Tekniikan Maailman talviautotestissä uusi kupla sai kehuja lämpimyydestään. Pieni TSI-moottori ei siis sinällään kelpaa kylmyyden syntipukiksi, ilmeisesti lämmönvaihtimeen ja kiertojärjestelmään on tehty jotain parannuksia. Hyvä näin.
Beetle lämmin talviauto
8
1387
Vastaukset
- VAGniikan maailma
Tuotantoviikosta 50/2011 lähtien Beetleen on asennettu PTC-vastukset.
Kun tarkastat TM:ssä olleen Beetlen rekisterinumeron, huomaat, että auto on pyörinyt jo täällä Suomen kamaralla viime vuoden Demotour-kiertueella, jolloinka se on "tuotettu" tehtaan linjastolta ennen tuota viikkoa 50.
Tästä päästään siihen, että autoon oli lisätty Talviautotestin arvosteluun vaikuttavia lisävarusteita.
Jos ostat Beetleä käytettynä, niin tarkasta, että ko. autosta löytyy PTC-vastukset.- VoiMikäPelle
Väität siis, että testissä olleeseen Beetleen on jälkeenpäin asennettu PTC-vastukset? Mitä muuta typerää kenties haluat väittää?
- osssss
VoiMikäPelle kirjoitti:
Väität siis, että testissä olleeseen Beetleen on jälkeenpäin asennettu PTC-vastukset? Mitä muuta typerää kenties haluat väittää?
Jälkiparannus lienee vaaditaan muihinkin TSI autoihin maahantuojan laskuun kuten kaasupoljinkin?
- Voe tavatonta
VoiMikäPelle kirjoitti:
Herra on hyvä ja tarkastaa mistä tuotantoviikosta lähtien Beetleen asennettiin PTC-vastukset vakiona.
Ja perään kun tarkastat TM:n Talviautotestiin osallistuneen Beetlen ensirekisteröimispäivämäärän, niin päädyt lopputulokseen, että jälkiasennettuja ne oli.
Eri mieltä edelleen? - vaadin rankkua
Voe tavatonta kirjoitti:
Herra on hyvä ja tarkastaa mistä tuotantoviikosta lähtien Beetleen asennettiin PTC-vastukset vakiona.
Ja perään kun tarkastat TM:n Talviautotestiin osallistuneen Beetlen ensirekisteröimispäivämäärän, niin päädyt lopputulokseen, että jälkiasennettuja ne oli.
Eri mieltä edelleen?Volkkari on siis syyllistynyt vilppiin ! Asiakkaille toimitetaan erilainen versio kuin lehden testeihin. Eihän tuollainen manipulointi ole mitään uutta, sillä kärysihän rengasvalmistajakin edellisvuonna siitä, että testissä oli eri rengas kuin kaupassa.
- New new Beetle
Taitaa kaikki paitsi testiautot olla tämän vuoden puolella tehtyjä, joten ei tämä kauhean laaja ongelma liene olevan...
- Vähätyhmä
Ei se PTC välttämättä jälkiasenteinen ole. On se voitu laittaa valmistuksen yhteydessä lisävarusteena.
- VV-auto rules
Oli miten oli, niin ko. kinneriä ostaessa käytettynä kannattaa tarkastaa, että siitä löytyy nuo PTC-vastukset.
Olkoot ne sitten jälkiasenteisia tai lisävarusteita, ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391