Heippa!
Te jotka suunittelette matkaanne Kreikan Kreetalle, suosittelen lämpimästi Agios Nikolaosta! Ihana pikkukaupunki josta on helpot kulkuyhteydet muualle saaree! Ismiset mitä ystävällisimpiä ja kaikki kaupungissa löytyy kävelymatkan päässä! Ollaan meijan perheen kanssa käyty sielä jokavuosi, eikä vieläkään tylsistytä palata sinne kuvankauniin paikan pariin! Ruoka mitä parhainta, iso kävelykatu, jossa paljon kauppoja ja itte kauoungissa rantoja 4!
Löysin vielä kivan videon kaupungista! Jos kiinnostaa!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YGWT0dpyA7M
AGIOS NIKOLAOS
Mymmeli34
2
427
Vastaukset
- love greece
kiva tietää, vois tonne mennä perheenkin kans. Mä ajattelin, että se vois olla myös kiva paikka viettää 10 vee hääpäivää ukon kans kahdenki. Vieläkö sieltä löytyy iltamenojakin? Nuorena tiedettiin tämä paikka bilepaikaks kesäisin. Ois sitte sekä rauhaa että iltaelämää, jos mieli tekee.
- ldkld
hyvä tietää :) Ollaan menossa nimittäin kesäkuussa...kerro lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804