Siis ihan oikeesti: haluaisin tietää asuuko suomessa lyhytkasvuisia nuoria ihmisia?? ikähaarukka: (26-38) ??? olisi kysymys teille pystyisitteko seurustelemaan normaalipituisen kanssa??? Näin eilen telkkarista suomalainen ohjelman fort boyard linnake, ja näin siellä tosi komean lyhytkasvuisen! Voi luoja miten hurmaava hän on! toi pinkkin joukuen lyhytkasvuinen mies http://www.iltalehti.fi/teevee/2010121012843809_tv.shtml
Tosi komea ja karismaattinen! :)
Löytyykö nuoria miehia ja/tai naisia Suomessa lyhytkasvuisia??
2
330
Vastaukset
- bodyorbode
Voi hyvää päivää, sanon minä. Mitäpä jos selailisit edes hiukan tämän palstan aikaisempia kirjoituksia, tai vain googlaisit tietoa.
Ihan PIKKU vinkkinä pistäppä hakusanaksi esim lyhytkasvuiset - Ei objekti
Aivan kuin aloittaja olisi kysynyt, pystyttekö seurustelemaan vihreäsilmäisten kanssa. Ei suhteen aloittaminen ole pituudesta kiinni vaan siitä, mitä on korvien välissä. Ja veikkaampa, että suurin osa lyhkäsistä ei halua, että heidät valitaan vain siksi, että pienuus viehättää. Olen nainen ja kaikki mieheni ovat olleet kolme kertaa minua pidempiä, mutta se on ollut aivan sattumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673