Elikkäs tuollaista skodua olen katsellut vähän sillä silmällä, koska verrattuna noihin muovimopedeihin olisi sopiva tällaiselle tyylikkäälle vanhemmalle herrasmiehelle. kertokaapa kokemuksia ja ei ollut tarkoitus että otatte nokkiinne mutta katsotaan kenen nilkkaan kalikka kalahtaa.
piaggio liberty
10
4264
Vastaukset
- kymco
Kymco People on saman näköinen.
- kloppi
Eiköhän vanhemmalle herrasmiehelle sopisi hiljainen 4-tahtikone paremmin kuin 2-tahtipärisijä.
- Hurrimpi
Osta ihmeessä. Siinä on tyyliä ja tollaisella laadukkaalla vehkeellä ajelee huolettomasti ja luotettavasti verrattuna sanilistreamyinin!
Herra Korkealla Kuumeella on hyvä maku! - Hjuva peli
viime syksynä lapsille. Kävi niin, että 3500 kilometristä jotka ovat ilmaantuneet mittariin, suurimman osan on ajanut isäpappa eli minä itse.
Muuta vikaa ei ole ollut, kuin kahdesti on takuuseen pitänyt vaihtaa teleskoopin stefa. Luulen, että huollossa töppäsivät ja siitä syystä piti uusia homma.
Alussa kulutus tuntui reippaan puoleiselta, mutta vakiintui sitten alle 2½ litraan satasella. Nyt varitaattorin prikan poistamisen jälkeen kulutus on laskenut likelle kahta litraa. Viimeisen tankkaus oli 2.18 litraa satasella oman mittarin mukaan laskettuna, kun kuskina 100-kiloinen mies.
Olen huomannut, että "rajoitinta vasten" ajaminen ei kannata. Koneessa (niin kuin kaikissa skootterimopoissa) on kierrokset rajoitettu elektronisesti. Kaasutinmoottorissa se tarkoittaa sitä, jos pitää kurkkua auki liikaa, niin kulutus kasvaa vaikka meno ei siitä parane. Siispä, kiihdyttäessä kannattaa kahvaa kääntää maltillisesti. Samoin, kannattaa pitää huoli että vakionopeudella ajaessa ei anna nopeuden nousta kiinni maksimilukemaan. Siten ajaen mopon saa kuluttamaan jopa litran enemmän satasella.
Tuhannessa kilometrissa vaihdoin moottoriin kunnon synteettiset öljyt. Hyvin on kone tiivis, koska 2500 ajon jälkeen öljypinta ei ole silminnähden laskenut.- Liberyt -08
Kuinka paljon vaikutti nopeuteen variaattorin prikan pois ottaminen?
- !!!
Itselläni nelitahtinen Liberty, tosin vanhempaa mallia kuin tuo Liberty S. Hyvin kulkee, ei mitään valittamista. Täysin hintansa väärti! Hyvän valinnan teet jos ostat, etkä tule katumaan.
- skootteri jamppa
oon ite ajellu libertyllä tollaset 12 000 kilsaa..ei oo ikinä jättäny tielle...ihan loistava vekotin...perän öljyt oon vaihtanu kerran vuodessa ja nyt putsasin tuorevoitelu systeemin ekan kerran..aikani kuluksi...toimii niin varmasti ku voi vaa toimia
- mopon perässä
Itse olen nyt kuumeisesti ajatellut ostaa tuollaisen ja kommenttinne pohjalta voin todeta, etten ihan sikaa säkissä ole ostamassa. :)
- otek
sanoit niin skootteri tosiaan näyttää ihan herrasmies skootterilta. No mikäs siinä osta pois ja nauti.....
- otek
katsoen niin aloittajalla jo kolmas skootteri menossa........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741405
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111184Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33925Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804