Pekan ja Antonion innoittamana

urho maaseudulta

Kiskoin kaljaa tavalliseen arki-illan tapaan kaverisi Tommin kanssa. Telkkari oli auki ja siellä oli Pekka puhumassa. Alettiin jutteleen:

- Meinaakko äänestää tota homoo?
- En vitussa. Tai ihan sama. Meinaatsä?
- En mä tiiä.
- Tota, ootko sä koskaan kokeillu homoutta?
- En, ootko sää?
- En.
- Haluisitsä koittaa?
- Se olis aika likasta.
- Sua kuitenki kiihottaa ajatus...

Samassa kullimme nousivat pystyyn. Aloimme runkata yhdessä. Revin Tommin housut pois ja hän repi minun. Huusin Tommille:

- Sä oot niinku leikisti se eteläamerikkalainen poju. Pyllistä!

Tommi teki työtä käskettyään. Survaisin kaluni Tommin peräreikään ja aloin rynkyttää. Montaakaan työntöä ei tarvittu kun laukesin Tommin peräsuoleen. Vedin kaluni ulos ja Tommi imi suullaan vielä spermaisen ja kakkaisen kaluni puhtaaksi.

Tämän jälkeen jatkoimme ryyppäämistä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Aamulla Tommi ihmetteli paskan makua suussaan, ja minä myhäilin tyytyväisenä!

Sen pituinen se.

2

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultramariinitaivas

      Enpä olisi uskonut, että homofoobikot enää vaivautuvat tänne asti...

      Mutta minkäs sitä stereotypioille mahtaa. Taisi olla hauskaa kirjoittaessa; mä lähinnä meinasin kuolla myötähäpeästä tätä lukiessani.

    • Kaverilla saunassa.

      Olipas kiva kirjoitus, minä ja kaverini runkattiin sekä imimme kullejamme, kun olin kerran hänen luonaan saunomassa. Joimme olutta ja viinaakin tuli otettua. Saunassa puheet siintyivät naisiin, jotenkin meitä kiihotti nuo puheet, kullimme alkoivat seisomaan. Hetken päästä runkkailimme kulliamme, itseäni kiihotti kaverini käyrä kulli. Kysyin häneltä saisiko koskea siihen, kaverini antoi koskea kulliinsa ja myös hän vaistomaisesti tarttui kulliini. Runkkailimme kulleja jonkin aikaa, kun minulle tuli yhtä äkkiä tarve imeä tuota käyrää kullia. Otin kaverin kullin suuhuni ja aloin imeä sitä, kaverini säpsähti mutta ei tehnyt vastarintaa. Hetken kuluttua kaverinikin alkoi imeä kulliani, olimme lauteella vierekkäin ja imimme toistemme kulleja. Kun laukesimme, kaverini sylki spermani suustaan, mutta minä nielin kaverini sperman, olin tosi kiihottunut. Touhuilumme jälkeen peseydyimme, emmekä puhuneet kyseisestä asiasta mitään, olen saunonut hänen luonaan kyllä monta kertaa tuon tapahtuman jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7551
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4496
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      2989
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1369
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe