Apua, mitä vaatetta mukaan?

epätoivoooo

Kertokaa nyt oikeasti, että pakkaanko parin päivän päästä lomalle Teneriffalle sandaaleja ja sortseja? vai pitkähihaisia vai molempia? OIkeasti!!! Olemme käyneet monena vuonna talvisin, joskus juuri tähänkin aikaan, mutta aina on ollut sortsikelit, mutta nyt kyllä taitaa ollla kylmempää? vai? Ihan oikeasti, asiallisia vastauksia haluaisin.

49

5626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemuki

      Molempia, sillä auringon laskettua lämpö tippuu nopeasti 16 asteeseen. Päivällä kyllä tarkenee shortseilla, varsinkin kun aurinko paistaa.

      • mk

        Its olin vuosi sitten joulun aiakaan kyseisessä paikassa ja itse kylläö tarkenen 16 asteen lämpötilässä sortseissa ja ei siellä kovin alas se lämpätilä mene. Jos vaatteet loppuu niin siellä on kauppoja mistä saa ostettua jos ei tullut mukaan.


    • vitaFloora

      Pari viikkoa sitten Teneriffalla oli mukana pitkää vaatetta: farkut, kevyt neule ja "tuulitakki". Muuten kesävarusteet. Mainiosti pärjäsin. Ja "pitkät" oli mukana ihan Teiden retkeä varten.

      • usko pois

        lähinnä ne yöt on se ongelma eli ehdottomasti lämmintä mukaan ja tärkein on villasukat tai vastaavat....kyllä siellä päivällä pärjää mutta illat ja yöt on melkoinen kokemus.....lämpötila laskee liki 15C n. 21.00 paikkeilla ja jos tuulee niin on todella kylmää.


    • :KBB

      Teneriffan eteläisellä lentokentällä oli tänä aamuna kello 7.30 paikallista aikaa lämmintä 14 astetta virallisen mittauksen mukaan. Päivisin on lämmintä, jos aurinko paistaa.

    • et sillee

      Yöllä täytyy olla pitkälahkeiset housut ja pitkähihainen paita kuin myös villasukat sekä varalla villapaita tai vastaavaa lämmintä,
      Olin hiljan Puertossa ja yöllä 13-15C, päivällä yli 20C.

      • 13+20

        Siis jos ulkona on yöllä 15 astetta, niin sisällä olisi sama lämpötila? No ei takuulla ole! Tulimme juuri Fuerteventuralta ja tavallista tuulisempaa oli, mutta aurinko paistoi koko ajan.

        Koska huoneistomme oli aurinkoon päin, oli siellä tukalan kuuma myös öisin, koska seinät ja lattia varastoivat auringon lämmön. Pakko oli vetää verhot päivällä osaksi aikaa kiinni.

        Itse valitsen aina kohteen niin, että se on auringon suuntaan. Näin varmistaa, että viileämpänäkin aikana on sisällä aina lämmintä.


      • Me olimme
        13+20 kirjoitti:

        Siis jos ulkona on yöllä 15 astetta, niin sisällä olisi sama lämpötila? No ei takuulla ole! Tulimme juuri Fuerteventuralta ja tavallista tuulisempaa oli, mutta aurinko paistoi koko ajan.

        Koska huoneistomme oli aurinkoon päin, oli siellä tukalan kuuma myös öisin, koska seinät ja lattia varastoivat auringon lämmön. Pakko oli vetää verhot päivällä osaksi aikaa kiinni.

        Itse valitsen aina kohteen niin, että se on auringon suuntaan. Näin varmistaa, että viileämpänäkin aikana on sisällä aina lämmintä.

        tammi-helmikuun vaihteessa Los Cristianoksessa ja itsekin kyllä tarkenin kesäyöpaidalla(=hihaton paituli) ja mies boxereissa. Makuuhuoneemme hotellissa oli varjon puolella.
        Lämpötiloja emme seuranneet, muttei kyllä tarvinnut palella.
        Tosin meillä on kotonakin makkareiden lämmöt n.19 asteessa, joten jos on tottunut nukkumaan 25asteessa niin onhan se varmasti viileää.

        Matkalle laitan toppatakin sijasta paksun villatakin ja päälle fleecetakin. Näin minulla on kaksi takkia, joita voin tarvita Kanarialla talvella. Villatakkia käytin parina iltana, mutta sekin oli hiukan liikaa eikä sitä todellakaan tarvinnut pitää edes kiinni.

        Tuntuu hassuta tällainen lämpötiloista vääntäminen, koska eivät kaikki pidä samoista lämpötiloista. Jokainen saa nauttia siitä mistä haluaa, itsekään en olisi menossa mihinkään missä tietäisin lämpöjen olevan yli 30 astetta. Ei tulisi kovinkaan nautittavaa lomaa jos makaisin migreenissä koko loman.


    • voi teitä trolleja

      No huh huh.

      Kokenut Kanarian kävijä kyllä älyäisi ilman palstalla itkemistäkin pakata matkalaukkuunsa vaatetta niin hellekelejä kuin myös hieman vilakampaakin ilmanalaa varten.


      Sadannen kerran: varautukaa Kanarian saarten lomaan kuin varautuisitte kotimaan kesään = kaikkea voi tulla helteestä viileyteen, paahteesta vesisateeseen ja tuulesta rasvatyyneen!

    • tamhelm

      Pitkähihaiset ja lahkeiset on pakko olla myös mukana. Monena päivänä TUULEEEEE ja on KYLMÄÄÄÄ talvella. Huoneita ei lämmitetä.

    • ha

      Juuri palasimme Puertosta ja sää ei suosinut viikon aikana. Tai toki huonomminkin olisi voinut olla, jos olisi satanut. Nyt viikon aikana tuli vain pari mitätöntä kuuroa. Ja kun lähdettiin hotellista, jäi satamaan. Lämpötila oli päivisin 17-20, täysin aurinkoisia päiviä ei ollut yhtään. Välillä tuuli tosi kovaa(ja tietyissä paikoissa kaupungissa tuuli melkein aina?!). On ihan ihmisestä kiinni millaisissa vaatteissa tarkenee tuolla kelillä... Minulla ei ollut pitkiä housuja päivällä kun su retkellä jossa käytiin aika korkealla, mutta caprien kanssa piti välillä käyttää pitkähihaista. Iltaisin lämpötila oli 14-17. Joku ilta/yö tarkeni istahtaa ulkonakin ja välillä oli tosi viileä. Että varaudu kaikkeen :)

      • 9+12

        Mikä saa menemään Puerto Cruziiin? aina pilvistä, aurinko näkyy vasta myöhään aamulla, ylä ja alamäkeä kaiken aikaa?

        Itse ollut kolme kertaa, vuorokauden kerrallaan ja aina satanut, etelässä buenos aires


      • 9+12 kirjoitti:

        Mikä saa menemään Puerto Cruziiin? aina pilvistä, aurinko näkyy vasta myöhään aamulla, ylä ja alamäkeä kaiken aikaa?

        Itse ollut kolme kertaa, vuorokauden kerrallaan ja aina satanut, etelässä buenos aires

        Minä olen käynyt Puerto de la Cruzissa kaksi viikon matkaa joulukuussa 2009 ja helmikuussa 2010 enkä ole sadepisaraakaan nähnyt. :) Sää oli aurinkoinen ja puolipilvinen 20- 25 astetta varjossa. Ei juurikaan tuullut. Aurinkokin näkyi aina herätessäni. :) Ylä- ja alamäkeä kyllä riittää mutta sekin´riippuu paljolti siitä minkä hotellin valitsee ja misää haluaa kierrellä. Toisaalta eipähän pääse lihomaan vaikka tulisikin syötyä ja juotua liikaa.

        Joulukuussa 2011 kävin päiväretkellä sää oli aurinkoinen ja lämpöä oli 22 astetta varjossa. samana päivänä La Lagunassa oli reippaasti alle 20 asteen, satoi ja tuuli kylmästi. Uskaltaisin omien kokemuksieni perusteella väittää siis Puerto de la Cruzissa ole aina pilvistä. :)

        Ihan kiva ja käymisen arvoinen paikka mutta ei silti parempi kuin esimerkiksi Puerto del Carmen, Playa del Ingles ja Puerto Rico. Erilainen kyllä.


      • T. Art -san
        9+12 kirjoitti:

        Mikä saa menemään Puerto Cruziiin? aina pilvistä, aurinko näkyy vasta myöhään aamulla, ylä ja alamäkeä kaiken aikaa?

        Itse ollut kolme kertaa, vuorokauden kerrallaan ja aina satanut, etelässä buenos aires

        Olemme viettäneet siellä n. 3kk viiimeisten 7 vuoden aikana ja taas mennään... välissä on kokeiltu Maspalomasia, Americasia, Cristianosia, Inglesiä, Puerto Ricoa, yms, mutta aina vaan palaamme Cruziin. Kaupunkiympäristö sopii meille ja kaupungin ympäristössä on paljon enemmän näkemistä kuin "etelässä", myös liikenneyhteydet ovat paremmat (esim. Sta Cruziin, Lagunaan ja Orotavaan), samoin vaellusreitit ovat lyhyen bussimatkan päässä. Hyviä ravintoloita on runsaasti ja joka reissulla löytyy lisää. Lapsien shoppailu"harrastus" tulee paljon halvemmaksi kaupungeissa ja tavara on parempaa kuin rysien ostareilla. Tiedämme myös, ettei siellä sada aina ja aurinko nousee ihan tarpeeksi aikaisin sieltä Mirador de Humboldtin takaa. Mäet ei meitä haittaa, sillä olemme ihan terveitä - La Paziin noustaan taksilla (3EUR), jos siltä sattuu tuntumaan. Ranta on meille (lähes) ainoastaan kävelypaikka, mutta merivesialtailla uimme mielellämme, koska siellä ei ole aaltoja.


      • täyttä potaskaa
        blues_brother kirjoitti:

        Minä olen käynyt Puerto de la Cruzissa kaksi viikon matkaa joulukuussa 2009 ja helmikuussa 2010 enkä ole sadepisaraakaan nähnyt. :) Sää oli aurinkoinen ja puolipilvinen 20- 25 astetta varjossa. Ei juurikaan tuullut. Aurinkokin näkyi aina herätessäni. :) Ylä- ja alamäkeä kyllä riittää mutta sekin´riippuu paljolti siitä minkä hotellin valitsee ja misää haluaa kierrellä. Toisaalta eipähän pääse lihomaan vaikka tulisikin syötyä ja juotua liikaa.

        Joulukuussa 2011 kävin päiväretkellä sää oli aurinkoinen ja lämpöä oli 22 astetta varjossa. samana päivänä La Lagunassa oli reippaasti alle 20 asteen, satoi ja tuuli kylmästi. Uskaltaisin omien kokemuksieni perusteella väittää siis Puerto de la Cruzissa ole aina pilvistä. :)

        Ihan kiva ja käymisen arvoinen paikka mutta ei silti parempi kuin esimerkiksi Puerto del Carmen, Playa del Ingles ja Puerto Rico. Erilainen kyllä.

        eikö voisi edes kerran puhua totta....joulukuussa takuulla sataa ja varsinkin on kysymyksessä PC jossa näkee jo vihreydestä että' on satanut ja paljon. Olet outo kaveri kun sinun lomalla vain on upeat kelit ja kuitenkin matkustelet Kanarialla juuri silloin kun siellä kurjimmat kelit. Ja tuota en myöskään ymmärrä mikä siellä Inglesissä viehättäää...hiekkaa löytyy vielä 6 kk kuluttua käynnistä....tai kyllä minä taidan vähän aavistaa mikä poikamiehen sinne vetää...


      • 8864
        täyttä potaskaa kirjoitti:

        eikö voisi edes kerran puhua totta....joulukuussa takuulla sataa ja varsinkin on kysymyksessä PC jossa näkee jo vihreydestä että' on satanut ja paljon. Olet outo kaveri kun sinun lomalla vain on upeat kelit ja kuitenkin matkustelet Kanarialla juuri silloin kun siellä kurjimmat kelit. Ja tuota en myöskään ymmärrä mikä siellä Inglesissä viehättäää...hiekkaa löytyy vielä 6 kk kuluttua käynnistä....tai kyllä minä taidan vähän aavistaa mikä poikamiehen sinne vetää...

        Mikä sitten on oma suosikkikohteesi Kanarialla jos PC eikä Ingles käy? Gomera? La Palma vai ehkä El Hierro? Veikkaisin että Puerto Rico, tuo pieni kuuma kiulu.


      • Tollonvihaaja
        täyttä potaskaa kirjoitti:

        eikö voisi edes kerran puhua totta....joulukuussa takuulla sataa ja varsinkin on kysymyksessä PC jossa näkee jo vihreydestä että' on satanut ja paljon. Olet outo kaveri kun sinun lomalla vain on upeat kelit ja kuitenkin matkustelet Kanarialla juuri silloin kun siellä kurjimmat kelit. Ja tuota en myöskään ymmärrä mikä siellä Inglesissä viehättäää...hiekkaa löytyy vielä 6 kk kuluttua käynnistä....tai kyllä minä taidan vähän aavistaa mikä poikamiehen sinne vetää...

        Puerto de la Cruzissa on vihreää nytkin, vaikka paikalliset valittavat pitkään jatkunutta kuivuutta. Senkin voi selittää, mutten usko että ymmärrät. Normaaliälyiset ymmärtävät ilman selittämättäkin.


      • En usko että on pota
        täyttä potaskaa kirjoitti:

        eikö voisi edes kerran puhua totta....joulukuussa takuulla sataa ja varsinkin on kysymyksessä PC jossa näkee jo vihreydestä että' on satanut ja paljon. Olet outo kaveri kun sinun lomalla vain on upeat kelit ja kuitenkin matkustelet Kanarialla juuri silloin kun siellä kurjimmat kelit. Ja tuota en myöskään ymmärrä mikä siellä Inglesissä viehättäää...hiekkaa löytyy vielä 6 kk kuluttua käynnistä....tai kyllä minä taidan vähän aavistaa mikä poikamiehen sinne vetää...

        olemme mieheni kanssa käynyt kanarialla kahdesti joulukuussa kahdenviikon lomilla, kertaakaan ei ole satanut, hyvät säät on ollut, illat ja yöt vain olleet viileitä.


    • Kylmää ja lämmintä.

      Pakkaa vaan molempia...aamut on viileitä päivät lämpimiä, ja illalla on jo kylmä.

    • tamhelm

      On turhaa miinustella kylmän totuuden paljastavia viestejä talvi ilmaston viileiden päivien mahdollisuudesta. Osa päivistä on sellaisia että 99,9% liikkujista on pitkähihaiset ja lahkeiset päällä.

      Voin vaikka laittaa you tubeen todisteet.

      • matkakuumeinen

        Älä nyt rupea liioittelemaan! Varmasti paikalliset on tuollaisissa tamineissa...

        Ei sinne kukaan pakota lähtemään, joten jos haluatte varmaa lämpöä ja aurinkoa niin suunnatkaa lomanne kauemmas.

        Kanarialla on tähän aikaan yleensä suht. lämmintä, pitkähiaista ja -lahkeista kannattaa olla mukana iltoja varten. Jos kovin vilukinttu on, niin voi pakata myös lämpimämpää yötaminetta ja vastaavaa. Onhan se n. 20c ja puolipilvistä parempi mitä tämä Suomen tämänhetkinen sää vai olisitko mielummin täällä Suomessa jos lomasi aikana ei olekaan 25 varjossa ja täyttä aurinkoa koko aika?

        Älkää ylireagoiko ja ajatelkaa positiiviseesti! Siellä on ehkä nyt vähän tavallista kylmempää, mutta uskon että tarkenee!


      • ha
        matkakuumeinen kirjoitti:

        Älä nyt rupea liioittelemaan! Varmasti paikalliset on tuollaisissa tamineissa...

        Ei sinne kukaan pakota lähtemään, joten jos haluatte varmaa lämpöä ja aurinkoa niin suunnatkaa lomanne kauemmas.

        Kanarialla on tähän aikaan yleensä suht. lämmintä, pitkähiaista ja -lahkeista kannattaa olla mukana iltoja varten. Jos kovin vilukinttu on, niin voi pakata myös lämpimämpää yötaminetta ja vastaavaa. Onhan se n. 20c ja puolipilvistä parempi mitä tämä Suomen tämänhetkinen sää vai olisitko mielummin täällä Suomessa jos lomasi aikana ei olekaan 25 varjossa ja täyttä aurinkoa koko aika?

        Älkää ylireagoiko ja ajatelkaa positiiviseesti! Siellä on ehkä nyt vähän tavallista kylmempää, mutta uskon että tarkenee!

        Nyt taitaa "matkakuumeinen" itse ylireagoida ja liioitella... Jos et ole juuri parin viikon sisällä Puertossa käynyt, et voi tietää millaista sää nyt on. Turha siis neuvoa vaatetuksessa liian positiivisesti. Itse olen suht lämminverinen ja tarkenen aika hyvin, mutta meidän matkan aikana hotellilla osa ihmisistä valitteli, että vaatteiden kanssa on ollut ongelmaa, kun paljon vaan ihan hellevaatetta mukana, joten ne parit pitkät housut ja pitkähihaset oli kovassa käytössä viikon aikana :) mutta lomalla ei kannata turhaan stressata ja hyvin selvittiin mekin :)


      • R.O. Isto
        ha kirjoitti:

        Nyt taitaa "matkakuumeinen" itse ylireagoida ja liioitella... Jos et ole juuri parin viikon sisällä Puertossa käynyt, et voi tietää millaista sää nyt on. Turha siis neuvoa vaatetuksessa liian positiivisesti. Itse olen suht lämminverinen ja tarkenen aika hyvin, mutta meidän matkan aikana hotellilla osa ihmisistä valitteli, että vaatteiden kanssa on ollut ongelmaa, kun paljon vaan ihan hellevaatetta mukana, joten ne parit pitkät housut ja pitkähihaset oli kovassa käytössä viikon aikana :) mutta lomalla ei kannata turhaan stressata ja hyvin selvittiin mekin :)

        Ihmiset ovat erilaisia. Vaimo palelee ja tarvii villatakin, kun minä tepastelen mukavasti shortseissa ja t-paidassa. Vastavuoroisesti, kun minä valitan kuumuutta ja nukun parvekkeella märän lakanan alla, vaimo vetelee tyytyväisenä hirsiä täkin alla.


      • hemmetin kylmää
        R.O. Isto kirjoitti:

        Ihmiset ovat erilaisia. Vaimo palelee ja tarvii villatakin, kun minä tepastelen mukavasti shortseissa ja t-paidassa. Vastavuoroisesti, kun minä valitan kuumuutta ja nukun parvekkeella märän lakanan alla, vaimo vetelee tyytyväisenä hirsiä täkin alla.

        valitettavsti Kanarilla ei ole täkkejä hotelleissa vaan viltit. Ja voihan herra kokeilla nukkua parvekkeella kun Kanarialla on nyt n. 10-13C yöllä...siitä vaan ja sitten aamulla jääkylmään veteen...takuulla mukavaa rantalomaa.


      • Kyllä meillä
        hemmetin kylmää kirjoitti:

        valitettavsti Kanarilla ei ole täkkejä hotelleissa vaan viltit. Ja voihan herra kokeilla nukkua parvekkeella kun Kanarialla on nyt n. 10-13C yöllä...siitä vaan ja sitten aamulla jääkylmään veteen...takuulla mukavaa rantalomaa.

        oli kunnon täkit tammi-helmikuun taitteessa. Kaapista löytyi vielä extra-viltit jos joku olisi sellaisia tarvinnut. Ja ihan olivat hotellin omaisuutta, ettemme niitä Suomesta mukanamme tuoneet.
        Olimme Solvasa Atlantidassa Los Cristianoksessa.


      • reinoreissaaja
        hemmetin kylmää kirjoitti:

        valitettavsti Kanarilla ei ole täkkejä hotelleissa vaan viltit. Ja voihan herra kokeilla nukkua parvekkeella kun Kanarialla on nyt n. 10-13C yöllä...siitä vaan ja sitten aamulla jääkylmään veteen...takuulla mukavaa rantalomaa.

        Tolloääliö ...taas... pisteviivoineen... liikkeellä...
        Paljon mieluummin 10 kuin 30.
        Mistä sä mitään täkeistä tiedät, kun et ole käynyt missään - tuskin edes Suomenlinnan lautalla.


    • kulkuri

      Miksi kannatte vanhoja rytkyjänne ympäri maailmaa? Minulla on tapana matkata pienen kassin kanssa vanhat poisheitettävät romppeet yllä ja ostan aina uudet matkakohteessa. Vanhat heitän roskiin tai annan huonesiivojalle. Jos ei kaupoista löydy mieleisiä kuteita, menen Suomeen samoilla vanhoilla millä tulin, pesetän ne vain joskus matkakohteessa. Pääsen aina jonottamatta ulos kentältä. Aina ihmettelen kun suomalaiset vievät ison matkalaukun/nuppi makakohteeseen.

    • matkailija

      2011 joulukuussa 4 viikkoa puerto de la cruzissa ,sadetta tuli pari kertaa sen verrran että maa kastui.Muuten ilmat oli lämpimät mut rannalla aika tuulista.loistava retkeilykeli.

    • Päivällä tarkenee kyllä kesävaatteilla, mutta iltraisin on hyvä olla jotakin lämmintä kuten gollegepusero tai huppari. Yöksi laitoin merinovillakerraston ja sillä tarkeni kyllä nukkua.

    • Anonyymi

      Mitä pitäisi pukea päälle jos ulkona on +20°C ?
      T-paita ja shortsit?Pitkät housut ja pitkähihainen paita?

      • Anonyymi

        Turkis haalari mukaan. Mieluiten avattavilla läpillä jos tekee mieli vähän polkaista kuumia kundeja inglesissä.


    • Anonyymi

      Inglesin vehreässä paratiisissa on aina kesä kelit. Itse olen parhaillaan täällä Kuparipannun karaokessa. Laulu raikaa päivä karaokessa ja makkara perunat maistuu nälkäisille laulajille. Itse menen kohta myös laulamaan.

      T: eläkepappa

      • Anonyymi

        Hourulalaisen on ihan pakko kirjoittaa uniaan ihan joka ketjuun. Käynnistähän rollaatorisi ja lähde eläkepapparainen taas ties monennettako kertaa jo kolme vuotta sitten konkurssiin menneeseen karhubaariin.


    • Anonyymi

      Kuparipannubaarin legendaariset makkaraperunat sinappihunnulla maistuu kaikille pannun karaokessa. Taas jaksaa laulaa.

    • Anonyymi

      Kuparipannubaari on kyllä Inglesin paras karaokebaari. Lomalla me käydään aina pannun karaokessa.

    • Anonyymi

      Karaoke näyttäisi olevan useankin hourulan asukkaan suosiossa.

      • Anonyymi

        Karaoke on satojen miljoonien suosiossa. Ei kyse ole mistään hourulan asukkaista.
        Kuparipannubaari on Inglesin suosituin karaokebaari. Ei ässäkään mikään huono ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karaoke on satojen miljoonien suosiossa. Ei kyse ole mistään hourulan asukkaista.
        Kuparipannubaari on Inglesin suosituin karaokebaari. Ei ässäkään mikään huono ole.

        Ei missään niemessä mitään huonoa.
        Se on tietysti huonoa kannaltanne, että Pannu on kesätauolla ja aukeaa vasta lokakuussa.
        Saas nähdä onko josku tulevaisuudessa karaokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään niemessä mitään huonoa.
        Se on tietysti huonoa kannaltanne, että Pannu on kesätauolla ja aukeaa vasta lokakuussa.
        Saas nähdä onko josku tulevaisuudessa karaokea.

        Vaikuttaa kuitenkin siltä, että hourulalaiset ovat siellä. Tuskin sadoilla miljoonilla on tapana mennä suljettuihin paikkoihin kiekumaan.


    • Anonyymi

      Me ollaan just täällä Kuparipannun karaokessa. Tilattiin makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään ja laulu raikaa.

      • Anonyymi

        Kyllähän pannun karaoke on aika suosittu. Harmi kun pannussa ei ole keittiötä. Joutuu tyytymään makkaraperunakäristimellä tehtäviin makkaraperunoihin.


    • Anonyymi

      Tulimme just tänne Kuparipannun karaokeen. Kylläpäs täällä on kova meno. Porukka tanssii pöydillä ja olut virtaa.

    • Anonyymi

      Hengityslaite, ilmastointilaite

    • Anonyymi

      Sortsit ja turkishaalari. Näin olet varautunut kaikkeen.

      • Anonyymi

        Suosin kumia ja nahkaa. Silloin käy poikien kesken flaksi.


    • Anonyymi

      Toppatakki ja pitkät kalsarit on tarpeen Teneriffalla alkusyksystä kevääseen. Otan itse aina mukaan myös sadevaatteet. Koskaan ne eivät ole turhaan olleet mukana.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Aurinkolomalle haaveilijat menevät Inglesin vehreään paratiisiin tai Puertoon eli Puerto Ricoon.


    • Anonyymi

      Älä nyt ainakaan shortseja ota Teneriffalle mukaan. Pikemminkin lämmintä vaatetta tarvitaan. Pitkähihaisia paitoja ja lämmin takki ulkoilmaan. Kannattaa satsata myös laadukkaaseen kovaa tuulta kestävään sateensuojaan. Teneriffalla tuulee paljon ja tuuli on kylmä.

    • Anonyymi

      Lämmintä vaatetta paljon mukaan. Puerto de la Cruzissa ainakin on usein yöpakkasta eikä lämmityslaitteista hotellien huoneissa ole. Monet ottaa mukaan pienen lämmittimen tai pari matkalaukkuun. Pari 300 watin lämppäriä riittää pitämään makuuhuoneen plussan puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe