Ystävyys vs ihastuminen

Black Swan

Kertokaapa onnistuuko pelkkä ystävyys ihastuksen kohteenne kanssa.Miten koette tai käsittelette tunteitanne,jos tiedät,ettei toiselta voi saada enempää kuin ystävyyttä/kaveruutta.Voiko sellaisesta ystävyyssuhteesta tulla kestävä?Uskon,että kokemuksia varmasti monella kyseisestä asiasta on.

44

4324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelimerkitys

      Jos on pelkkää intohimoista rakkautta, niin ei taida onnistua. Riippuu tietty tilanteesta... jos kuvio on epäselvä, siis tyyliin on "jotain" mutta sit ei pystytä käsitteleen asiaa yhdessä, niin kyllä se jättää särön. Mut jos kumpikin kantaa vastuunsa, ystävyys voi syventyä ja jalostua.

      • ei yleensä onnistu

        Kohdalleni on sattunut useampikin nainen, joka ei juuri nyt halua mitään enempää (ehkä kuitenkin jonkun kanssa parin päivän päästä), mutta haluaa olla ystäväni. Itse en keräile entisiä heiloja ystäviksi ja jos en ole kiinnostunut, niin sanon sen myös suoraan.


      • vain ystävällistä

        Mitä se "jotain" on? Pitkiä, merkitseviä katseita; hiljaisia hetkiä, jotka kätkevät sisäänsä enemmän kuin tuhannet sivut tekstiä; varastettuja kosketuksia; avoimia kosketuksia, jotka kestollaan ylittävät tulkinnallisen aikarajan; hempeileviä viestejä; nimen lausumista 'turhaan', lähestymisiä ja vetäytymisiä; mustasukkaisia sutjautuksia; hellittelynimiä...


    • nappaarusinanaamaan

      Itselläni ihastuksen kohde teki selväksi että on ei-kiinnostunut. Aikaisemmin oli käytöksellään lähettänyt singaaleja, jotka olisivat voineet viestiä muutakin, mutta tunteideni tunnustamisen jälkeen hänen käytöksestään tippui pois kaikki kyseenalaiset merkit ja ystävyys alkoi vaikuttaa tosiaan vain ystävyydeltä hänen puoleltaan. Minä puolestani en palannut ihastumisasiaan enää sen koommin ja olen koittanut pitää huolta, etten tukahduta toista tunteillani, vaan käyttäydyn samalla lailla kuin kenen tahansa ystävän kanssa. Ei se kyllä ihan helppoa ole. Välillä tulee ihan kummallisia mustasukkaisuuden pistoksia tai tekee jostain käsittämättömästä syystä mieli ilkeillä, mutta tukahdetettua ne olen saanut ja tietoisesti yritän välttää mitään romanttisia haihatteluja pikku päänupissani. Kohta meidän välille tulee etäisyyttä eikä voida nähdä kovin usein ja toivon/oletan että silloin viimeistään tunteeni muuttuvat lopullisesti platoniseksi. Eli uskon että voidaan olla loppujen lopuksi vaan ystäviä, mutta sen verta kovaa hän kolahti että sydänystävyys tuskin onnistuu tai jäisin vaan haikailemaan jotain enemmän.

      • rusinananAm

        Mmm... aika jännää.Kaikki "saippua operan" ainekset.
        tukahdettuja tunteita,ihan kummallisia mustasukkaisuuden pistoksia
        ...ja...ja...ja ...ilkeily.


      • käypähoitosuositus

        Mitä nämä "signaalit" ovat?! Ei tarvi vastata, kun tiedän liiankin hyvin. Miksi, miksi, miksi? Halpamaista toimintaa. Heikko itsetunto ja oletus, että voi sanoa ja käyttäytyä miten vaan...satuttava kombo. Pakenisin.


    • mayaofthebattlefield

      No hei oishan se siistiä jos voitais ystäviä olla ja vieläpä tosi läheisiä sydänystäviä; niinkuin kuvittelit meidän silloin aiemmin olleen. Mutta minäpä kuvittelin silloin lisää. Kuvittelin sähköä. Kuvittelin että sinäkin huomasit sen miten aistin sinut huoneen toiselta puolelta. Kuvittelin että sinäkin vältit koskettamistani koska siinä oli jotain kummaa. Kuvittelin että nautit työntekemisestä niin lähekkäin että toisen hengityksen tahtiin melkein hengitti. Kuvittelin että kuvittelit meidän elävän lähekkäin jatkossa koska kumpikin oudosti tuntui toivovan sitä, ilman järjenhiventä. Kuvittelin että tarvitsit minua olemaan toisenlainen ystävä, juuri kummasti tällainen kuin olen, kontrastoimaan kaikkea ja kaikkia ympärilläsi. Olinpa hyvä kuvittelemaan! Kuvittelin jopa, että ehkä sinäkin kaipasit joskus koskettamistani niinkuin minä sinun.

      Onhan se kai kummallista monenkin mielestä ja sinunkin että nyt olen ollut sinulle etäinen. Muut eivät (kai) tiedä mitä silloin sinulle kerran kerroin, mutta koska kuvitelmat paljastuivat kuvitelmiksi, on minulle liian vaikeaa tavata sinua. Olet hieno ja kiltti edelleen ja myötätuntoinen varmaan, mutta minä olen edelleen hämmentynyt... uskon että pidän suojavarustukset päällä aina seurassasi sillä en ymmärrä minua enkä meitä. Hyvä on tähdätä kypsään kaveruuteen, mutta sydänystäviksi en meitä usko, niin pahasti väärinymmärsin kaiken. Mutta ennen kuin taas palataan ns "normaaliin" niin aion kerätä koriini muutamia juttuja jotta varmasti jaksan: ammatillista itsetuntoa, muutaman hyvän kaverin, taloudellista varmuutta, tyyliä ja tarkoin hiottua, kepeän filosofista asennetta.

      • yksi yksinkertainen

        ymmärrän sarkasmin. Minäkin 'kuvittelin', että hän oli tosissaan, ettei hän yksinkertaisesti vain voi muuten toimia niin kuin toimi. Olin väärässä. Näköjään mihinkään ei voi kuitenkaan luottaa. Haluaisin ymmärtää ja antaa anteeksi, mutta ei mun kapasiteetti riitä. Samassa ketjussa ollaan. "Sori, että vedätin sua nämä vuodet. Pelataan silti samassa kentällisessä ja ollaan kavereita." Siis täh?? Noinko yksinkertaista se on?


    • tuhatvuotta

      ihastuminen alkoi yhtäaikaa kun ystävyys ja toisinpäin,syntyi jotain todella ainutlaatuista yhteyttä ja minulle uutta.Kaunista.Aika on mennyt vaihtelevalla menestyksellä,ääripäistä toiseen,ystävä-vähä enemmän kuin ystävä,mustasukkaisuudesta ja riutumisesta ihan normaaliin ystävyyteen..tunteet ei oo täysin muuttuneet vaikka olisi mitä tehnyt mutta osaan elää niiden kanssa sillä me ei voida muuta olla eikä siitä mitään tulisikaan.enkä täysin varma ole mitä hän ajattelee minusta..en voisi elää ilman häntä ja haluan myös hänen parastaan joten tämä on näin. joskus on vaikeaa kun haluaisi koskea mutta ei voi,liian kaunis katseltavaksi vain..aina ajatuksissa,onneksi olet lähelläni myös ja siellä pysyt:)

      • utelija

        Miten reagoisit, jos hän tekisi aloitteen suuntaasi?


    • dbcvbbbbhh

      Ystävyys on mun ymmärryksen mukaan yhteenkuuluvuuden ilmaus ja perustuu keskinäiselle rakkaudelle ja kunnioitukselle. Siihen pitäisi kuulua ymmärrystä ja tukea, avoimuutta ja kykyä kohdata ja tulla kohdatuksi myös puutteineen. Harhaanjohtaminen vie vain nimensä mukaisesti harhaan. Jos on sotkettu yhdessä, myös jäljet korjataan...kyllä: yhdessä. Tämä tuntuu unohtuvan valitettavan usein.

      • 16+18

        Aina on niitä, jotka on tottunu jättään kaiken kuin p*skan p*rseestään


    • huhhahhei

      Nämä ketjut on kyllä mainioita, joku osaa lohkaista osuvasti aina jossain vaiheessa. Hyvä 16 18!
      Vaikka ei saa sanoa enää p*rs vaan perussuomalainen.

    • HuH*

      Ystävyys???Vaikea vastata. Ystäväni on sanonut minulle suoraan, että rakastaa minua ja on rakastunut minuun, mutta en silti tiedä tarkaan haluaako hän muuta kuin ystävyyttä. Kummallista, sillä myös itse olen häneen rakastunut ja sen myös hänelle suoraan sanonut, että rakastan häntä. Miten ihmeessä tämän voi tulkita? Onko tämä nykyaikaa, että voi sanoa rakastavansa, mutta ei oikeestaan tarkoita mitään sen syvällisempää. Sanotteko te muut ihan vaan huviksenne rakastavanne toisianne?

      • assi86

        Ystävää voi kyllä mun mielestä sanoa rakastavansa, tarkoittaen ystävyyttä..tai sitten jotain muuta. Mutta jos puhuu jo rakastumisesta, niin sitä ei kyllä voi tulkita enää ystävyyden tunteeksi. Se menee jo romanttisen rakkauden puolelle. Eri asia tietty sitten toimiiko sen tunteensa mukaan siltikään. En tiedä olosuhteita, joten en osaa siihen sanoa mitään.


      • semantiikkaahan tää

        Jos joku sanoo olevansa rakastunut, niin kyllä se tarkoittaa juurikin romanttisen rakkauden tunteenilmausta. Tietysti, jos lausujalla ei ole riittävää kielellistä kompetenssia ilmaista itseään tai muutoin haluaa herättää hämmennystä auditoriossaan, niin tulkinta voi olla toinenkin.


      • kommunikoinnin psta

        Toivoa sopii, ettei kukaan heittele huvikseen rakastavansa..mutta yhtälailla sopii toivoa, että jos sellainen tunne on, niin sen myös kertoo. Mitenkään jeesustelematta asialla, niin eikö tämä ole just niitä asioita, joissa ihmiset olis toivoneet enemmän rohkeutta, kun ovat siinä tilanteessa, ettei aikaa ja mahdollisuutta enää ole. Oli se rakkaus mitä laatua hyvänsä, niin se on arvokasta ja ansaitsee tulla tiettäväksi.


    • monimutkaisia

      juttuja, riippuu niin ihmisestä. Itse kyllä oon kertonut rakastavani ystäviäni, mutta en oikein kellekään muistaakseni kahdestaan ollessa, eli silleen yleisemmin monelle samaan aikaan :) (Joten ei varmaan ole tullut väärinkäsityksiä todella syvistä tunteista.) Eri ehkä on sitten, jos ystäväsi on sanonut sinulle kahdestaan ja todella tarkoittaen sitä.

    • Exheila

      Mä en ainakaan pystyisi olemaan ystävä sen kanssa, johon olen ollut rakastunut, sydänhän siinä särkyis aina uudestaan. Paitsi sitten vuosien päästä kun juttu on kuollut ja kuopattu. Kyllä ystäviä löytyy muualtakin kuin heiloista.

    • ahteripuoli asiasta

      Olishan se hienoa, jos pystyis etukäteen tunnistamaan ne tosiystävät... ystävyys on aina vaalimisen arvoinen asia, vaikkei se saisikaan kaikkia toivottuja piirteitä (not with all the benefits). Mä olen aina pitänyt itseäni vahvan intuition ihmisenä, mutta nyt mun itseluottamukseni ja itsetuntoni on tuhannen p#%lun päreinä. Luotin täysin ihmiseen, joka esitti mulle hellämielistä ja hyvää ystävää, houkutti mut avautumaan monella tavalla, ja sitten jätti täysin heitteille henkisessä mielessä. Ainoa vastaantulo hänen taholtaan oli joku v#¤un tekstiviesti. Eli kannattaa miettiä eräänkin kerran, uhratako aikaa ja tunnetta turhaan.

    • olet_mun

      Antoine De Saint-Exupery- Pikku Prinssi

      Ketun ja Pikku Prinssin dialogia:
      - Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä unohda sitä. Sinun on aina vastattava siitä, minkä olet kesyttänyt. Olet vastuussa ruusustasi...
      Ja sitten vielä :
      - Hyvästi, kettu sanoi. Nyt saat salaisuuteni. Se on hyvin yksin kertainen: Ainoastaan sydämellä näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.

      • bud rouge

        Sangen ylevää puhetta, mutta jos sydän on hakattu turvoksiin, niin ihan hippasen vaikea nähdä jotain ruusutarhoja.


      • 12+19
        bud rouge kirjoitti:

        Sangen ylevää puhetta, mutta jos sydän on hakattu turvoksiin, niin ihan hippasen vaikea nähdä jotain ruusutarhoja.

        ei ne tyypit näitä palstoja lue, joiden pitäisi lukea. Ne jatkaa matkaa itse piirretty sädekehä päänsä päällä ja esittää kolmansille jotain samarialaista kaikessa laupeudessaan...häikäilemätöntä peliä toisen ihmisen tunteilla. Sen alemmas ei pääse.


      • 17+19

        "Sinun on aina vastattava siitä, jonka olet kesyttänyt". Tämä kolahtaa kovaa!!


      • sama asia, eri tarina

        Sydän näkee, mihin suuntaan pitää kulkea, tietoisella mielellä on jalat, millä liikkua... Vanha itämainen "tarina" kahdesta kerjäläisestä, joiden pitää päästä pois palavasta metsästä. Toinen on sokea ja toinen rampa. Rampa nousee sokean reppuselkään ja homma pelittää... Ihminen on sokea ja rampa samanaikaisesti, mutta sillä on myös sydän ja ajatteleva mieli.


      • ei oo sama
        sama asia, eri tarina kirjoitti:

        Sydän näkee, mihin suuntaan pitää kulkea, tietoisella mielellä on jalat, millä liikkua... Vanha itämainen "tarina" kahdesta kerjäläisestä, joiden pitää päästä pois palavasta metsästä. Toinen on sokea ja toinen rampa. Rampa nousee sokean reppuselkään ja homma pelittää... Ihminen on sokea ja rampa samanaikaisesti, mutta sillä on myös sydän ja ajatteleva mieli.

        Vääriin...toi oli sun tarina

        ♥=Ja tämä tarina, on taas meidän :)
        "Ette te ole ollenkaan samanlaisia kuin minun ruusuni, te ette ole vielä mitään, hän sanoi niille.Te olette kauniita, mutta te olette tyhjiä, hän sanoi vielä. Ei teidän puolestanne voi kuolla. Tietenkin joku tavallinen ohikulkija voisi luulla, että minun ruusuni on samanlainen. Mutta se yksinään on teitä kaikkia tärkeämpi, koska minä olen juuri sitä kastellut. Koska juuri sille tein tuulensuojan. Koska juuri sen lehdiltä tapoin toukat (paitsi niitä paria kolmea, jotka jätin sitä varten, että kukka saisi nähdä perhosia). Koska juuri sen olen kuullut valittelevan tai kehuskelevan itseään tai joskus vaikenevankin. Koska juuri se on minun ruusuni." - Pikku Prinssi

        "Maan ihmiset, pikku prinssi sanoi, kasvattavat jopa viittä tuhatta ruusua yhdessä kukkatarhassa… eivät kuitenkaan löydä mitä etsivät… - Eivät löydä, vastasin.
        Ja pikku prinssi lisäsi: Silmät ovat sokeat. Pitää etsiä sydämellä." - Antoine de Saint Exupéry

        ANYWAY..Kirja, jota kannata lukea... ..


    • Lillukka

      Mä niin toivon, että se on mahdollista. Olla ystävä vielä ihastumisen jälkeen. En haluaisi menettää parasta ystävääni sen takia, että menin ja rakastuin. Mutta kyllä tässä aika rikki on mennyt, enkä tiedä onko ehjäksi pääsemistä, jos koko ajan olen toisen kanssa läheisissä väleissä. Vaikeammaksi tämän tekee se, että me vielä viriteltiin jonkun aikaa jotain suhteen tapaista vaikka tiesin, ettei meistä koskaan tule oikeaa paria, ettei mun ystävällä ole samanlaisia tunteita kuin mulla. Eli ihan omaa tyhmyyttä, että olen nyt tässä jamassa. Hetkeäkään en silti vaihtaisi pois. Mutta jotenkin tästä olis päästävä eteenpäin, saatava itsensä ja sydämensä taas ehjäksi, enkä oikein tiedä miten. Ehkä sitä on vaan pakko ottaa vähän etäisyyttä. :'(

      • Koo

        Minulla niin samanlainen tilanne. Nyt olen ottaunut etäisyyttä ja on auttanut, myönnän, mutta hänen näkemisensä voi taas muuttaa fiiliksiä..


    • törmäystyrmäys

      Niin, jää nähtäväksi. Veikkaan että hän naamio kokeilunhalunsa ystävyydeksi. Kokeiltuaan kaikki olisi siinä. Näihin on tullut törmättyä. Tästä ihmisestä uskon vain paljon enemmän. Vaikka toisaalta mitä ystävyyttä sellainen on, että toisen ehdoilla mennään. Mutta, kuten sanoin, nähtäväksi jää.

    • sydämen kalteritarina

      En pysty käsittelemään tunteitani kuin pienen hetken. Sitten tulee taas mieleen, kuinka lähellä hän oli, ja kuinka lähellä olin hänelle. Oliko se totta?! Tyytyisinkö vastaukseen ja voisin jatkaa elämää ja yrittää olla ystävä? En saa koskaan tietää.

    • onoff

      No kun tutustuimme jo yli puolen vuoden,mutta huomasin meillä jotain peliä jo viime syyskuusta lähtien ja nyt vasta "pitkällä"..Hän kyllä nainen hetero,mutta en tiedä vielä onko hänellä ihan kiinnostunut naisista tai ihastumassa tai rakastumassa minuun.Toki ihastun häneen yhä ja edelleen,mutta jos ystävyyttä pidetään niin selvä tuli.Saattaa ystävyyden kautta voi syntyä jotain tai ei mitään.Vaikka olisimme ystävinä jo esim.5 vuotta kun se voisi olla muuttaa tunteita,että ihastua tai peliä.Voi ollakin,että minulla vaikka viisi ihailijaa ja en saa tietää kumminkin.Sitä merkkejä voisi viittaa jotakin vaikuttaa ihastumisesta..Ei ehkä pari merkkiä riittää.En voisi kuvitella,että ystävystyimme ja vasta jotain peliä suuntaan "rajan ylittää"..Voihan se totta jos näin sytyttää.Kuulin jostakin,että bisset aika paljon eli vaikea tietää onko tuo tai ei..Hetero voi muuttaa bisseksi joskus jos elämän tilanne tai ystävyyden takia tai jotakin.Pitää vain näkemässä näkee mitä tapahtuu tulevaa.

    • 18+8

      Ensin tuttuja, sen jälkeen meistä tuli ystäviä, parhaita sellaisia, seuraavaksi rakastavaisia. Ihana suhdekuitenkin muuttui.. Nyt ystäväni haluaisi olla vain ystävä, ei kiellä kemiaa ja ottaisi vain rusinat pullasta. En vain pysty siihen.. nyt ei olla tuttujakaan..

    • 0,40e

      Vaikea on ainakin itseni olla ystävä. On ahdistavaa ja epämiellyttävää kuunnella hänen tarinoitaan hänen omista ihastuksistaan. Pakoonkaan ei oikein pääse, jos en pidä häneen yhteyttä, hän itse etsii minut jossain vaiheessa. Haluaisin hänet, mutten usko hänen haluavan minua, joskus ehkä oli toisin, hetken ajan.

      • 36 + 5

        Tiedän tunteen, kun itse haluaisi olla enemmän kuin ystävä ja toinen ei halua. Sitä tyytyy siihen ystävyyteenkin koska itse haluan olla tekemisissä ja viettää tämän ihmisen kanssa aikaa vaikka vain kaverina... huokaus..


      • foolish game
        36 + 5 kirjoitti:

        Tiedän tunteen, kun itse haluaisi olla enemmän kuin ystävä ja toinen ei halua. Sitä tyytyy siihen ystävyyteenkin koska itse haluan olla tekemisissä ja viettää tämän ihmisen kanssa aikaa vaikka vain kaverina... huokaus..

        Ei se loputtomiin jatku noin. Kukaan ei jaksa sellaista kärvistelyä. Todennäköisesti sulle tulee stoppi jossain vaiheessa ja yhteydenpito sun puolelta jää. Ei olis mikään ihme, jos asetelma tän jälkeen kääntyisikin ympäri. Olen kokenut osien vaihtuvan...


      • 36-5
        36 + 5 kirjoitti:

        Tiedän tunteen, kun itse haluaisi olla enemmän kuin ystävä ja toinen ei halua. Sitä tyytyy siihen ystävyyteenkin koska itse haluan olla tekemisissä ja viettää tämän ihmisen kanssa aikaa vaikka vain kaverina... huokaus..

        Niinpä.


      • 36+ 5
        foolish game kirjoitti:

        Ei se loputtomiin jatku noin. Kukaan ei jaksa sellaista kärvistelyä. Todennäköisesti sulle tulee stoppi jossain vaiheessa ja yhteydenpito sun puolelta jää. Ei olis mikään ihme, jos asetelma tän jälkeen kääntyisikin ympäri. Olen kokenut osien vaihtuvan...

        Ei varmaankaan, kyllähän sen tiedän.. ja olen nyt yrittänyt jo katsella muualle ja olla ajattelematta tätä henkilöä.. ja mielessäni päättänyt että vähennän yhteydenottoja. ehkä se helpottaa omaakin tilannetta.


    • ei onnistu

      Viitaten tuohon toiseen viestiketjuun, niin ystävyys on mahdotonta, jos on vedätetty. Jos vedättäjä ulkoistaa itsensä kaikesta tapahtuneesta eikä anna mitään selitystä.....haluais kuitenkin olla kaveria, mikä vaatii aikamoista pokkaa edes olettaa sellaista....voiko kukaan saada kaikkea antamatta itsestään mitään?!

      • 77777777777777

        mikä on sitten vedätystä?


      • oma/toisenjojo
        77777777777777 kirjoitti:

        mikä on sitten vedätystä?

        Käyttäydytään rakastuneen tavoin; ollaan kuin jokin yhteinen salaisuus yhdistäisi; otetaan kaikki irti ja annetaan juuri sen verran, että illuusio jostakin todellisesta säilyy...miksi? Mikä minä olen vastaamaan?! Sitähän mä juuri kysyin! Vastauksena dissaamista, tietojen panttaamista, hiljaista syyllistämistä, itsetunnon pilkkomista halventavin ja alentavin piikittelyin, mitätöimistä kaikin tavoin...yhtäkkiä mulla ei olekaan mitään roolia hänen elämässään, korkeintaan narrin osa, eikä ole koskaan ollutkaan, eikä ikinä tule olemaan. Tämä, arvon 77777777, on mun mitta-asteikolla vedätystä.


      • 77777777777777777777
        oma/toisenjojo kirjoitti:

        Käyttäydytään rakastuneen tavoin; ollaan kuin jokin yhteinen salaisuus yhdistäisi; otetaan kaikki irti ja annetaan juuri sen verran, että illuusio jostakin todellisesta säilyy...miksi? Mikä minä olen vastaamaan?! Sitähän mä juuri kysyin! Vastauksena dissaamista, tietojen panttaamista, hiljaista syyllistämistä, itsetunnon pilkkomista halventavin ja alentavin piikittelyin, mitätöimistä kaikin tavoin...yhtäkkiä mulla ei olekaan mitään roolia hänen elämässään, korkeintaan narrin osa, eikä ole koskaan ollutkaan, eikä ikinä tule olemaan. Tämä, arvon 77777777, on mun mitta-asteikolla vedätystä.

        Eihän se ole edes ystävyyttä. dissaamista ja syyllistämistä.. kuka sellaista tarvitsee edes ystävänä ja sellainen kyllä käyttäytyy muillekin niin ja todennäköisest nämä dissaaja ihmiseti ovat oikeasti itse aika yksinäisiä.
        Sellaisesta narrin roolista kannattaa hypätä äkkiä pois.
        Rakkauteen mutta ei myöskään ihmissuhteiseisiin kuulu millään lailla toisen alentaminen.


      • oma/toisen jojo
        77777777777777777777 kirjoitti:

        Eihän se ole edes ystävyyttä. dissaamista ja syyllistämistä.. kuka sellaista tarvitsee edes ystävänä ja sellainen kyllä käyttäytyy muillekin niin ja todennäköisest nämä dissaaja ihmiseti ovat oikeasti itse aika yksinäisiä.
        Sellaisesta narrin roolista kannattaa hypätä äkkiä pois.
        Rakkauteen mutta ei myöskään ihmissuhteiseisiin kuulu millään lailla toisen alentaminen.

        Olet oikeassa. Surullista, sillä tiedän, että hänellä on kaiken takana sydän paikallaan. Ja kyllä, välitän hänestä syvästi, kaikesta huolimatta.


    • vapaudenkaipuu

      Mulle se on ainaki vaikeaa. Joko ylenpalttisesti flirttailen tai ujostelen niin paljon etten saa sanaa ulos suusta. Saatan myös äksyillä. Ihastumisen tunne on niin vaikea saada pois päältä ja käyttäytyä normaalisti, muuten voisi pelkkä ystävyyskin onnistua.

    • 2017-2018

      Olin pitänyt ystävänä ja myöhemmin tunteeni kasvoi välittämisesta ja auttamisesta ihastumiseksi.. olen toivonut että tunne olisi molemminpuolista., mutta luultavasti ei.
      Rakkautta olen tuntenut naista kohtaan.
      Saa nähdä minne johtaa.. pysyykö ystävyys.
      ❤❤❤❤❤&❤❤❤

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe