Miten saa ystäviä?

1näinen

Viikon lapsellisin kysymys: miten saa ystäviä?

Selvästikään ai ainakaan olemalla oma itsensä, jos minusta on kyse. Olen tosi yksinäienn eikä minulla ole yhtään ystävää. Tuttavia toki on, mutta ei yhtään ystävää.

Miten näin voi käydä?

61

5493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdyn

      Samaa mietin itse ja nyt jos joku mulkku tulee tänne sanomaan: HANKI HARRASTUS. Niin voin ihan kokemuksella sanoa että ei minun kohdallani ainakaan auttanut.

      • 14+8

        Hanki toinen harrastus jos ensimmäinen ei toiminut.


      • Niinpä!
        14+8 kirjoitti:

        Hanki toinen harrastus jos ensimmäinen ei toiminut.

        Joo, mutta lisätään vielä ettei pelkkä harrastuksen hankkiminen riitä. Pitää myös olla aktiivinen ja yrittää tutustua muihin... Sillä tavalla saa kavereita, vaikka ihan ensimmäisessä harrastuksessa ei välttämättä tärppääkään.


      • 3+16
        Niinpä! kirjoitti:

        Joo, mutta lisätään vielä ettei pelkkä harrastuksen hankkiminen riitä. Pitää myös olla aktiivinen ja yrittää tutustua muihin... Sillä tavalla saa kavereita, vaikka ihan ensimmäisessä harrastuksessa ei välttämättä tärppääkään.

        Miksi et olisi aktiivinen?


      • Anonyymi
        Niinpä! kirjoitti:

        Joo, mutta lisätään vielä ettei pelkkä harrastuksen hankkiminen riitä. Pitää myös olla aktiivinen ja yrittää tutustua muihin... Sillä tavalla saa kavereita, vaikka ihan ensimmäisessä harrastuksessa ei välttämättä tärppääkään.

        Vaan sanoppa kuitenkin se, että miksi sen pitää aina olla minä, jonka pitää olla aktiivinen, miksei kukaan koskaan ole minuunpäin aktiivinen?

        Miksi minä en kelpaa kenellekään ystäväksi, ihan omana itsenäni ja itseäni tyrkyttämättä?

        Olen nyt jo 50v mies, eikä minulla ole ainuttakaan ystävää, vaikka erilaisia harrastuksia on harrastettu vuosikymmenien mittaan useita kymmeniä, ja eri porukoissa.

        Noiden harrastuksien kautta tutuiksi tulleiden henkilöiden kanssa, yhteydenpito jää aina vain siihen harrastamiseen, eikä myöskään työkavereista, ole koskaan muodostunut mitään muuta kuin työkaveruus.

        On kyse sitten harrastuksesta, työstä, tai aikoinaan opiskelusta, niin joka taholla on aina muodostunut ne omat kuppikuntansa, mutta minä olen jostain syystä aina jäänyt noiden kuppikuntien ulkopuolelle.

        Baareissa en ole käynyt enää 17 vuoteen, jolloin aloitin nykyisen parisuhteeni, mutta silloin kun vielä tuli käytyä, niin vastakkainen sukupuoli oli ainoa, jonka kanssa tuli juttua, eikä seuran saannissa ole sen suhteen koskaan ollut mitään ongelmia, mutta muusta porukasta on aina muodostunut vain samoissa paikoissa käyviä 'moi' tuttuja.

        Puolisoni ystävistä, tai heidän puolisoistaankaan en ole saanut ystäviä, enkä ole näiden vuosien aikana edes tullut kertaakaan kutsutuksi noiden luokse kyläilemään, vaikka heitä on kyllä kutsuttu toisinaan meille.

        50v eikä siis ainuttakaan ystävää, jonka kanssa voisi puolin ja toisin kyläillä, tai jolle voisin kertoa kuulumisia, tai jota minun asiat edes jossain määrin kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan sanoppa kuitenkin se, että miksi sen pitää aina olla minä, jonka pitää olla aktiivinen, miksei kukaan koskaan ole minuunpäin aktiivinen?

        Miksi minä en kelpaa kenellekään ystäväksi, ihan omana itsenäni ja itseäni tyrkyttämättä?

        Olen nyt jo 50v mies, eikä minulla ole ainuttakaan ystävää, vaikka erilaisia harrastuksia on harrastettu vuosikymmenien mittaan useita kymmeniä, ja eri porukoissa.

        Noiden harrastuksien kautta tutuiksi tulleiden henkilöiden kanssa, yhteydenpito jää aina vain siihen harrastamiseen, eikä myöskään työkavereista, ole koskaan muodostunut mitään muuta kuin työkaveruus.

        On kyse sitten harrastuksesta, työstä, tai aikoinaan opiskelusta, niin joka taholla on aina muodostunut ne omat kuppikuntansa, mutta minä olen jostain syystä aina jäänyt noiden kuppikuntien ulkopuolelle.

        Baareissa en ole käynyt enää 17 vuoteen, jolloin aloitin nykyisen parisuhteeni, mutta silloin kun vielä tuli käytyä, niin vastakkainen sukupuoli oli ainoa, jonka kanssa tuli juttua, eikä seuran saannissa ole sen suhteen koskaan ollut mitään ongelmia, mutta muusta porukasta on aina muodostunut vain samoissa paikoissa käyviä 'moi' tuttuja.

        Puolisoni ystävistä, tai heidän puolisoistaankaan en ole saanut ystäviä, enkä ole näiden vuosien aikana edes tullut kertaakaan kutsutuksi noiden luokse kyläilemään, vaikka heitä on kyllä kutsuttu toisinaan meille.

        50v eikä siis ainuttakaan ystävää, jonka kanssa voisi puolin ja toisin kyläillä, tai jolle voisin kertoa kuulumisia, tai jota minun asiat edes jossain määrin kiinnostaisi.

        Menkää ulos


    • kukaan ei tiedä

      Tää on aika suuri arvoitus et miten saa ystäviä.

    • 14

      Lohdutukseksi voin sanoa että et ole tuossa asiassa yksin.

    • tuula-neiti

      Huomasin jo aivan nuorena kylmän tosiasian että ihmiset useimmiten ystävystyvät sellaisten ihmisten kanssa joista on jotakin hyötyä heille itselleen. Yritin yläasteiässä hankkia ystäviä lahjomalla heitä pienillä tavaralahjoilla mm. meikeillä ja koruilla. Heti käänsivät selkänsä kun ei rahani enää riittäneetkään lahjojen ostamiseen heille. Itselleni on täysin vieras ajatus että laskelmoisin kylmän kliinisesti onko jostakin henkilöstä minulle jotain hyötyä, kannattaako tutustua häneen siltä kannalta. Muodostan ihmisistä mielipiteeni sen perusteella miten he kohtelevat muita ihmisiä, eläimiä ja ympäristöään.

      • 5

        Hokasit hyvin tärkeän asian.

        Tuollainen "hyöty-ystävyys" on hyvin yleistä hyväveliSuomessa, muualla sitä kutsutaan korruptioksi.

        Olen itsekin huomannut että todellisia pyyteettömiä ystäviä on hyvin harvassa, sellaisen jos joskus tapaa niin pitää olla todella onnellinen.
        Itse en ole vielä tavannut yhtäkään.


      • hyvä huomio

        Hyötysuhde on elinehto ystävyydelle. Ilman sitä ei tule oikeastaan minkäänlaista ystävyyttä.

        Tosin tuollaisen hyötysuhteen jälkeen on mahdollista säilyttää ystävyysvälit vaikkei sitä hyötysuhdetta myöhemmin olisikaan.

        Mutta harvoin se toimii niissä tapauksissa joissa ystävyys perustuu tuon kaltaiseen "maksamiseen". Eli pitää olla muitakin syitä yhteydelle.


    • oras finland

      1. Käy suihkussa.
      2. Ole oma itsesi.

      Jos ei toimi niin tarvitset myös dödöä.

      • Anonyymi

        Auttoiko joku Aikuinen? Et kai keksinyt moista näpäytystä itse.


    • miumaumour

      Netin kautta voi hakea ystäviä.
      Sitten juttelemalla avoimesti ihmisten kanssa.
      Kaikki lähtee siitä, että avaa suunsa (tai näppiksen).

      • naiset voittaa

        Netin kautta voi hakea ystäviä mutta eipä tuo monelta onnistu siltikään.

        Naisen kohdalla tuohon on paremmat mahdollisuudet kuin miehen kohdalla.


      • huoh.............
        naiset voittaa kirjoitti:

        Netin kautta voi hakea ystäviä mutta eipä tuo monelta onnistu siltikään.

        Naisen kohdalla tuohon on paremmat mahdollisuudet kuin miehen kohdalla.

        " Naisen kohdalla tuohon on paremmat mahdollisuudet kuin miehen kohdalla. "

        Millä tavalla? Olen nainen ja koulu on hyvin naisvaltainen, kukaan ei tule juttelemaan eikä kukaan pidä minusta siellä.

        Jos tarkoitat parisuhteen etsintää niin olet oikeassa. Mutta ainakaan naispuolisia kavereita ei aikuinen nainen enää mistään saa.


      • kysyn vaan
        huoh............. kirjoitti:

        " Naisen kohdalla tuohon on paremmat mahdollisuudet kuin miehen kohdalla. "

        Millä tavalla? Olen nainen ja koulu on hyvin naisvaltainen, kukaan ei tule juttelemaan eikä kukaan pidä minusta siellä.

        Jos tarkoitat parisuhteen etsintää niin olet oikeassa. Mutta ainakaan naispuolisia kavereita ei aikuinen nainen enää mistään saa.

        Saisitko seksiä halutessasi?


      • huoh............
        kysyn vaan kirjoitti:

        Saisitko seksiä halutessasi?

        Saisin, mutta pelkkänä hyödykkeenä oleminen on karmeampaa kuin syvinkään yksinäisyys.


      • lottamari<3
        huoh............. kirjoitti:

        " Naisen kohdalla tuohon on paremmat mahdollisuudet kuin miehen kohdalla. "

        Millä tavalla? Olen nainen ja koulu on hyvin naisvaltainen, kukaan ei tule juttelemaan eikä kukaan pidä minusta siellä.

        Jos tarkoitat parisuhteen etsintää niin olet oikeassa. Mutta ainakaan naispuolisia kavereita ei aikuinen nainen enää mistään saa.

        Täh? Miten niin ei saa? Aikuisilla nyt vasta onkin kyky hankkiutua keskustelemaan ja lähestyä toisiaan, kun ollaan AIKUISIA. Nuorilla ne kaikenmaailman estot tuppaa olemaan syy miksi ei saada kavereita ja ystäviä. Ollaan niiiin häveliäitä ja itsekriittisiä, että.


      • lähemät vittuun
        huoh............ kirjoitti:

        Saisin, mutta pelkkänä hyödykkeenä oleminen on karmeampaa kuin syvinkään yksinäisyys.

        Eli olet siis yksinäinen vapaasta tahdostasi. Painu v*ttuun täältä, et ole oikeasti yksinäinen.


    • .

      ensin pitää löytää itsensä ja parhaiten onnistuu ystävystyminen kun ei yritä vaan antaa tapahtua omalla painollaan

      • fysiikan lait

        Mikään ei tapahdu omalla painollaan, paitsi jos olet tosi painava!


    • näin se vaan on

      Ei tää oo ollenkaan lapsellinen kysymys. Minä olen miettinyt ihan samaa, taas viimepäivinä varsinkin. En vaan tajua, että mitä vikaa minussa on, kun en saa ystäviä. Luulisin, että olen ihan pidetty esim. töissä, mutta sellaista syvempää ystävyyttä en ole onnistunut löytämään. Ja olen ihan aidosti sitä mieltä nyt tässä vaiheessa jo, että se vika on minussa. Minussa on jotakin sellaista, minkä takia minun kanssa ei kukaan halua olla.

    • Tämä vinkki toimii

      Yksinäinen tapaa helpoiten muita ihmisiä festivaaleilla ym. kulttuuritapahtumissa. Ja Suomessahan festivaaleja & tapahtumia riittää, on kansanmusiikkifestaria, elokuvafestaria, sotilasmusiikkifestaria, jazzfestaria, rokkifestaria ja vaikka mitä tapahtumaa. Valitse mieleisesi tapahtuma, osta lippu ja mene sekaan.

      Jos ei ole kovin karismaattinen yksilö, kannattaa olla itse aktiivinen ja mennä juttelemaan vaikka kiinnostavista artisteista sopivan oloisen faniporukan kanssa. Siinä tulee aika helposti vaihdettua puhelinnumeroita ja voipi tulla kutsuja jatkoillekin. Ja toki jos puhelinnumeron saa niin voi joskus itsekin soitella että mites ois lähetkö keikalle/baariin/leffaan jne.

      Tämä toimii yleensä ns. baarireissuja paremmin, koska ainakin osa porukasta menee kultturitapahtumiin viihtymään muuten kuin humalan takia.

      • ei eroa tästä

        Niin festareita nyt on joka niemen notkossa mutta kuinka tutustut joihinkin kaveriporukoihin? Kyllä nämä porukat ovat yleensä omissa piireissään tai sitten toisten kavereiden kanssa.

        Eipä festareilla juuri monikaan yksin ole tai usein tutustumassa muihin.

        Se on oikeastaan sama jos menisit ihmisvilinään ja alkaisit puhumaan ihmisille. Harvempi puhuisi sinulle.


      • Kokeile edes
        ei eroa tästä kirjoitti:

        Niin festareita nyt on joka niemen notkossa mutta kuinka tutustut joihinkin kaveriporukoihin? Kyllä nämä porukat ovat yleensä omissa piireissään tai sitten toisten kavereiden kanssa.

        Eipä festareilla juuri monikaan yksin ole tai usein tutustumassa muihin.

        Se on oikeastaan sama jos menisit ihmisvilinään ja alkaisit puhumaan ihmisille. Harvempi puhuisi sinulle.

        No itsestähän se on kiinni. Jos et edes yritä niin et voi onnistua.

        Aina voi kysyä että sopiiko jos hengaan mukana hetken aikaa. Yleensä on sopinut.
        Harvemmin festareilla ihan täysiä mulkvisteja ovat, mutta jos nyt huono tuuri käy, niin eikun uutta putkeen.

        Mulle kävi pari vuotta sitten niin että nurtsilla istuessani halusi aiemmin tuntematon tyttö tanssittaa hetken aikaa, ja sehän sopi. Ei siitä mitään sen kummempaa seurannut, mutta hyvä mieli tuli.


      • Lisäapuja teille
        ei eroa tästä kirjoitti:

        Niin festareita nyt on joka niemen notkossa mutta kuinka tutustut joihinkin kaveriporukoihin? Kyllä nämä porukat ovat yleensä omissa piireissään tai sitten toisten kavereiden kanssa.

        Eipä festareilla juuri monikaan yksin ole tai usein tutustumassa muihin.

        Se on oikeastaan sama jos menisit ihmisvilinään ja alkaisit puhumaan ihmisille. Harvempi puhuisi sinulle.

        "Se on oikeastaan sama jos menisit ihmisvilinään ja alkaisit puhumaan ihmisille."

        Ei todellakaan ole sama. Eikö yksinäisillä ole sosiaalista tilannetajua sen vertaa, että älyäisi jutella kun meno ei ole valtavan hektistä? Odota rauhassa sitä suvantopaikkaa, lähesty ihmistä, joka on rauhallisen oloinen tai asettumassa syömään/juomaan jotain. Kysy saako liittyä seuraan. Siitä se lähtee.


    • -----------------

      Tällä palstalla tämä ei ole ollenkaan tyhmä kysymys. Koko palstaa tuskin olisi jos nykyiset lukijat tähän kysymykseen vastauksen osaisivat jo antaa tai sen itse löytäisivät.

    • :( ............

      Minä olen oma itseni enkä esitä = 0 kaveria
      Menen harrastukseen, siellä on ne samat tyypit joka kerta = 0 kaveria
      Menen ulos ja kysyn random ihmiseltä haluaako hän tutustua = 0 KAVERIA!!!!

      Kavereita ei saa tässä yhteiskunnassa. Pariutuakin pitäisi suunnilleen vain sukulaisten tai serkunserkkujen kanssa koska Tuntemattomat Ihmiset ovat UHKA.

    • lottamari<3

      Esittäisin vastakysymyksen, että missä iässä ystävän saaminen tuntuu kaikkein tärkeimmältä ja meneekö ajatus niin, että vanhemmiten ei sillä ystävällä niin enää ole väliä, jos vierellä on hyvä kumppani, joka täyttää kaikki yhdessä olemisen ja tekemisen tarpeet ja toiveet?

      Minusta ystäviä ei tarvitse hankkimalla hankkia vaan olemalla itse avoin, niin voi vaikka koiran ulkoiluttajan kanssa alkaa jutustelemaan, eikä siinä sen kummempaa ystävyyttä tarvita, riittää että on kohdannut ihmisen, jonka kanssa on voinut jakaa ajatuksia ja jutustella hetken.

      Tärkeämpi minusta on löytää itselleen loppuelämän kumppani ja sellainen suhde, jossa kaikki tarpeet tulevat tyydytetyksi. Ns. ystäviä voi tulla ja mennä, heidän kanssaan voi viettää joskus aikaa ja jutella, mutta hyvä kumppani on kuitenkin se tärkein ja paras ystävä, jolle kaikki syvimmätkin salaisuudet ja ajatukset uskaltaa, haluaa ja voi kertoa.

      Minusta ystävien tehtävä loppuu siihen tai ainakin sen merkitys vähenee, kun on löytänyt sopivan kumppanin elämäänsä ja omat tarpeet sen kautta tulevat tyydytetyksi.

      Ystäviä voidaan olla jokainen tosillemme, mutta sitäkin tärkeämpää mielestäni on löytää kumppani, joka sielultaan on samanlainen ja jonka kanssa haluaa jakaa niin arjen kuin juhlan, ilot ja surut ja elmän kaikki murut.

      Ystävät tulevat ja menevät, mutta uskollinen rakastava kumppani jää.

    • fgdsadfgjhytre

      Pystyykö miesystävä tyydyttämään kaikki henkiset tarpeet? Entäs jos ei ole naispuolisia ystävi joiden kanssa puhua naisten juttuja? Voi aww, on se kyllä varmasti niin helppo poistaa yksinäisyys hankkimalla kumppani tai vähintään seksiseuraa, ystäviä ei tietenkään tarvi. VOI AWW AWW.

      • lottamari<3

        Naisten juttuja? Siis mitä naisilla on sellaisia juttuja mitä mies ei ymmärtäisi? Ei kai sellaista ihmistä maailmasta löydykään, joka tyydyttää ihan kaiken pienimmätkin sinun tarpeet, aina jää jotain täyttymättä.

        Naisilla vaan on se paha tapa, että he ovat ääääärettömän kateellisia, jopa sille hyvälle ystävälleenkin ja vaikka esittävätkin hyvää ystävää, niin takana päin heillä on yleensä tapana riepotella toisen asioita muille ja puhua ohi suunsa. Lisäksi, on vain harvoja sellaisia naisia, jotka ovat yhtä lojaaleja toisilleen kuin mitä miehet ovat. Nainen on toiselle naisella aina kilpailija, susi ja kateuden kohde olipa heillä mielestään kuinka hyvä suhde tahansa, aina löytyy pientä kismaa ja sitä ja tätä, että mikään ei ole hyvin ja toisella on kaikki ja minulla ei..

        Naisen paras ystävä on mies, niin mies....tai ainakin itse tulen ja aina olen tullut paremmin juttuu miesten kuin naisten kanssa. Koulussakin välitunnilla olin aina poikien kanssa, jossa huumori kukki ja oltiin reiluja, kun tytöt sipisivät, supisivat ja juorusivat toisista...ja pälyilivät nurkissa.

        Minulle mies on se reilu kaveri, ystävä, hyvä luotto kumppani jne...Naisia kartan, tulen heidän kanssa juttuun, mutta en pidä naisten tyylistä hoidella asioita, heidän tavastaan olla esillä ja tehdä itsestään tärkeitä ja korvaamattomia joka asiassa ja olla nokka norsun kärsällä joka asiassa ja esittää jatkuvasti loukkaantunutta....

        Minulla on vain harva, toisin sanoen kaksi hyvää naisystävää, jotka ovat henkisesti niin kypsiä, että heidän kanssaan voi pitää yhteyttä silloin kun tahtoo ja ei tarvitse selitellä, eikä vääntää rautalangasta asioita, ovat herkkiä kuulemaan ja kuuntelemaan ja heidän seura jättää aina hyvän fiiliksen. Sitten on niitä tättäröitä, jotka vaan uteliaisuuttaan haluavat ystävää leikkiä....ja joiden seura jättää pashan maun kielelle.


      • Anonyymi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Naisten juttuja? Siis mitä naisilla on sellaisia juttuja mitä mies ei ymmärtäisi? Ei kai sellaista ihmistä maailmasta löydykään, joka tyydyttää ihan kaiken pienimmätkin sinun tarpeet, aina jää jotain täyttymättä.

        Naisilla vaan on se paha tapa, että he ovat ääääärettömän kateellisia, jopa sille hyvälle ystävälleenkin ja vaikka esittävätkin hyvää ystävää, niin takana päin heillä on yleensä tapana riepotella toisen asioita muille ja puhua ohi suunsa. Lisäksi, on vain harvoja sellaisia naisia, jotka ovat yhtä lojaaleja toisilleen kuin mitä miehet ovat. Nainen on toiselle naisella aina kilpailija, susi ja kateuden kohde olipa heillä mielestään kuinka hyvä suhde tahansa, aina löytyy pientä kismaa ja sitä ja tätä, että mikään ei ole hyvin ja toisella on kaikki ja minulla ei..

        Naisen paras ystävä on mies, niin mies....tai ainakin itse tulen ja aina olen tullut paremmin juttuu miesten kuin naisten kanssa. Koulussakin välitunnilla olin aina poikien kanssa, jossa huumori kukki ja oltiin reiluja, kun tytöt sipisivät, supisivat ja juorusivat toisista...ja pälyilivät nurkissa.

        Minulle mies on se reilu kaveri, ystävä, hyvä luotto kumppani jne...Naisia kartan, tulen heidän kanssa juttuun, mutta en pidä naisten tyylistä hoidella asioita, heidän tavastaan olla esillä ja tehdä itsestään tärkeitä ja korvaamattomia joka asiassa ja olla nokka norsun kärsällä joka asiassa ja esittää jatkuvasti loukkaantunutta....

        Minulla on vain harva, toisin sanoen kaksi hyvää naisystävää, jotka ovat henkisesti niin kypsiä, että heidän kanssaan voi pitää yhteyttä silloin kun tahtoo ja ei tarvitse selitellä, eikä vääntää rautalangasta asioita, ovat herkkiä kuulemaan ja kuuntelemaan ja heidän seura jättää aina hyvän fiiliksen. Sitten on niitä tättäröitä, jotka vaan uteliaisuuttaan haluavat ystävää leikkiä....ja joiden seura jättää pashan maun kielelle.

        Kumppanit ja puolisot eivät ome ystäviä.. ne on muuta, elämänkumppaneita, perheen toinen aikuinen. ystävät on eria asia etkä voi vaatia kumppaniasi olemaan kaikki se mitä ystävät ovat..


    • Huoh....

      Olen kerran koittanut iskeä miehen ulkona, baareissa tai vastaavissa kun en käy. Vähän säälittäväähän se oli ja mies sanoi tomerasti EI KIITOS.

      Jooh, ei kannata yrittää. Jos haluat miehen, mene baariin tai jää yksin.

      • ,.-123

        Tuota samaahan miehet joutuvat kokemaan naisseuraa etsiessään jatkuvasti, niin netissä kuin reaalimaailmassa. Eikö tasa-arvo ja sukupuoliroolien häviäminen olekaan niin kivaa?


      • lottamari<3

        Miehiä on kaikkialla, miehiä saa kaikkialta ja valinnan varaakin vielä onneksi hyvin löytyy. Baari on hyvä paikka etsiä seuraa, mutta ei tosiaankaan ainoa. Miehen voi löytää ihan siten kuin itse tahtoo, on vaan kiinni siitä tahtoooooooko ja tahtooko tosissaan muuta kuin yhden illan kerta tutustumisen....niistä en sano mitään.--joo

        jokainen varmasti löytää itselleen seuraa se on aivan varma ja saletti asia. Niin helpoksi se on tänä päivänä tehty.


      • Voisitko kertoa

        Jos olisit reilu niin kertoisit samalla ne 2 tusinaa piilotettua lisävaatimusta siitä millainen miehen pitää olla että se kelpaa sinulle.


      • lottamari<3
        Voisitko kertoa kirjoitti:

        Jos olisit reilu niin kertoisit samalla ne 2 tusinaa piilotettua lisävaatimusta siitä millainen miehen pitää olla että se kelpaa sinulle.

        En tiedä keneltä kysyt, mutta minulla on vain yksi vaatimus miehen suhteen.


      • Kerro nyt sinä edes
        lottamari<3 kirjoitti:

        En tiedä keneltä kysyt, mutta minulla on vain yksi vaatimus miehen suhteen.

        En usko.

        Kuitenkin haluat että se on kalju, lävistetty, isomunainen, rikas, komea ja älykäs.


      • Anonyymi
        Kerro nyt sinä edes kirjoitti:

        En usko.

        Kuitenkin haluat että se on kalju, lävistetty, isomunainen, rikas, komea ja älykäs.

        Heh heh! Kaikki nuo ominaisuudet eivät kulje yhdessä ja samassa paketissa.


    • Hyvää

      Hyvä lottamari

    • n31..

      Tuon kun tietäisi, niin minullakin voisi olla ehkä edes se yksi ystävä. Monenlaisia juttuja olen kokeillut ja enkä oikein keksi enää mitään keinoa tuohon..Viikonloppuisin varsinkin yksinäisyys tuntuu, kun ei ole kaveria jolle soittaa tai tavata. Yksi kaveri olisi siis suuri lahja pienelle ihmiselle.

      • ssdsfsffsfsf

        Viikonloppuna tämä yksinäisyys tosiaan oikein korostuu. Onneksi on tämä netti, niin nykypäivänä yksinäisetkin voi halutessaan kohdata vähän helpommin. Ei muuta ku laitat S24 Treffeille ilmoituksen, jossa kerrot itestäs ja millaista seuraa haet. Seksiseuraa siellä sitten tarjotaan aika paljon, mutta eipä niihin pakko ole vastata. Onkohan pelkästään kaveriseurana hakemiseen jotain parempia saitteja kuin tuo S24 Treffit?


    • enmätiiä

      Siksi että niiden mielestä sussa on jotain vikaa.Taidat olla täys P***A

      • sfsgdgggsgs

        Taidat puhua nyt itestäs? ;)


    • sdadadadaadada

      Just susta=)

    • Kavereita

      Hei! Olen 14 vuotias ja mulla on kyllä koulussa kavereita mut ei ne oo mitään parhaita kavereita niiden seurassa mua alkaa usein vaan ärsyttää ja tuntuu et oon yksinäinen. Haluisin hyvän ystävän, jonka kanssa voin puhua kaikesta ja olla vaan ja voisin soittaa kun huvittaa. Meiän koulusta tuskin ketään löytyy, harrastan ratsastusta tulen siellä kaikkien kanssa toimeen mut ei nekään tuu olee mitään hyviä ystäviä, en oikeen tiedä mistä niitä löytäisi, kaipaan joka tapauksessa hyvää ystävää. Oon vaan joka päivä yksin ja tulen koulusta kotiin ja teen koulu jutut, se alkaa vaan tympii!

    • Onhan tuo profiili suomi24 treffeillä, mutta enää ei edes tule venäläisiltä tytöiltä viestejä. Tinderiäkin koittanut, mutta sielläkin matchit on näitä venäläisiä, jotka eivät sitä normisuhdetta etsi.

      Tein aikoinaan yhden aloitteen ja valitsin sieltä keskivertoa heikomman ehdokkaan, eli en tavoitellut mitään missiä. Muutamilla treffeillä käytiin ja jonkun kerran on senkin jälkeen tavattu, mutta tuntui tytöllä olevan sen verran kovat vaatimukset ja halu pomottaa, että ei siitä hommasta oikein tullut mitään.

      Kai noita ystäviä saa kun on se aktiivinen ja palveleva osapuoli, mutta aina on kaveri/ystäväsuhteissa ollut minä, joka ottaa pyyteettömästi yhteyttä. Kaverit ovat kyllä ottaneet yhteyttä, kun ovat tarvinneet jotain apua, esim autokyytiä.

      • Muorinuori

        Kävin kurkkaamassa treffiprofiiliasi! Jos olisin ikäisesi, ottaisin varmasti yhteyttä sinuun.


    • Mitä iässä on vikaa? Voihan sitä keskustella niitä näitä ja luoda kontakteja. Jos olet vanhempi, niin kertoa esimerkiksi elämänkokemuksiasi tai nuorempi, niin nuorten tekemisistä. Yleensä samanikäisten kesken keskustelu tyssää liikoihin vaatimuksiin, kun etsitään parisuhdetta tai sitä täydellistä ystävää.

      Ikä on vain numeroita ja ajatukset saattavat poiketa hyvinkin paljon samanikäisten kesken.

      Esim yksi treffi-ilmoitus oli muuten mukava, mutta nainen ilmoitti, että mies ja nainen eivät voi olla vain ystäviä, joten muut vastakkaisen sukupuolen kontaktit eivät käy.

    • Huonoitsetunto

      Itse saan ystäviä tai kavereita vain muiden kavereiden kautta. Johtuu varmaan surkeasta itsetunnosta. Oon arka ja epävarma yksin uudessa porukassa mutta jos siellä on edes yksi kaveri niin pystyn juttelemaan muille. Aiheuttaa ongelmia kun joutuu täysin uuteen ympäristöön mistä ei tunne ketään vaikkapa uusi koulu.. yleensä olen saanut ajan kuluttua ystäviä mutta se on tuskasen pitkä tie. Yksi neuvo on että älkää juoko hirveitä kännejä tai edes pientä hiprakkaa enempää tuntemattomassa porukassa jos kärsitte huonosta itsetunnosta. Tekee morkkiksen ja törttöilyjen takia sata kertaa vaikeampaa enää tutustua niihin. En edes tiedä olenko sanonut jotain väärää tai tyhmää mutta joka ikinen asia mitä olen sanonut muistan aamulla ja saan kylmiä värejä ja pahan olon kun muistelen niitä ja mietin että miksi helvetissä en voinut pitää naamaani kiinni.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo enää ystävää mitä teen

    • Mulla ei oo enää ystävää mitäteen

    • Anonyymi

      Ainakaan kaikki eivät saa ystäviä olemalla oma itsensä. Mikä neuvoksi?
      Sanoisin, että huonoimpia puoliaan siitä omasta itsestä ei pitäisi tuoda esiin. Ole sen sijaan siisti ja ystävällinen, ota toinen huomioon! Tee se toinen onnelliseksi kanssasi edes pienen hetken.

    • Anonyymi

      Minä aina yksin miten valmistautua jos kuolema tulee?
      Olen yksin eläkeläinen nainen huolestuttaa mutta mihinkä apuun ei voi enää luottaa kuolee vaan saappaat jalassani.

    • Anonyymi

      Minä haluan laittaa ilomutuske neti
      Minä olen pirjo Hattunen 54 vuotias nainen ilomantsita
      Etsii Mies ystävät sähkö posti vaihto ilomantsita
      Ikä saa olla 43 vuotias mies asu miellän Ilomantsissa
      Harrastan virkkan neulon lenkele lue kirjoja katos telvistoa salatut elämät lenkele piirrän palapeliä teen kirjekuoria maalaan tauluja

    • Anonyymi

      Miten saan ystävän jään yksin koska muut leikkii vaan jotain ja mä jään yksin

    • Anonyymi

      Ystäviä saa kysymällä ja tutustumalla muihin.

    • Anonyymi

      Oen samaa mieltä, ei aikuisena ole kovin helppoa saada ystäviä eikä ole helppoa pitää vanhoistakaan kiinni. Tulee puolin jos toisin sairauksia ja muita ongelmia läheislle ja ne syö ihmistä ja jää kärvistelemään ongelmiensa kanssa yksin, ei niitä murheita voi jakaa.. jutustella voi joskus jotain mutta ei mitään syvällisempää enää tule sanotuksi ja uusiin ihmisiin ei ole luottoa yhtään.

    • Anonyymi

      Raiskaan mielelläni muita, jos saan luvan


      Kokoomuslainen

    • Anonyymi

      Olen niilo22 ja tykkään haistaa vittuka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe