Pekan ja Antonion innoittamana

urho maaseudulta

Kiskoin kaljaa tavalliseen arki-illan tapaan kaverisi Tommin kanssa. Telkkari oli auki ja siellä oli Pekka puhumassa. Alettiin jutteleen:

- Meinaakko äänestää tota homoo?
- En vitussa. Tai ihan sama. Meinaatsä?
- En mä tiiä.
- Tota, ootko sä koskaan kokeillu homoutta?
- En, ootko sää?
- En.
- Haluisitsä koittaa?
- Se olis aika likasta.
- Sua kuitenki kiihottaa ajatus...

Samassa kullimme nousivat pystyyn. Aloimme runkata yhdessä. Revin Tommin housut pois ja hän repi minun. Huusin Tommille:

- Sä oot niinku leikisti se eteläamerikkalainen poju. Pyllistä!

Tommi teki työtä käskettyään. Survaisin kaluni Tommin peräreikään ja aloin rynkyttää. Montaakaan työntöä ei tarvittu kun laukesin Tommin peräsuoleen. Vedin kaluni ulos ja Tommi imi suullaan vielä spermaisen ja kakkaisen kaluni puhtaaksi.

Tämän jälkeen jatkoimme ryyppäämistä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Aamulla Tommi ihmetteli paskan makua suussaan, ja minä myhäilin tyytyväisenä!

Sen pituinen se.

2

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultramariinitaivas

Enpä olisi uskonut, että homofoobikot enää vaivautuvat tänne asti...

Mutta minkäs sitä stereotypioille mahtaa. Taisi olla hauskaa kirjoittaessa; mä lähinnä meinasin kuolla myötähäpeästä tätä lukiessani.

• Kaverilla saunassa.

Olipas kiva kirjoitus, minä ja kaverini runkattiin sekä imimme kullejamme, kun olin kerran hänen luonaan saunomassa. Joimme olutta ja viinaakin tuli otettua. Saunassa puheet siintyivät naisiin, jotenkin meitä kiihotti nuo puheet, kullimme alkoivat seisomaan. Hetken päästä runkkailimme kulliamme, itseäni kiihotti kaverini käyrä kulli. Kysyin häneltä saisiko koskea siihen, kaverini antoi koskea kulliinsa ja myös hän vaistomaisesti tarttui kulliini. Runkkailimme kulleja jonkin aikaa, kun minulle tuli yhtä äkkiä tarve imeä tuota käyrää kullia. Otin kaverin kullin suuhuni ja aloin imeä sitä, kaverini säpsähti mutta ei tehnyt vastarintaa. Hetken kuluttua kaverinikin alkoi imeä kulliani, olimme lauteella vierekkäin ja imimme toistemme kulleja. Kun laukesimme, kaverini sylki spermani suustaan, mutta minä nielin kaverini sperman, olin tosi kiihottunut. Touhuilumme jälkeen peseydyimme, emmekä puhuneet kyseisestä asiasta mitään, olen saunonut hänen luonaan kyllä monta kertaa tuon tapahtuman jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      152
      2864
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      279
      2550
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      39
      1544
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1222
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1075
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      319
      946
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      60
      922
    Aihe