Hei! Millainen on Espanjaan kokonaan muuttavan liikuntavammaisen verotus?
Espanjan verotus
4
220
Vastaukset
- meikäpoika
Muistan kuulleeni että vakuutusyhtiön maksamalla eläkkeellä olevan vammaisen kohdalla 0 prossaa mutta aivan varma asiasta en ole.
- Alex2012
Niin asun itse Espanjassa Fuengirolassa ja mulla on nolla verotus eli saan kaikki puhtaana käteen kun mulle vakuutus maksaa eläkkeen kun olen liikenteessä vammautunut ja Espanjassa olen asunnut jo kolme vuotta
- Anni09
Kiitokset meikäpojalle ja Alexille! :) Ja Alex, jos käyt täällä nyt niin kysyisin vielä jos sopii? Varmaan illalla ehdin :)
- Espanjan Muutto
No sun pitää ensiksi Suomessa katkaista kaikki kuten vuokrasopimus ja tehdä muutto ilmoitus Espanjaan ja voit lukea myös lisää aiheesta www.espanja.org niin saat lisää tietoa Espanjan Muuttamisesta tai sit teet niin et ostat lentolipun Espanjaan ja tulet tänne sekä otat täältä jonkun asiointi toimiston hoitamaan muuttoasiasi niin saat kaikki asiat kunton nimittäin näin minäkin tein eli tulin Espsanjaan ja otin asiointo toimiston hoitamaan muuttoasiani ja nyt olen tosiaankin asunut jo kolme vuotta täällä Espanjassa enkä ole katunut yhtään ei ole ikinä lunta eikä kylmä vaan aurinko paistaa kylmimmillään täällä on 14 joka kyllä voittaa Suomen talvet eli ei muuta kuin muuta sinäkin tänne Espanjaan Fuengirolaan täällä on paljon Suomalaisia pyörätuolissa istuvia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873492Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41654Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51432- 261256
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es49888Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70862Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35842Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60764Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4757