Onko kokemuksia Feliwaysta? Ostin sekä haihduttimen että pullon kun pentu tuli mutta huutaa ja on hermostunut siitä huolimatta. Harmittaa kun ei ollut mitään halpaa edes. Ja tiettyä mattoa ja sohvaa kynsii, nekin olen käsitellyt suihkeella. Raapimislaudasta ei ole moksiskaan.
Apua.
Feromoni?
6
2518
Vastaukset
- AlluKolli
Minkä ikäinen se on? Montako päivää se on huutanut? Sehän olisi sairas jos ei huutaisi. Jos luulit että feliwayllä voi huumata kissan tunteettomaksi olit väärässä.
Kissa kynsii sohvat ja nojatuolit, sen jokaisen kissaa harkitsevan pitäisi tiedostaa, pahimillaan ne jyrsii sähköjohdot ja repii tapetit ja puree yöllä varpaasta
Kyllä se siitä...kissasi sopeutuu uuteen kotiinsa, toivottavasti sinäkin sopeudut kissaasi. - Karkkikisut
Vuorokausi on mennyt. Onko tehoa havaittavissa? Kyllä itse olen ollut tyytyväinen tuohon tuotteeseen. Mutta onhan se selvää, että pennun sopeutuminen vie aikansa joka tapauksessa. Kyllä siinä pitää olla kärsivällinen. Jos pikkuinen on hädissään, niin sinun on vaan sitä siedettävä ja yritettävä tehdä sen olo mahdollisimman helpoksi. Tottakai pikkuinen kynsii ja raapii, niinhän ne aina tekevät. Sinä olet se, jonka on sopeuduttava.
Kultakalakin olisi ollut vaihtoehto...- mikä neuvoksi
Onko nyt ihan pakko vastata ilkeästi kun ihan vain asiallisesti siksi kyselin että onko tökötistä kokemuksia. Olen omistanut monta kissaa mutta yksikään ei ole näin reagoinut. Joten ihan turhaa kertoa minulle mitä kissat tekevät, tiedän sen kyllä.
Ja kun tuote on minulle uusi niin halusin kysyä kokemuksia, onko se rikos?
Ja että huumata kissa... voi hyvä sylvi, eihän se ole tarkoitus! Miksi tuotetta myytäisiin jos sitä ei olisi sopivaa käyttää tai jos siitä olisi kissalle vahingollista. Monet kasvattajat käyttävät sitä näyttelymatkoilla vähentämään stressiä ja varmasti tarkoitus ei ole huumata kissat. Tosi typerä kommentti.
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Missä muualla voi muka saada kokemuksia jostain asiasta jos ei keskustelupalstalla.
Tiedän kyllä että liskoja ja kultakaloja voi ottaa helpoiksi lemmikeiksi, kärpäsiäkin voi katsella, minusta on aika lapsellista ja ilkeää vastata noin. Mutta tämähän on tunnetusti roskapalsta jossa kai on turha toivoa asiallista vastausta.
Kissa on nyt ollut viisi vrk meillä ja sama jatkuu. Ja on reilusti luovutusikäinen.
Olisi ihan hyvä jos joku viitsisi vastata asiallisesti. Kiitos. - provolle
mikä neuvoksi kirjoitti:
Onko nyt ihan pakko vastata ilkeästi kun ihan vain asiallisesti siksi kyselin että onko tökötistä kokemuksia. Olen omistanut monta kissaa mutta yksikään ei ole näin reagoinut. Joten ihan turhaa kertoa minulle mitä kissat tekevät, tiedän sen kyllä.
Ja että huumata kissa... voi hyvä sylvi, eihän se ole tarkoitus! Miksi tuotetta myytäisiin jos sitä ei olisi sopivaa käyttää tai jos siitä olisi kissalle vahingollista. Monet kasvattajat käyttävät sitä näyttelymatkoilla vähentämään stressiä ja varmasti tarkoitus ei ole huumata kissat. Tosi typerä kommentti.
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Missä muualla voi muka saada kokemuksia jostain asiasta jos ei keskustelupalstalla.
Tiedän kyllä että liskoja ja kultakaloja voi ottaa helpoiksi lemmikeiksi, kärpäsiäkin voi katsella, minusta on aika lapsellista ja ilkeää vastata noin. Mutta tämähän on tunnetusti roskapalsta jossa kai on turha toivoa asiallista vastausta.
Kissa on nyt ollut viisi vrk meillä ja sama jatkuu. Ja on reilusti luovutusikäinen.
Olisi ihan hyvä jos joku viitsisi vastata asiallisesti. Kiitos.Mikä on reilusti luovutusikäinen?
- Meidän tyttö
mikä neuvoksi kirjoitti:
Olisi ihan hyvä jos joku viitsisi vastata asiallisesti. Kiitos.Olen ostanut Prismasta Catnip Sprey nimistä ainetta "suihkupullossa".Meillä kissa raapi ovia ,lattiaa ja huonekaluja.
Kun laitoin kyseistä ainetta ,niin raapiminen väheni huomattavasti.Eikä se ole mitään "huumetta" ,turha pelätä ,että siitä olisi jotain haittaa kissalle ,eihän se sitä syö tai edes nuole,se haju vain tuottaa mielihyvää.
Meillä on iso raapimapuu ja kun se käyttää sitä ,niin kehun paljon sitä.
Voi mennä pitkäkin aika ennenkuin kissa tottuu uuteen kotiin varsinkin jos on jo muutaman vuoden ikäinen..Itse otin kissan kissatalosta ja leikkautin sen.
Se rauhoitti paljon sitä.Kissa saa olla sylissä ja saa rapsutuksia ja sen kanssa
ollaan ja leikitään paljon.
Vie aina aikansa ennenkuin totutaan puolin ja toisin,mutta hyvällä saa enemmän aina aikaan ,kuin pahalla,oli sitten kysessä eläin tai ihminen. - *****************
provolle kirjoitti:
Mikä on reilusti luovutusikäinen?
Älä jaksa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781