta. En ole koskaan elämässäni nähnyt sitä taloa, mutta aina se uneeni tahtoo ilmaantua.

      • käärmeet unessa

        Käärmeet unessa tietää, että sulla on epärehellinen vihollinen joka haluaa aiheuttaa pahaa tai vahingoittaa sinua.


      • :)
        käärmeet unessa kirjoitti:

        Käärmeet unessa tietää, että sulla on epärehellinen vihollinen joka haluaa aiheuttaa pahaa tai vahingoittaa sinua.

        ite näi käärme unessa ja oti käärmeestä kii ja syöti käärmeelle käärme oma hännä :) tuollo käärme menetti merkitykse joka aatami ja eeva ajoista asti manipuloinu ihmistä joka tunnettu pääasiassa liskorotuna.

        nuo "demonieläimet" symbolismina löytyy egyptiläiste historiasta. taitavat edustaa liskorotua joka manipuloi ihmistä menne tulle.

        liskorotua jotku ylisti jumalana ku alistettii jotta ylistäisivät. liskorotua esittäviä kivikuvia o kumarreltu jo kaua joita o löydetty haudoista.

        http://alien-ufo-research.com/reptilians/anciant-reptilian-statue.jpg


      • :)
        :) kirjoitti:

        ite näi käärme unessa ja oti käärmeestä kii ja syöti käärmeelle käärme oma hännä :) tuollo käärme menetti merkitykse joka aatami ja eeva ajoista asti manipuloinu ihmistä joka tunnettu pääasiassa liskorotuna.

        nuo "demonieläimet" symbolismina löytyy egyptiläiste historiasta. taitavat edustaa liskorotua joka manipuloi ihmistä menne tulle.

        liskorotua jotku ylisti jumalana ku alistettii jotta ylistäisivät. liskorotua esittäviä kivikuvia o kumarreltu jo kaua joita o löydetty haudoista.

        http://alien-ufo-research.com/reptilians/anciant-reptilian-statue.jpg

        tuo tapahtu ku huomasi että ihmiste unia o manipuloitii myös eikä vaa päivätajuntaa jolloi alko henkie hillitö hyökkäily vaa ku tajus. käärme ei oo ainoa "demonieläi" joka täytyy päihittää vaa mm demonikoira. myös päivätajunnassa oli eläidemoneita kute kärpäsdemoni jne jotka piti päihittää jotta jätti rauhaa.

        ihmiste ymmärrys ei riitä ymmärtämää että mm ääniä henget pystyvä realiajassa manipuloimaa joka johtuu että heidä tajunta toimii nopeammi ja ihmiste tajunta toimii hitaammi jolloi hengillä o etulyöntiasema henkilö suhtee joka ei ymmärrä kuinka tuo kaikki käytännössä tapahtuu. ihmiste todellisuustaju o nii paljo vääristelty ettei mikää oo tosi mitä järjestäytyny rikollisuus kertoo totena ku kertoo omana etuna.


      • snakeman
        :) kirjoitti:

        ite näi käärme unessa ja oti käärmeestä kii ja syöti käärmeelle käärme oma hännä :) tuollo käärme menetti merkitykse joka aatami ja eeva ajoista asti manipuloinu ihmistä joka tunnettu pääasiassa liskorotuna.

        nuo "demonieläimet" symbolismina löytyy egyptiläiste historiasta. taitavat edustaa liskorotua joka manipuloi ihmistä menne tulle.

        liskorotua jotku ylisti jumalana ku alistettii jotta ylistäisivät. liskorotua esittäviä kivikuvia o kumarreltu jo kaua joita o löydetty haudoista.

        http://alien-ufo-research.com/reptilians/anciant-reptilian-statue.jpg

        Mulla on kuristajapython kotieläimenä ja se kumartelee minua....
        Luulee vissiin mua käärmejumalaksi, tai sitten kuulun tuohon liskorotuun itsekin.


      • kärmeksiä
        käärmeet unessa kirjoitti:

        Käärmeet unessa tietää, että sulla on epärehellinen vihollinen joka haluaa aiheuttaa pahaa tai vahingoittaa sinua.

        ""Käärmeet unessa tietää, että sulla on epärehellinen vihollinen joka haluaa aiheuttaa pahaa tai vahingoittaa sinua.""

        Näen aika usein käärmeistä unia jo joissain jopa pureekin mutta koskaan en ole huomannu mitään negatiivista käärmeissä,käärmehän on kaunis ja kunnoitettava matelija :)

        Näen käärmeistä unia erityisesti syksyisin ja lähes joka kerta kun näen syksyllä unta käärmeistä niin menen sieneen,suunnittelin tai en niin se uni tulee lähes joka kerta. Siellä paikassa missä käyn sienessä liikkuu paljon kyy käärmeitä.


    • demonologi

      Sinulla on kautta aikojen ollut paljon kohtalotovereita.
      Suomen kielen sana painajainen tulee unessa esiintyvästä pahasta hengestä, joka istuu tai seisoo uhrinsa rinnan päällä ja painaa niin ettei hengitys kulje.

      • puun henki

        Tiedän eräässä vanhassa puistossa kasvavan satojen vuosien ikäisen todella paksun tammen, jonka sisällä asuu ihmismäinen henkiolento, joka öisin lähtee lentelemään puun ulkopuolelle, mutta palaa aamun sarastaessa takaisin kotipuuhunsa. Olen nähnyt siitä painajaisia, mutta eräs tuntemani vanha shamaani rauhoitteli minua kertomalla että semmoisia henkiä on aina ollut puissa asustelemassa, ja että niitä on muuallakin luonnossa. Kristityt niitä demoneiksi nimittelevät, mutta ne kuuluvat asiaan osana ihmeellistä luontoa.


      • pimeyden henkiä
        puun henki kirjoitti:

        Tiedän eräässä vanhassa puistossa kasvavan satojen vuosien ikäisen todella paksun tammen, jonka sisällä asuu ihmismäinen henkiolento, joka öisin lähtee lentelemään puun ulkopuolelle, mutta palaa aamun sarastaessa takaisin kotipuuhunsa. Olen nähnyt siitä painajaisia, mutta eräs tuntemani vanha shamaani rauhoitteli minua kertomalla että semmoisia henkiä on aina ollut puissa asustelemassa, ja että niitä on muuallakin luonnossa. Kristityt niitä demoneiksi nimittelevät, mutta ne kuuluvat asiaan osana ihmeellistä luontoa.

        "Kristityt niitä demoneiksi nimittelevät"

        Demoneita ne silti ovat, vaikka kristityt miksi nimittelisivät tai olisivat nimittelemättä.


    • :)

      "Itsekkin olen kokenut samanlaisia kokemuksia.Kerran kun olin vanhassa navetassa, niin näin epätarkan lentävän olennon joka meni seinän läpi.."

      ihmiste kokemus o usei pelottava vaa ainoastaa ettei tienny ilmiö oleva tosi. ajatelkaapa miltä teistä tuntuisi olla henki ja huomata ettei ihmiste mieli pidä totena muuta kui omaa napaa ja lisätkää tuoho että teitä ei huomata vaikka ootte olemassa jolloi olisi melko yksinäistä myös koska kaikki henget eivät jää maatasolle pyörimää eikä auta jos näkee ihmiste tekevä typeryyttä eikä voi sanoa ku eivät kuule eivätkä kuuntele ku pelkäävät vaikka kuulisivat.

      mikää ei oo kirottua ellei ihmiste omassa päässä oo pelkkää perkelestä. yhtälailla henki kiroaa kui ihmiste oma suu eikä henge ja ihmiste mentaali oo erilaine ja kummatki fyysisessä todellisuudessa jota ei vaa ymmärrä ellei haluakkaa ymmärtää.

      ite kuuli henge oleva murjottava navetassa ku maalla asuttii ja kuulossa ei ollu vikaa ja tuollo vaa pitää ymmärtää pysyä etäällä sama kui ihmiste murjottamine ja ainoa mikä voi lohduttaa o ymmärrys tai ei mikää. tei jotai omaa juttua samassa navetassa ja mahtu kuitenki kaks samaa tilaa vaikka juttu oli mikä oli kuha ei iha samassa nurkassa oltu.

      koko maatila oli täynnä henkiä ja portaikossa kuullu askelte ääniä ku henget käveli alas portaita ja ympärillä pyöri laste kokoa olevia henkiä ja hengillä oli joitai "teknologiaa" mukana joita onnistu myös näkee hämärästi. oon nähny tuo kaike nii monelta kantilta ettei tuossa oo mitää uutta eikä pelottavaa.

      pelko o negatiivisuutta oli pelko pientä tai suurta. tieto ymmärrettynä vähentää pelkoa vaa ainoastaa ymmärrettynä joka vaikeaa jos ei koskaa oo nähny eikä kuullu eikä tuntenu.

    • en lukenut muita vastaus viestejä. mutta ensi töiksesi, ota kaikki mahd. skeptiseltä kannalta. vaikka näet tukahduttavia unia, ei se ole merkki demonista. ota selvää unihalvauksesta. demonien olemassa olosta ei ole ollut toistaiseksi itään selviä merkkejä, joten voi olla että olet joko räyhähengen kohteena tai henkisesti ahdistavassa tilanteessa.

    • kylläpä täällä

      pipipäisyys loistaa näillä palstoilla......

      • sukeltaja

        Kylläpä täällä on taas paljon noita skeptikkoja liikkeellä.
        He ovat pelokkaita pellejä, jotka eivät itse uskalla kurkistaa näihin asioihin pintaa syvemmälle.


      • -o-
        sukeltaja kirjoitti:

        Kylläpä täällä on taas paljon noita skeptikkoja liikkeellä.
        He ovat pelokkaita pellejä, jotka eivät itse uskalla kurkistaa näihin asioihin pintaa syvemmälle.

        Asia voi olla juuri toisinpäin...
        Minä olin huuhari vuosikymmeniä, mutta sitten aloin pohtia asioita tarkemmin. Kun kummittelujuttja ynnä muita tarkasteli tarkemmin, niin YHTÄÄN selvästi todistettua rajatiedon ilmiötä ei löytynyt. Kaikki on vain mielikuvituista ja stereotyyppisiä uskomuksia, joihin sovitetaan omia harhoja!


    • M@k3

      Tässä on taas varoittava esimerkki siitä millaista pelkoa ja ahdistusta liika uskonnollisuus aiheuttaa, kaikenmaailman satuolennoista tulee aivopestyssä mielessä totta.

      Lääkkeeksi kummituksiin ja demoneihin suosittelen, satukirjojen kuten raamatun lukemisen vähentämistä ja terveen maalaisjärjen käytön lisäämistä.

    • :)

      "ota selvää unihalvauksesta."

      eikö teille koskaa tuu mielee ettei oo normaalia saada "unihalvausta" joka yö samaa aikaa joka jos ei muuta nii VAKAVA vitamiinihivenainepuutos. jos ette keksi mikä o nii ei ainakaa "unihalvaus" teitä auta ku ei oo syy vaa seurausta.

      • :)

        outoa o että tällä palstalla o henkilöitä jotka eivät oo nähny vaa ovat kiinnostuneita vaa eivät kiinnostuneita näkemää vaa selittämää "unihalvauksena". näyttää että ihmiste rauhoittelu tekosyillä o tuottoisampaa bisnestä kui kertoa tosi.

        "Lääkkeeksi kummituksiin ja demoneihin suosittelen, satukirjojen kuten raamatun lukemisen vähentämistä ja terveen maalaisjärjen käytön lisäämistä."

        muista että jos maalaisjärki o loogisuutta nii ei ymmärrä kui ojelmoitua totuutta joka ei tosi vaa tekosyitä hakevaa ja tekosyyllä ehdottelevaa ja sokeana hakuuammuntaa.

        kysykää iteltä riittääkö teille tosi. jos ei riitä mitä tarvii elääkseen nii kultavadilla totuutta taholta joka ei teille kerro hyötye teistä vaa nii paljo kui mahdollista o melko rankka vaatimus.

        jos teille pitää todistella jotai jonka osaatte jo maalaisjärjellä ajatella paremmi nii miks luette tätä palstaa vaa onko teillä vielä aukko tietoisuudessa joho haette vastausta vai ihanko huviksee selaatte jotai josta ette ymmärrä vieläkää iha kaikkea vai tuoko teille lohtua mielestänne tietää jolloi haette vaa vastusta joka kumoasi oma olettamuksenne.


    • .)

      muistakaa että raamattu ei ollu muuta kui vääristelty totuus joka tarkoittaa oli aluperi totuus jolloi voitte ajatella sanoma olevat tosi vaa vääristelty. raamatu sanoma o sama kui muide "uskontoje" joka "ette tiedä ku ette tunne mitä teette".

      satuna raamattua o turha pitää samoi kui ihmiste teille kertomaa. jos ette ite tiedä enempää kui mitä teille kerrotaa ette tiedä enempää kui mitä teille kerrotaa.

    • ap

      Kerran koitin unessa ohjata päälleni hyökkääviä käärmeitä iskemään kitansa toisiin käärmeihin, mutta niitä tahtoo olla unessani niin paljon, että se on vähän vaikeata. Käärmeunissa ei pääse niistä käärmeistä eroon kuin heräämällä niin ylivoimainen valta niillä on unissani.

      Pahimmat unet liittyvät käärmeiden lisäksi myös johonkin hirvittävään keskiaikaisen tyyliseen kidutus/tappoleiriin jossa ihmiset lahtaavat jokaisen kohdalleen osuvan mitä raakalaismaisemmin ja tällaisesta paikasta yritän tietenkin esim. lentämällä päästä pois, mutta tässä leirissä on aina joku katto tai muuri josta ei pääse pois ja jos onnistun kattoa rikkomaan tulee eteen toinen katto jne. Ja lentokorkeuteni on liian alhainen niin vaikea myös paeta tarpeeksi korkealle.

      Kerran muistan nähneeni myös sen kuinka minut tapettiin jossain rituaalissa kun kalloni oli aukaistu ja aivojani kaivettiin ulos jne. ja tunsin kuinka elämä kaikkosi ja sitten onneksi heräsinkin. Silloin kun tapetaan sitä toivoo siinä menettävänsä edes tajuntansa ettei tarvi kokea sitä kidutuksen tuskaa.

      Mitä hirvittävimpiä unia tosiaan tahdon nähdä ja yleensä minua halutaan kiduttaa tai tappaa, eli vihollisia on vähän joka unessa ja milloin missäkin muodossa petoeläimistä ihmisiin, yleensä pahimpia on ihmiset.

    • :)

      muista että tuota o tapahtunu aiemmi monille todellisuudessa. tuo o kaikua aiemmi tehdystä ja muille tehdystä ja tapahtuneista jutuista. ajattele valoa tai valkoista väriä tai käytä vuorikiteitä apuvälineinä.

      tee jotai äläkä ihmettele kuinka paha juttu voisi olla. tutustu mikä vois auttaa ja koeta mikä toimii ja jätä mikä ei toimi ku sulla o käytettävissä kaikki välineet mitkä vaikuttaa omaa fyysiseen taajuutee.

      http://www.facebook.com/notes/mika-nuotio/english-copper-mountain-crystals-neodymium-magnets-chakras-suomi-moved-from-engl/2392784079031

      • :)

        mikä tärkeintä ymmärrä mahdollisimma paljo tänä vuonna kaikkea mitä näät koska ei oo sama juttu kokea kaikkea samaa 1 vuodessa ku toiset kokee yli 20 vuotta omassa elämäs omana aikana koska aika täytyy tehdä joka tarkoittaa että oma tila täytyy aina tehdä ite. aikaa ei oo olemassa vaa tilaa joka o materiaalia kaikkialla jopa nii että kaikkea ei näjy paljai silmi joka o sama kui uida materiaalissa jota ympärillä josta maatasolla syntyy vastus tai kitka tai vaikuttava voima joka täytyy ymmärtää jos aikoo elää.


    • Anonyymi

      ''Terve järki on kokoelma ennakkoluuloja, jotka ihminen hankkii ennen kahdeksantoista vuoden ikää.''

      ''Todellisuus on vain harha, tosin se on sitkeä harha.''

      ''Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestäkään aivan varma.''

      "Uskonnollisuutta on aistia, että kaiken koetun takana on jotakin, jota mielemme ei ymmärrä ja jonka kauneus ja ylevyys tavoittavat meidät vain epäsuorasti ja heikkona heijastumana. Tässä merkityksessä olen uskonnollinen."

      - Albert Einstein

    • Unihalvauksia

      Mulla on jo 15 vuotiaasta saakka ollut noita unihalvauksia silloin tällöin. Etenkin kun on ollut stressaava elämänvaihe.

      Lisäks mulla on todella, todella, sekavia unia ja nään joka yö pelkkiä painajaisia. Ja nää painajaiset ei oo vaan ahdistavia ja pelottavia perus painajaisia, vaan todellisia kauhukokemuksia, eikä niissä oikeastaan tapahdu mitään. Oon vain ja tunnen pahan läsnäoloa ja pelkään henkeni edestä. Tiedän aina että olen unessa ja yritän herätä. Lisäksi tunnen sellaista kokovartalokihelmöintiä kaikkialla kehossani ja tunnen kuin valuisin kokoajan syvemmälle sänkyyn. Ja just jos rukoilen niin se helpottaa hetkeksi. Mutta kun heräänkin tunnen sen saman läsnäolon yhä, mutta ei pelkää enää niin paljoa. Jos alan katsoa televisiota niin olo helpottaa ajan kanssa. Onko nämä vain unia vai oikeasti demoneita? Unihalvaukseen nämä ei sovi, koska oon ihan unessa, ja pystyn kyllä halutessani liikkumaan ym.

      Oon jo aika tottunut noihin, mutta parempi tietty ilman olisi. Spiritismiä koitin joskus teini-iässä parin kaverin kanssa. Toimi kyllä joo. Mutten ole enää varma uskonko koko juttuun. Sillon uskoin kun niin kovasti halusin yliluonnollista olevan, mutta jos mieli tosiaan tepposet.... Ihmismieli on kuitenkin aika herkkä.

      Lisäksi olisi kiva tietää onko mahdollista että sielut ottaa yhteyttä.. Mulla kuoli puoltoista vuotta sitten koira vanhempien kodissa. Ja tämä koira oli mulle kuin lapsi. Se oli elämäni valo ja rakkain asia koko elämässä. Kaikkein ihaninta oli nukkua päiväunet sen kanssa ja halata sitä ja käyttää sen pehmoista turkkia tyynynä. Tänään sitä just muistelin ilolla kun tulin vanhempien luo kylään ja täällä niin paljon muistoja siitä. Luin tossa tenttiin ja nukahdin sohvalle lukemisen lomassa ja heräsin jossain välissä puoliksi siihen tunteeseen, että se makaa tuossa vierellä. Tunsin sen läsnäolon täysin ja nojasin päälläni siihen. En uskaltanut avata silmiä kun pelkäsin että se katoaa, Silitin sen pehmoista turkkia ja tunsin sen pienet kylkiluut niinkuin aiemmin. otin sen tassusta kiinni ja rutistin sitä. Jonkin aikaa se oli siinä kunnes taas alkoi se kokovartalo kihelmöinti. Ajattelin että ehkä se on sen tapa ottaa jotenkin yhteyttä tai jotain mutta sitten käteni alkoi luukkua ilman omaa ohjailua joka oli tosi pelottavaa, säikähdin ja kaikki katosi ja heräsin kokonaan. Että oliko tämä nyt sitten unta, kohtasinko oikeasti koirani, pelkkää huuhaata, mielen tepposia vai pelleileekö demonit kanssani?

      Olen todella hämmentynyt..

    • demon..

      Miekin näin niitä piruja kun aloitin masennuslääkityksen joskus aikoinaan, siihen loppu se touhu hyvin lyhyeen. Ihan kokeilumielessä olen niitä sen jälkeen nappaillut. No tehkää mitäs lystäätte hahahahaha!

    • :)
    • sama ongelma

      Suosittelisin käyttämään uskosi tunnusta kun nukut

    • Kokemuksen kautta

      Suotta ei raamattu opeta henkien erottamisen armolahjaa! Kyllä näköjään olis tosi tarpeellinen tänäkin päivänä! Itselläni kaikista tässä lukemistani asioista kokemusta, kun nuorempana harrastin teosofiaa ja okkultismia. Se oli mielenkiintoista ja "ylevää". Tarkoituksella pysyimme erossa saatananpalvonnasta, joka oli olevinaan "alhaista" ja alkoholinkäyttö oli ehdottomasti kielletty mielen pilaajana. No sitten tuli näitä demoni-ilmiöitä. Niihin sain opetusta. Pelkoni ja yksinoloni kasvoi. Vasta monien vuosien jälkeen löysin seurakunnasta ihmisen, joka tiesi ja otti tosissaan puheeni. Sain antaa elämäni Jeesukselle, jotta Hän tulisi minuun asumaan!! Hänen lupaamansa Pyhä Henki pitää huolen siitä, että demoneilla ei ole asiaa minuun. Saatana kyllä haluaisi "omansa" takaisin, joten taistelu jatkuu, mutta onneksi voin aina todeta, että Jeeus on JO voittanut tuon taistelun, minun tulee vain pysyä voittajan puolella. Tuo "unihalvaus"juttu voi osaltaan olla aivan totta, sillä kaikenlaiset univaikeudet, apnea ym. ja etenkin lääkkeet aiheuttavat painajaisia. Itse jouduin lopettamaan unilääkkeiden käytön painajaisten takia. Hengityskatkokset taas tekevät tuon tukehtumisen tunteen. Elämä on sittenkin aika "normaalia", myös Jeesus on "normaali" ja opetuksensa aivan ihania! Lue evankeliumit!

    • 2 + 8

      Ihan hyvä, että huudat avuksesi Jumalan nimeä, ja heräät siihen. Vielä parempi olisi kuitenkin se, jos muistaisit unessasi käskeä demoneja häipymään "Jeesuksen Kristuksen nimessä". Jos et muista, niin tee se heti herättyäsi. Toinen hyvä keino painajaisia vastaan on Psalmin 91 lukeminen iltaisin ennen nukkumaanmenoa: http://www.evl.fi/raamattu/1992/Ps.91.html

    • Valonlaps

      http://www.youtube.com/watch?v=M0Zpcodz1vc harrastin itse aikoinaan saatananpalvontaa,okkultismia,noituutta ym. ja sain myös kokea monenlaisia yliluonnollisia tilanteita sen puitteissa,demonit ja demoniset voimat ovat todellisia ,mutta niistä voi vapautua antamalla koko elämä Jeesukselle Kristukselle,ja kannattaa hakeutua kristiliseen seurakuntaan,jonka oppi perustuu raamattuun,ja pyytää esim. pastoria rukoilemaan demonivoimista vapautumisen puolesta. Sitten eroon KAIKISTA tavaroista,kirjoista,esineistä jotka jollain tavalla liittyvät okkultismiin,rituaaleihin,saatananpalvontaan,new age-uskontoihin,idän uskontoihin yms. eli roskiin vaan kaikki vaikka miten "harmittomasta" esineestä olisi kysymys,ja kannattaa pyytää pappi kotiin siunaamaan koti. Tärkein ja ensimmäinen askel on kuitenkin itse pyytää rukouksessa Jeesus Kristus sydämensä Herraksi,pyytää Häneltä omat synnit eli pahat teot anteeksi,ja pyytää että saa täyttyä Pyhällä Hengellä. Sen jälkeen jos tulee demonisia hyökkäyksiä kannattaa rukoilla niiden tapahtuessa ja muutenkin säännöllisesti,sekä lukea raamattua. Itse huusin eräänä yönä muutamaan otteesen: "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu tästä asunnosta" kun näin valkoisen energian liikkuvan katossa,ja koin sen pahaksi energiaksi joka oli lähtöisin saatanasta ja aiheutti syvää pelkoa ja ahdistusta. Tämän jälkeen energia katosi ja pelkotila päättyi siihen. Uskovaisella on lupa ja kehoitus käyttää Jeesuksen nimen auktoriteettia,ja muutenkin uskovainen on Jeesuksen veren suojassa,Saatanalla ei ole valtaa eikä voimaa muuhun kuin pelotteluun(se pelko on ihan helvetillinen,tuntuu että sydän pysähtyy kauhusta,hiki virtaa,kädet jalat tärisee paniikki ym.) mikä noihin pimeyden juttuihin liittyy.

    • ei ole todellisia

      Nuo kuvailemasi "demonit" on sun itse luomiasi, ne ei oo sun ulkopuolella, vaan mielen luomia, eikä siis todellisia. Jokainen luo niitä enemmän tai vähemmän negatiivisista ajatuksista, vihasta ym. Ne on siis sun omia ajatuksia, jotka näyttää hyökkäävän.

    • ryppyrööpe

      oletko koskaan maksanut rer palveluista seksillä?

    • veri virtaa nytkin

      en kai?

    • -83

      Luulen että minä olen joutumassa demonien kiusattavaksi..olen niitä nähnyt ja pari kertaa olen ollut päästä hengestäni. Näitä demoneita jarruttelee varmaan se että minulla on voimakas halu selviytyä ongelmistani ja elämästäni. Olen muiden mielestä ollut muutenkin vahva persoona. Mitä mieltä te olette? En edes ole varma saako tälläisistä asioista puhua, mutta oli kyllä ihan pakko jakaa oma mielipide ja kokemus. Osaisiko joku auttaa, miten tästä eteenpäin?

      • Apua!

        Moi! Musta tuntuu et mäki olen. Sillä pelattiin kavereiden kanssa spiritismiä ja sen jälkeen on outoja asioita tapahtunut. Kerran näin kuolleen isäni kaupassa. Kukaan muu ei nähnyt! Viimeksi tänään koirani alkoivat turhaan murista ulos ja sen jälkeen tuijottavat tyhjään. Ja sen jälkeen tuntui kun jokin olisi kuristanut minua. Olin yksin kotona. Olen 13 v. Voitteko auttaa miten pääsisin hänestä/heistä eroon?


    • auta Jeesus..

      Ne jotka täällä eläessään joutuu kokemaan pahan olemassaolon, ja sanovat, miten kauheelta se tuntuu. Ni miettikää, miten hirveetä on olla helvetissä, jossa on kaikki nämä pahat? Miettikää miten hirveetä pelkoa ja kauhua siellä joutuu kokemaan, eikä sieltä pääse koskaan, ikinä pois! Olen itsekkin, unessa ollessa, tuntenut demonin olemassaolon, ja näin sen naaman, kun se hyökkäs. Se oli niin pelottavaa. Ja kun se hyökkäs, niin tunsin miten mut painettiin sänkyä vasten.
      Myöhemmin, kun olin uskossa ja täyttynyt Pyhällä Hengellä, makasin hereillä sängyssä ku olin alkamassa nukkumaan. Niin yhtäkkiä paha oli siinä huoneessa, enkä kyennyt ees liikkumaan. Mutta sit yhtäkkiä, saatonmelkein tuntea, vaikken nähnyt, niin varmasti enkelit kävi tätä pahaa vastaan taistelemaan, ja se hetkessä se paha oli poissa. Sitten tunsin, miten pyhä rauha laskeutui siihen huoneeseen. Oon tän jälkeen kyllä nykyään usein pelännyt että demonit tulee taas.. Mut toivon etten ikinä joutuis helvettiin. Se vasta kauhee paikka oiski..

      • piojhk

        Helvetti on uskovaisen elämä.


      • ette hokisi
        piojhk kirjoitti:

        Helvetti on uskovaisen elämä.

        Ateistin elämä vielä ihmeellisempää. Pitää pyöristää elämän ilmiöistä isohko joukko kaikenlaista "epämukavaa", että saa maailman oman maailmankatsomuksensa mukaiseksi. Mutta väärinhän se sillai menee.


    • Kandi

      Ystävät rakkaat mitä teen, kun kodissani ns. kummittelee? Tavaroita putoilee, radio itsestään meni päälle. Nähnyt ihmishahmon, aistinut vahvasti eläimen läsnäolon. Huonoja fiiliksiä ympäriinsä. Olen rukoillut että Herra suojelisi minua. Yöllä luulin uneksi, mutta kuristamisen tunne jatkui ja jatkui. Näkymätön oli, en nähnyt "unessa" tai todellisuudessa yön aikana ketään. Tunsin vain tuntemattoman sormet, kapeat ja pitkät sormet kurkullani kuristamassa. Pelottavaa! mitä tehdä?

      • GZC

        Yhden kerran sekavassa tilanteessa virnistellen "demoni" istunut painavana rinnan päällä, kun olen ehtinyt saada visuaalisen todisteen silmilläni??


      • apuaaaaaa

        Sama ongelma kun kerran olinn kattomassa yöllä kuutamoa ikkunan takaa näin ihmisen muotoisen musta hahmon kävelecän keottiön edestä pst näin sen selvästi ikkunasta ja mun äiti oli kotona ja sisko ae ei ollut kummankaan näkönen tai pitunen


    • Daimoni

      Mitä vittua ihmiset, lääkitys ihan kohdillaan?

    • Kuullut kertomuksia

      "Olen joutunut useana yönä demonin/demonien hyökkäyksen kohteeksi unen aikana. Jostain syystä ne katoavat kun kun kutsun Jumalani nimeä ja herään."

      Monta pappia sun muuta saarnaajaa lähtenyt lähetyskentille, mukanaan puolitylsä rationaalinen länsimainen maailmankatsomus. Kuitenkin sen verran aitoa uskoa, että ovat julistuksensa takana. Mutta mieli on muuttunut kun paikalliset "hyvin ruokitut" henkivallat alkavat ilmoittautua. Vaikka tuntuu oudolta, Jeesuksen nimessä saa pimeyden henkivaltojen pahankin metakan hiljennettyä. Mikään mantramainen hokeminen ei kuitenkaan riitä. Jeesuksen nimeä pitää lausua uskossa. Muuten käy kuten Raamatun esimerkissä Skeuaan pojille.

      • Jeesuksen Nimi

        Tosi.


    • SanatonC

      Intressant.
      Sinisin valoin saimme sen sytytettyä
      meille ei sydän hakkaa estettä
      emme enää kaihda
      elämän lähdettä

      • rlgv54oimfyuoi54ömf

        Ei se näköjään kynä tai kone estä huonommankaan riimi ulostautumista henkilön päästä.


    • seg

      Joo joo. Kyllähän sä niitä sun unihalvauksen aiheuttamia efektejä voit kutsua demoneiksi. Miksette vaan heräis?

      • attea pelottaa

        Unihalvaus on unihalvaus ja demonit demoneita. Ateistille voisi olla kätevää, jos ne niputettaisiin. Atte niputtaisi myös kaikki ufot tähdenlennoiksi. Ja kummittelut luulotteluiksi. Sillä tavallahan se pelottavan monimutkainen maailmankuva oikenee, mutta ei tule oikeaksi. Korkkiruuvistakaan ei tule parempaa versiota sillä tavalla, että vedetään spiraali suoraksi.


      • Juuri näin
        attea pelottaa kirjoitti:

        Unihalvaus on unihalvaus ja demonit demoneita. Ateistille voisi olla kätevää, jos ne niputettaisiin. Atte niputtaisi myös kaikki ufot tähdenlennoiksi. Ja kummittelut luulotteluiksi. Sillä tavallahan se pelottavan monimutkainen maailmankuva oikenee, mutta ei tule oikeaksi. Korkkiruuvistakaan ei tule parempaa versiota sillä tavalla, että vedetään spiraali suoraksi.

        Tää pitää NIIN paikkansa :D AHAHAHAHAHAHA!! Kumpi sitten on hurjempaa kastia; Atten ajajat ja Jeesuksen jankkaajat?? Ihmiset ollaan ihan hölmöä sakkia!


    • 1718

      Suosittelen aloittajalle orgoniittia vaikka yöpöydälle tai sängyn viereen.

    • nimetön

      Tuttu tunne. jotenkin outoa että tätä lukiessani mietin että tuo tekstisi on kuin oma tarinani.. Älä huoli skeptikoista, ei ne tajua mutta viimeistään siinä vaiheessa omassa tapauksessani tajusin kaiken olevan totta kun kaverini hyppäsi parin metrin päästä sängystään ylös ja osoitti oliota(mikä ikinä olikin) huutaen: "mikä tuo on ja musta usva katosi.. kaveri meni tapahtuman jälkeen takaisin omaan sänkyynsä ja nukahti..itse en kyseisestä tapauksesta muista kun sen että olin täysin hereillä ja tärisin pelosta kun huoneen ovi aukesi itsestään ja katsoin että suoraan yläpuolellani leijailee jokin mustan usvan tapainen..ihan kun tässä ei olisi ollut jo tarpeeksi ..mutta sit huomasin sen laskeutuvan minua lähemmäs ja sitten erotin kädet jotka näytti olevan tulossa kuristamaan kurkkuani mut onneks jokin herätti kaverini ja se niikuin kerroin, osoitti sitä ja otus katosi.. en oo hullu niikun valitettavan moni tätä lukiessaan miettii. Tää ei ole uskon asia mutta aattelin kertoo oman kokemukseni koska joku oli kertonu samankaltaisen

    • lilith1

      mulle tuli joskus valveuneen demoni kertoon että me nähdään pian! mitähän se tarkotti osaaks kukaan kertoo..

    • ......

      Näitä riivaajia ei ole oikeasti olemassa. Kannattaa mennä lääkärin juttusille.

      • hsllsls

        mee itee ;)


      • Jeesus on Voittaja

      • Jeesus on Herra

    • OzenM

      Uskon että jos on oikein "hyvä", niin on yhtälailla oikein "paha". Meinaa olin ennen valon puolella siinä mielessä, että halusin jakaa kaiken muiden kanssa. Ja välittää esimerkiksi niin, että teen itse virheet ja kaverini pystyivät ottaamaan opikseen mun hölmöilyistä. Välitin kaikista lämmöllä ja huomioin vielä silloin omaa käyttäytymistäni toisten parissa. Eli toimin kohteliaasti enkä halunnut koskaan pahaa. Vain luonnollista kauneutta ja puhtautta mukavassa olossa.

      Sain kuitenkin tarpeekseni ihmisistä ja muutuin hyvin "pahaksi". Elän yhä oikeudenmukaisuudelle mutta sekin kumpuaa vihasta, eli onko siinä enää mitään oikeutta? Olen tehnyt nyttemmin paljon kamaluuksia (inhimillisestä näkökulmasta), mutta haluan nauttia elämästä, joten elän hirviönä mutta ilossa.

      Eli olen demoni. Vaikka tiedän Jeesuksen rakkaudesta ettei lämpimämpää kauneutta ole, mutta voimalle eläminen tuntuu silti tärkeämmältä, koska sillä voi saavuttaa pahan kautta hyvän ja suotuisan lopputuloksen.

      Kunhan vain ne pohjimmiltaan oikeat ja järkevät ajatukset pysyvät iäti mukana. Aamen ; )

      Jos perehdytte paljon luontoon ja mystiikkaan, niin sitä kautta saatte väkisinkin jossakin vaiheessa selville, että puiden latvoissa liikkuu sinne kuulumattomia varjoja. Mutta olkaa varuillanne etteivät he kiinnostu teistä. Ellette sitä halua.

      • the end

        Se huono puoli vaan demoneilla edessä, että ainakin raamatun mukaan tulevat hävitettävksi joten siihen se pitkä elämä sitten tyssää ja kaikki vain sen alkuperäisen kauniin enkelin turhamaisuuden vuoksi.


      • ilonaelona

        Kuulkaapas nyt, ei ole mitään pelättävää, ei ainakaan demonihyökkäyksiä tässä elämässä. Satavarmasti. Katsokaa vaan enemmän kauhukuvia. Super Naturalia. Todellisessa elämässä ei todellakaan sellaista tapahdu.. Kannattaa hakea apua psykiatriselta jos mielikuvitus muuttuu todeksi.


      • Pylväät

        Juuri näin minä olen elänyt. Olen tuntenut sen hyvän minussa ja halunnut olla kaikkia varten, olla se tuki ja turva ja apu olen tuntenut avun ylempää.

        Jossain vaiheessa se hävisi minusta. Tilalle tuli se demoni. Siis ihan todella muutuin vain täydeksi hirviöksi. Valitsin kaikki omasta näkökulmasta, satutin muita.

        Johtui siitä että kyllästyin muiden ihmisten ajattelemuuteen ja ilkeyteen. Siis valitsin vaan muuttua saatananpalvojaksi(ääirinimitys jumalanpalvelijasta toiseen suuntaan).

        Mikä kauheinta pääsin siitä eroon, mutta miten se sattuu mitä on aiheuttanut..

        Itseasiassa, nyt se yöllinen unihalvaus syksyllä ei olekaan ihan omituinen. Paha haluaa pitää minut otteessa?


    • Ateisti1985

      Hmm. Tai, voisiko kuvitella, että demonit eivät ole vihollisia? Että unessa tervehtisit niitä ja kysyisit mitä ne haluavat kertoa?
      Jos olet vahva henkisesti ja jalat maassa tyyppi (jos tapahtuu jotain "outoa", olet välinpitämätön ja suhtaudut niihin vähättelevästi jne) niin ei sulla ole mitään hätää. Jos et anna valveillaoloaikana "valtaa" demoneille (ala pelkäämään ja tarkkailemaan kaikkea mahdollista, kiinnität huomiota niihin), niin ne eivät sitä myöskään saa. Jos olet rohkea, tervehdi "Shemhamforash! Tervehditty olkoon".
      Ihminen on aina elävä ja "oikea", ja vastustelu ja pelkääminen vain yllyttää, mikset suhtautuisi avoimen uteliaana? Mitä ne haluaa?

      • aloittajan-viesti

        Pitkästä aikaa yrittivät taas tällä viikolla unessa lähestyä. Tiesin niiden olevan paikalla koska se sama kauhea pelon tunne valtasi minut. No koska pelkäsin taas niin vietävästi niin turvaudun aina hädissäni samaan asiaan eli jumalani nimen apuun huutamiseen ja se onneksi loppuu siihen. Ehkä ne kokeilee, että vieläkö uskon jumalaani ja kutsunko häntä apuun. Entä jos en olisi kutsunutkaan, mitä olisi tapahtunut?

        Pelko vain on niin suuri aina siinä tilanteessa, että en uskalla alkaa kokeilemaan tutustumista niihin tai mitään muita uudenlaisia viritelmiä jotenkin automaattisesti se jumalan apuun kutusuminen helpottaa ja auttaa ihme kyllä.


    • TheREALDemon

      Ne olivat kuolemandemoneja.

    • samanlaisiaunia

      Hei!

      Sanotaan alkuun etten ole kovinkaan uskonnollinen enkä ole lukenut raamattua kuin sieltä täältä. Mulla on ihan samanlaisia unia ollut, varsinkin nuorempana. Erittäin väkivaltaisia ja pelottavia. Nuo tappoleiri unetkin ovat tuttuja... Joskus näin sellaisia usein. Ihmisiä kerättiin aina jonnekin paikkaan, ja jonottivat kuolemaansa. Yhteen erittäin ahdistavaan uneen liittyi mätänevä musta puu, joka jotenkin "henki pahuutta" ja pelkoa.

      Opin jo nuorena lentämään pakoon demoniunissa tai muissa painajaisissa:D ja tosiaan tuo rukoilukin auttoi joskus. Olen itse sitä mieltä, että nämä johtuivat aina sen hetkisestä stressistä, tosin onhan se mahdollista että ihan demoneitakin.. Onko sulla erityisen paljon huolia tai stressaava elämä? Mulla on helpottanut kaikenkaikkiaan painajaiset, kun elämäntilanne on helpottanut.

      Tosin tänä vuonna näin sellaista unta mikä on pistänyt miettimään. Siinä unessa näinkin tämän demonin. Kolmeksi jakautunut, osittain eläimen hahmossa, epäselvä ja epämuodostunut, yritti saada läheiseni jolloin en enää pelännyt vaan tunsin vihaa. Aloin karkottamaan sitä ja kuulemma puhuin unissani latinaa ja kuulostin joltain possessoidulta.

      Unihalvauksiakin olen kokenut. Ei voi liikkua ja se "paha" hahmo puristaa rintakehää niin että sattuu. Kerran kun unihalvaus oli tuloillaan, tunsin sen hahmon tulevan, sellainen sähköinen tunne, valtavan kova äänien sekamelska ja kirskuva kiljuminen, ja se oli sellainen vanha ruma nainen. Mielenkiintoisia ilmiöitä nämä vaikka ovatkin kamalia.

      Itsellä on auttanut noissa unissa se, että suuttuu, ja taistelee vastaan.

    • Merkkiniminen

      Teit virheen

    • älä-keksi-satuja

      Et ole.

    • muahahahaaaaa

      Se tunne, kun joku uskoo demonien olevan totta, mutta saunatontun ja menninkäisen olevan satuolentoja XD

    • Suunnitelma A: Kohtaa demonisi silmästä silmään. Ne edustavat pelkojasi. Jos voit kohdata ne, demonit muuttuvat hunajaksi ja euforiaksi silmiesi edessä. Jos tämä ei jostain syystä toimi, siirry suunnitelmaan B: Vältä nukkumista selinmakuulla. Tämä vähentää ns. unihalvausten todennäköisyyttä. Jos tämäkään ei toimi, ota yhteyttä lääkäriin. Voi olla fyysisen sairauden oire, esim. autismi.

    • synti_tappaa

      Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Kadu ja hylkää syntinen ja saastainen elämäsi ja lähde seuraamaan Jumalan Poikaa joka puolestamme on kärsinyt Golgatan keskimmäisellä ristillä. Hän kuoli, haudattiin ja ylösnousi kolmantena päivänä.

    • Realdemon

      Amatööri kuule ette te tiedä demoneista mitään joten älkää puhukö niistä ihan oikeesti ihmiset aluksikin demonit on pahoja henkiä ainakin mun uskomuksen mukaan jos haluu tietää demoneista enemmän kantsii no ainii ei melkein kukaan teistä ei voi saada oikeaa tietoa niistä jessus ja Jumalaa ei ole uskokaa mä tiedän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe