Onko Hollolassaan missään karaolea keskiviikkoisin? Kuntakeskuksen alueella
Karaoke
7
283
Vastaukset
- m-i-c-k-e-y m-o-u-s-
Jaa-a, enpä tiedä.
Mutta jos olet kovin musikaalinen niin voisit tulla puhaltelemaan mun siniseen muoviseen mikki hiiri saksofoniin. Siis se on sellainen lelu-saksofoni mikki hiiri-aiheinen ja se on sininen muovista tehty. Musta olis kiva katsella ku sä puhaltelet siihen. - tyttönen
:D joo kyll toi mikrofoni taitaa olla se mun juttu. Vaikka kylhän toi disneykin menee
- M-I-C-K-E-Y-M-O-U-S-
Ok. No voitasko me joskus tavata niin voisit sitten puhallella siihen mikki hiiri saksofoniin? se on ihan valmiina tossa. Musta olis hirveen kiva katsella kun sä puhaltelet siihen.
- Kermaperse
Miten ois toi nahkafagotti?
- Perse Reikä Naamassa
Kermaperse kirjoitti:
Miten ois toi nahkafagotti?
- tyttönen
homot on just ihania. Ainaki meil on samat mielenkiinnon kohteet homojen kanssa ;D rupes vaan ketuttaa kun luin tota juttua. antaa kaikkien kukkien kukkien kukkia vaan jne.. :D.
- Ihme homoilua
Ei siinä mitään ihanaa on ku miehen sukupuolielin on ulosteiden tahrima.
Siitähän homona olemisessa on kyse.
Nää jätkät on ralli kuvassa ja en tarkoita neste-rallia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281