Edes kesän ukkoskautena ei tätä ole tapahtunut. Vaikka laitoin koneen virtakatkaisijasta virran päälle, niin rekattu nikki silti säilyi.
Saattoi puu kaatua linjalle...tuskinpa kaivurin kauha tähän aikaan kaapelin katkaisee.
Sähköt meni äsken poikki kahteen eri kertaan.
4
116
Vastaukset
Kuka tietää tähän keinon? Näyttöpäätteeni teksti peittyy oikean reunan taakse jostain syystä. Nyt nuolilla täytyy siirtää tekstiä vasemmalle että teksti näkyis.
Miten siirretään takaisin? Vasemmassa reunassa näkyy pikakuvakkeiden tilaa n. 2 sm.Outoa, olisko sähkön *vahvuus* sama kuin ennen? Minulle ei tuo kerro muuta kuin, joko koneessa tai olisko ollut jokin huoltokatkos sielläpäin.
Kone toimmi kuitenkin, irroitapa piuhat ja kokeile uudelleen. Muuta en keksi, kun itse tietokoneen ominaisuuksia on mahdoton tajuta, erimerkkisillä. Oudolta vaikuttaa, itse sammuttaisin välillä, heippa vaan
- *Kukkahame*
Kokeile tätä vie hiiri vasemmalle reunalle, kun siitä nuolesta tulee kaksipäinen, paina vas puoleista painiketta ja siirrä se tekstiruudun reuna niin että kaikki näkyy.
Pitäis onnistua Kiitän *Kukkahametta* hienosta osaamisesta ja neuvosta. Sinulla oli aikaa tosi tumpelon neuvomiseen.
Tein niin kuin neuvoit - ja reuna peittyi. Nyt kirjoitukset näkyvät siirtämättä. Kiitos vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347